101.den - BKK


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 16th 2012
Published: March 28th 2013
Edit Blog Post

V noci som nemohol zaspat,zalomil som az okolo 1/00. Tym padom som vstal az o 10/00.Moj novy rekord v dlzke spania. Ponozky mi vyschli bez problemov,konecne prijemna vona.

Po zaplateni ubytka na dalsiu noc a ranajkach som zas skoncil na nete.

Pak obed a hladanie kesiek. Voodoo panakov nekupujem,zabrali by vela miesta,tak biznis nebude.

Cez couchsurfing som poslal ziadosti o prichylenie pod strechu do Manily. Uvidime co z toho bude. Uz z neho nemam ziadny strach. Zajtra poposielam ziadosti do Melaky a hlavne Singapuru,bo ten je mega drahy. Inak je to dobry zabijak casu, hladanie ludi,treba kuknut referencie,prestudovat profil. Ale v konecnom dosledku ked sa podari niekoho najst a je to fakt v pohode clovek (ne jak ta buzna v saigone) tak sa to oplati. Clovek usetri peniaze za ubytko ale hlavne sa dostane do kontaktu s miestnymi a moze vidiet ako ziju,dost veci sa dozvie,ziska nove kontakty atd.

V netke bolo dost izraelcov a boli dost hlucny,normalne mi to vadilo. Su to taka zvlastna rasa, chovaju sa jak keby nad nich nebolo ale inak su v pohode len si treba zvyknut na tu ich nadradenu povahu.

V loveni kesiek som bol velmi uspesny,clovek tu o ne doslova zakopava,az ho to prestava bavit. Nasiel som 5 TB a 1 GC,svoje SWG som nechal len v jednej,bo som ich nechal na izbe. Jednu kesku som nasiel v opravovni bicyklov,majitel ma nechal najskor trochu vytrapit ale potom sa mi to podarilo najst.

Pri pevnosti co je pri KSR chystaju dake stanky,zacat to ma okolo 16/00,tak pojdem mrknut co to tu zas je.Ako naschval po ceste nebol nikde ziadny kadernik,inokedy som ich videl na kazdom rohu,strihanie sa zasa odklada zrejme. Moc uz fotiek nerobim,ma to dako nebavi. Po ceste ma opat oslovuje thajec,klasika,odkial som,ako dlho som tu a podobne frazy,fakt nedaju pokoj. Odporuca mi jeden chram,vraj je otvoreny len dnes a vnutri je vela opic,ale ignorujem ho,len nech si rozprava rozpravky. Od toho chodenia mam pekne spinave nohy. V tur.info pri rieke som zas vyfasoval mapu a este mi aj gratis doplnili vodu do flase,tomu sa hovoria sluzby. Voda bola paradne ladova.

Po odpocinku na izbe som sa vybral opat na net,bohuzial bol full. Fungovali len 2 pc,ostatne povypinane. Zajtra tu hadam nebude problem,uz mam abstak,uz som nebol na nete asi 5 hodin.Ozaj musim pochvalit tichto izraelcov,zadarmo net,cisty zachod,kde nechyba toaletak.No uplna parada.

Pri pevnosti bol trh a rozne atrakcie. Okostoval som tu prvy krat kobylky,chutilo to ako chipsy,dalej som testoval plnene gulky tuniakom, krabom,sepiou este volacim. Bolo to tiez fajn.Inac ponukaju tu aj sushi,1ks/5b ale to som si nedal,to mi volako nesmakuje. Z atrakcii som pozrel jedneho chalana co tu piskal na pistalu,potom tu vystupovala jazzova kapela,dalje tu bola pohybujuca sochaclovek (treba mu hodit mincu aby sa pohol) a ine hudobne ukazky.

Pobral som sa na vedlajsi trh,za jedninym ucelom,kupou tricka pre mr.vaga. No nist som nekupil,ziadne mi nepadlo do oka ale kupil som 2 siltovky s cervenou hviezdou. Obcerstvil som sa mojim oblubenim jedlom na palicke s ryzou. Predavacka sa pri vydavani minci pomylila,takze ryza bola gratis,keby su tu neni taky odrbavaci tak ju na to upozornim ale takto srat ich. Toto vsetko som zjedol na lavicke v ovalnom parku (sanam luang).

Bola tu kopa ludi,relaxovali na trave,behali,piknikovali. To uz bola tma,20/00,vsetko naokolo pekne nasvietene.Popri nar.muzeu a divadlu boli rozmiestnene sklenne budky a v nich zavrety ludia. Ti tu predvadzali rozne cinnosti,malovali,zo zeleniny vykrajovali kvety,ukazky siat atd.Kurnik ti thajci furt volaco oslavuju. Na trhu pri pevnosti som rozmyslal nad penazenkou a opaskom ale nakonec som nic nekupil.

V 711 som doplnil zasoby na zajtrajsi presun,len 2 kolace a susienky a samozrejme pivo.

Na ubytku mi nesla wifi,tak som sa pobral spat,dnes som toho naslapal az az.

naklady

fried rice chicken - 35b
nudle,krevety - 40b
ubytko sweety gh - 140b
nanuk - 8b
711 - 30b
kobylky - 20b
plnene gule 4x - 20b
711 - 79b
siltovky 2x - 100b
5x maso na spajdli + ryza - 25b

foto
http://min.us/miCXQccTlX4t7


Advertisement



Tot: 0.639s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.389s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb