56.den - Chiang mai,Pai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Pai
November 1st 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Budicek 5/30,o 15 min som sa vykopal z postele a siel preparkovat motorku. Straznikovy som dal za ochotu janosikov dukat.

Cesta do Pai zacala kupou kolaca a mlieka v 711. 711 je najrozsirenejsi obchod v thajsku,je fakt na kazdom kroku.Toto jedlo som vsak zjedol az pri stadione,isel som tam pre kesku.V areali je vela stadionov,mna zaujimal futbalovy,fakt velky ale nasedenie len jedna tribuna. Potom je tu volejbalovy,tenisovy a rozne haly,proste velky sportovy komplex. Kesku som nasol na supu,lenze bola nahovno umiestnena a vypadla mi z ruk,padla do krikov. Dobru pol hodinu som ju odtial doloval. Moj zapis bol prvy.

Potom som nastartoval gps nech ma odtialto vyvedie na hlavnu cestu.Cestou som doplnil palivo a smer cielova stanica Pai.Najskor som siel cez mesto,minul odbocku na bocnu cestu do pai ale uz som sa nevracal.Po 20km zacala konecne priroda a serpentiny,i ked iba mierne.Cesta pekna,obcas neaky vytlk.

Pispauzu som mal az 2x,pri scenic pointoch.Premavka slabucka,obcas som niekoho predbehol,potom zas oni mna.V dialke som videl tmave mracna.Nastastie na mna padlo len par kvapiek ale inde musela byt riadna leja,bo cesta bola neskor uplne premocena. Zas som spomalil na 30km/hod. Po asi 5km opat uplne sucha cesta.

Zasa na ceste armada a kontrola,mna nie,len zas zamavali.Pred kontrolou bolo este gulometne hniezo.Inak vojaci vyzbrojeny samopalmi.Pred Pai som sa zastavil na Moste z WW2,priesiel sa miestnym kanonom.Tenbol dost nebezpecny miestami.Isiel som tade pesi,bo je to taky kopec proste,resp.kanon.Motorku som nechal na parkovisku aj s helmou,u nas by sa asi dlho neohriala nestrazena.Myslim tu helmu.

Po polhodinovom treku v nesmiernej horucave som siel k vodopadu PAK BOK. Slabucky,par ludi sa tam kupalo ale voda bola spinava.Green point,dalsia vyhliadka kam som zavital,vstup 20b,obisiel som to dokola a mal som to gratis.Cesta bola do dost strmeho kopca,predbiehal som dvoch cyklistov,mleli z posledneho.

Nazad som som siel kupit listok do CHiang mai.Bohuzial neda sa kupit dopredu, mam prist skoro rano,vraj byva ranny spoj vypredany. Zas ma caka skore vstavanie o 6/00,7/00 kupit listok a 8/00 bus.Ubytko bolo volne,batoh v poriadku,150b za izbu so share kupelnou. Recepcna cela happy,ze pred 3 dnami tu bol neaky slovak a to som bol ja predsa.

Po zhodeni veci a zisteny,ze trek topanky su vlhke,ktovie kde ich skladovali,som sa vybral nakupit zasobu do 711 na zajtra.Kupil som kolace a susienky.Zbehnutie na trh,kupene jedlo v sacku.Vysmazane rybicky a ryza.Na ubytku som to do seba nahadzal.Inac alkohol sa tu smie predavat az po 17/00,myslim v 7/11,Co ma nasralo,bo som chcel kupit pivo.Cul tu nemam taky klud,bo som ubytovany pri ostatnych izbach,tak furt tu volakto chodi.V plane mam uz len vratit motorku,doplnit vodu,kupit pivo,zblait sa,zas planovat a spanok.jaj a este volaku veceru.Dnes su dusicky,mal by som najst volaky kostol a zapalit sviecku.

naklady

711 - 54b
pumpa 2.7l - 95b
711 - 72b
vysmazane rybicky,ryza - 30b
vodomat 2x - 2b
711 - 25b - vino
kukurica - 15b
jablka 3ks - 20b
vrateny depozit za helmu + 100b
maso na palicke,gulky - 10b
ubytko darling - 150b

fotky

http://min.us/mbjsqjIpf2kGDs

Advertisement



Tot: 0.476s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.1741s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb