60.den - Kanchanaburi


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi
November 5th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Konecne som a vyspal.Ranajky som absolvoval v ubytku,ryza s omeletu,teda na ryzi bola kydnuta vajcova placka.Nejde mi tu wifi.

Cestou do JEATH som kukol este par chramov.V muzeu su fotky ludi co sa podielali na stavbe zeleznice smrti,resp samych vaznov,bo len oni to stavali,pak je tu par dobovych nastrojov.

Hned odtialto som sa pobral odlovit kesku.Zastavil som sa este v turistickom centre,zobral mapu a siel cez bus stanicu.Tu som zistil spoj do NP Erewan.Ku keske ma to viedlo roznymi ulickami,kde zili miestny ludia,podobne ako hutong v pekingu.Dostal som sa k jednemu domu.Tam na mna maval starsy beloch,sved.U nho na dome bola umiestnena keska.Asi 3 dni predomnou tu boli cesi podla zapisu v logbooku,tak sveda ani neprekvapila poloha mojej rodnej krajiny.Sved sa tu ozenil a ostal tu zit.Hned mi ponukol ubytko za 250b a motorku.Takze dalsia komercna keska ale stalo to prejst sa tima ulickami a zistit ako ziju thajci.Ziadny turisti len domaci.Trosku po mne pokukavali ale pohoda.Inak sranda,dom na rozpadnutie a kazdy mal satelit.

Po opusteny zony som sa pri bus stanici zastavil na super lacne jedlo za 10b,ryza a par kruzkov masa.Bola to ozaj mini porcia ale co cakat za taku cenu.Este som hladal aeon bankomat,ludia ma posielali furt inde tak som sa na to vyprdol a zapol gps,bolo to 3km opacnym smerom,tak som to nechal na zajtra ked budem mat motorku.Omkrol som cestou do ubytka dva cintoriny,oba vojenske,jeden cinsky a druhy americky,ten bol viac udrziavany.kosili tam travu polievali travnik.Pomniky boli na styl usa vojnovych cintorinov.To ma moc nezaujalo,cinsky bol zaujimavejsi.

Na zel stanici zistene,ze do bkk idu dva vlaky 7/15 a 14/15 za 100b. Potom uz len relax na ubytku.Lahol som si do siete a relaxoval.

Asi po 2 hodinach som sa vybral na most Kwai.Strihanie sa opat nekonalo bolo plno. Este som sa zastavil klim,netke a rozmyslal co bude dalej. Na nic som nedosol. Tak smer most. Most je priemerny,nic extra,iba kopec turistov. Nastastie ti sa tam nahrnuli az ked som odchadzal. Presiel som ho komplet a na druhej strane nalepil tt nalepku.

Rano som si dal oprat veci. Cestou z mostu som neodolal zmrzke v kornutku.Nic moc teda. Motorky a vylet na slonov maju vsade za rovnaku cenu,zasrany kartel, nechcu zlavit. Na slonov treba byt par, takze z toho nic nebude.

Dnes uz v plane len veget.Zajtra ma caka 160km na motorke.Na veceru som si dal prave zapadniarske jedlo,rizek s krumplami.Mnam,uz mi to chybalo

naklady:
ranajky,ryza s omeletou - 30b
vstup do JETH muzea - 30b
net 1hod - 20b
ryza,maso - 10b
vodomat - 1b
rezen,zemiaky,obloha - 65b
zmrzlina - 10b
nakup v 711 - 41b

fotky

http://min.us/mbpcl4b6DJxWi4

Advertisement



Tot: 0.653s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.3836s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb