59.den - Lopburi


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand
November 4th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Vstanie o 6/30 bez problemov,len problem bol vecer zaspat.Lahol som 21/30 a zaspal asi az okolo polnoci,to ten redbull.Okolo 7/00 som vyrazil do ulic.omrkol miestne pyramidove chramy.Do dvoch som sa dostal zadarmo aj ked sa vyberalo vstupne.Pri stanici som si dal ranajky,ryzu s mletim masom,pofotil dalsie chramy a siel na hlavne miesto vyskytu opic,pri zel.priecesti.Bolo ich tu plno,na strechach,na el.vedeni,na chodnikumna ceste,niektore skakali aj na auta.No kopa opic na ulici.V opicom chrame si jedna dovolila mi vytrhnut vodu z ruky.Spina,ale nepodarilo sa jej to.Po foteni a sledovani opic som siel k pagode a nazad do hotela.Dal som si este do tela vitaminy v podobe ananasu.

Z hotela som vyrazil okolo 9/00.Dve hodiny mi na toto mesto uplne stacili,isol som sem len kvoli opiciam.Nemile prekvapenie ma cakalo na bus stanici kam som isiel pesi v pekno horku ale prezil som.Ziadny bus do Suphanburi nejde.Jediny co isol rano mi usiel pred 10 minutami.Pracovnici stanice ma poslali na mikrobus do ang thong,tam mam prestupit na dasli mikrobus do suphanburi a odtial uz pojde bus do kanchanaburi.

Pred mikrobusom sa ma ujala starsia thajka a navigovala ma.V ang thong isla so mno na stanovisko mikrobusov a zistovala ktory je moj.ten bol bohuzial plny a dalsi so mnou uz nemohla cakat bo jej isiel spoj niekam mimo. Hned ako nastupila do busu po 1 min vystupila krici na mna,ze mi ide mikrobus. Parada cakal som tu len 10minut. Ako sme cakali tak ma ponukla vysmazanimi bananmi.Zaujimave to bolo.Mikrobus ma bezproblemov dopravil na stanicu v suphanburi.Po spytani sa ,som nasiel bus do kanchanaburi,odchadzal o 10minut.Cesta trvala 2.5 hod.Bol to stary bus,vnutri ventilatory,dvere zajazdy otvorene.Este jeden dodatok.Pytat som sa musel,bo tam ako na mikrobusoch tak aj na normalnych busoch mali destinacie napisane len v thajcine,teda len vlnovky a ciarky.nazvy si nemam sancu zapamatat.

V cielovom meste ma chceli za 80b odviest do jolly frog,tak som sa vybral pesi.Oslovil ma motorkar,zobral ma za 20b,v tom teple sa mi fakt slapat s velkym batohom nechcelo.Furt volaco hovoril ale nist som mu nerozumel.Zla sprava,izba za 70b bol full,tak idem do vedlajsieho ubytka tam za 180b na vode domcek,no nist vraciam sa nazad a tu berem domcek na vode za 150b,share sprcha wc.Hadam sa zajtra uvolni ta lacna izba ale moc ruzovo to nevidim,bo vela ludi to tu ma roezervovane cez hostelworld resp iny rez.system.Nuz moc zname ubytko s lacnou restikou.

Robim mensi prieskum okolia.nachadzam vodomat a hned docapovavam vodu za 1b.Na obed si davam ryzu a kur.maso.Na ulici su vsade automotorky za 200b, kartel jak vysity bo tour maju tiez rovnake ceny.Laundry je tu na kazdom kroku net tiez. Po jedle idem na izbu,berem hdd a idem na net. Zistujem,ze airasia zrusia lety do iranu, zla sprava to je,tade som sa chcel vratit domov. Letenky na filipiny su lacne. Musim rozmyslet datum a kupim neaky let. Chcel som si kupit aj listok na WC vo futsale co sa hra v bkk,ale nejde mi to.Musim zistit kde zohnat listok ale asi nebude problem to kupit na mieste.

Zalohujem este fotky a idem na nocny trh. Handry este len rozkladaju,jedla je tu kopa. Davam si hranolky s kur.masom.Konecne to neni ryza resp nudle.Zistujem,ze ceny v restike su podobne resp lacnejsie tak sa budem stravovat tu a nemusim sa trepat daleko. Este kupujem pivo a idem relaxovat na izbu.Teda planovat,bo uz musim dat fakt dokopy kam pojdem,

Na izbe je len ventilator,je tu dobre teplo.Vonku na terase som neni dlho,bo je tu vsakovaka haved a svetlo ju pritahuje.Zajtra rano kuknem juh mesta,na obed pojdem na klimatizovany net a pak relaxovat na izbu a poobede kuknem ten slavny most co tu je.

naklady

ryza,mlete maso - 20b
ananas - 12b
voda z vodomatu - 1b
kuracina,hranolky - 25b
net 1 hodina - 20b
mikrobus lopburi - ang thong - 50b
mikrobus ang thong suphanburi - 40b
bus suphanburi kanchanaburi - 60b
ryza s kur.masom - 30b
711 - pivo - 39b
motorka z bus stanice do ubytka - 20b

fotky

http://min.us/mKl1AzP5MlMlp

Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb