61.den - Kanchanaburi - Hellfire pase


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi
November 6th 2012
Published: March 23rd 2013
Edit Blog Post

Navecer sa v rieke kupali dvaja stary anglani a neskor dosli aj thajci,ti sa tam aj umyvali,bo mali zo sebou aj mydlo,kefku a pastu.Na moj vkus je voda spinava.Som asi fajnovy.Na veceru som si dal rezen,mna.Juj ale to je zle bo som chcel jest len miestne jedlo,no co uz.

Na ranajky som mal ryzovu polievku s kuracim masom,bolo to dost syte.Ma nenormalne vytacali pomaly casnici a cakanie na jedlo ani nehovorim.Po jedle som a pobral pozicat si motorku.Zobral som automat z 200b na 180b,aspon volaco spustili,pozicovna hned pri ubytku.Jasne,ze som nemal u seba pas tak som sa musel vratit na izbu pre nho.

Prve motokroky viedli k vodomatu.Docapoval som vodu a siel k pumpe ale mi to zodchlo pri pozicovni,prsol som cca 200m,dosol mi benzin,Chvalabohu,ze som isol k vodomatu,bo inak nevim nevim co by som robil.Chlapik z pozicovne si sadol na motorku,nohou sa oprel o moju a dotlacil ma takto az na pumpu.Toto som este nezazil.Isli sme asi 2km.Po nacapovany doplna som to rozbehol naplno,teda 80-90km/hod smerom k hellfire pass.Motorka mala volaku velku spotrebu,radsej som pri vodopadoch znovu dotankoval.Aj to ma napadlo az 3km za pumpu,no posral som sa aby mi zas nevysol benzin.Supol som to ten kusok do protismeru a dorazil na pumpu.

Hellfire pass je zadarmo,je to zeleznica smrti,umrelo tu strasne vela vaznov pri jej stavbe.Pri vchode zavora a vojak,ten mi len ukazal nech nasledujem znacenie. Odparkoval som stroj. Jasne,ze na zlom parkovisku tak som to musel preparkovat, prvykrat som pouzil retaz na zamok,i ked zbytocne,bo neskor sa na tom sbs len smiali. Pri vstupe do muzea sa treba vyzut. Pustili mi kratky film ako zacala WW2, potom nasledovala prehliadka,zvacsa fotky vaznov a par nastrojov.Kukol som este jeden film,ten bol o stavbe zeleznice. Potom som sa vybral na samotnu zeleznicu. Nastastie tu ziadny ludia v okoli neboli tak som si mohol vychutnat prechadzku po trati.Kolaje tu uz neni su. Fakt nechapem ako to ti vazni mohli za taku kratku dobu postavit.Cestou som stretol stareho chuja co sa stratil.Fakt nechapem,na mape boli len dve cesty a vsetko je to tu super znacene.Jo a tie dve cesty boli vstup a vystup.Pokracoval som az za tabulu kde tour nesmu chodit.Neskor som sa dostal na asfaltovu cestu,za nou to bolo uz ohradene a zakaz vstupu.Radsej som nesiel dalej bo tam bolo zakaz od vojakov,netreba robit neaky medzinarodny incident.Mal som slapat este asi 2km,takze som presol zrejme len 1/2 trate.Cesta ma uplne dorazila,tieklo zo mna,tricko totalne mokre.Na spiatocnej ceste som stretol francuzov co ma pustili pred seba,tak som podakoval merci a hned na mna spustili po francuzsky.

Po odomknuti motorky a mensom pokece s sbs som vyzliekol mokre tricko nahodil bundu a vydal sa nazad k vodopadu co bol pri hlavnej ceste.Akurat tam bol bus s ruskymi turistami,tak riadny natresk.Osprchoval som sa vo vodopade, genialne. Odlovil som blizku kesku a siel do slonieho kempu,zvacsa 90-100km/h.Cesta len rovinka,nic moc priroda.V kempe mi ponkali jazdu 20min za 500b,zlavili na 400b ale i tak to bolo dost tak som sa na to vysral. No nist slona neotestujem,mozno inde.

Rucicka na nadrzi mi uz dlhsiu dobu ukazovala rezervu.Pred kanchanaburi som zastavil a pumpe,chcel som len za 20b,minimum bolo za 60b.Tak som to riskol a siel dalej..Dalsia pumpa.Tu uz suhlasili.Ale i tak to pretocil az na 31b aj to som ho musel zastavit,asi mi nerozumel ked som mu hovoril ,ze len 20b.Cul mam zbytocne vela paliva.Do GPS nahadzujem ATM Aeon,kde ma byt zdarma vyber,ale ten nebol co som zisitl podla vypisu neskor.Nachadza sa cca 2km za bus stanicu na juh.Do jedneho akurat davali prachy,konecne som to videl na vlastne oci.Bankomat rozobrany a kopa penez.Ochranka nebola ozbrojena.Normalny chlapi len v uniformach.Vybral som 10 000b bez problemov.Este som sa povozil po meste nech minem benzin.

Po odovzdani motorky som si vyzdvihol oprate veci 1.5kg za 30b a siel zalohovat foto do netky pokukat cestu teda co a ako.Vraj by nebolo zle ist domov cez indiu. Musim to omrknut a zajtra kupit letenky. Do manily je za 60euro bez batoziny. Idem asi do tej indonezie bud pocasie vide abo nie risknem to.Aby som nezabudol stala sa zo mna mini hviezda,je o mne clanok na nete v trnavskych novinach.Konecne domov dorazila pohladnica z vietnamu.Zas som neni ostrihany nema cas.Serem na to,dam sa inde.

Na veceru som zakotvil v lokalnej restike,opat nudle s masom,to som mal ale v plane spageti. Cestou som este doplnil vodu,kupil zasoby na zajtra a siel teda este dat tie spagety. Som sa volako rozozral. Cestou po mne opat pokrikovali spolocnicky, teda po nasom kurvy v baroch. Mam sracku,nevim z coho,zajtra musim kupit banany. Vedla mna byva anglan,volaky cudak .Idem spat uz o 21/00, rano budicek 6/00. Holit sa asi nebudem,no uvidime rano.Bojim sa aj prdnut aby som sa neposral.

naklady :

vyber 10 000b = 260.53 eura
ranajky,ryzova polievka s kur.masom - 30b
vodomat - 1b
motorka - 180b
pumpa 3.6l - 120bp
umpa 1.64l - 70b
pumpa - 30b
pranie 1.5kg - 30b
net 1 hod - 20b
711 - 27b
nudles masom - 25b
spageti + cola - 52b
vodomat - 1b

fotky
http://min.us/mbpcl4b6DJxWi4

Advertisement



Tot: 0.512s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.2583s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb