99.den - BKK


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 14th 2012
Published: March 28th 2013
Edit Blog Post

Rano nic zaujimave. Isiel som na vodu,pak jedlo a nakonec net u izrealcov. Nevim cim to je ale zda sa mi,ze v BKK je volako malo ludi, ked som tu bol naposledy bolo ich tu viac a aj to tu viac zilo. Zeby sa uz vsetci vyvalovali na ostrovoch? Z netu po 2,5hod som siel zas do Central GH,ale furt plno,tak platim dalsiu noc v Sweety GH.

Mensi odpocinok na izbe,pak net a bombardovanie vaga nech mi vybere cim skor neaky fajn lacny dobry fotak.

Opat som vyuzil tur.infocentrum a zobral dalsiu mapu,ich mozem zachvilu predavat,zistil,ze k indickym vizam ma dovezie 511,na zel.stanicu ide 53. Zajtra by som chcel ist do air muzea pri letisku a odtial na mega trh. Odtialto zas nazad net a odtial som uz siel kupit fotak.nasadol som na 511 a siel. Teraz som uz nemal cestu gratis,revizorka sa ma uz nebala,tak som zacvakal. Opat natrieskany bus a zasa mega kolony. Po dlhom case sme dosli na miesto,ale bol som volaky mimo som sa nemal k vystupenie,az mi jedna spolucestujuca povedala,ze uz som na mieste,tak sup ho rychlo k dveram a vyskocenie na cestu.

V obchodaku som chodil z jedneho shopu do druheho. Vsade ine ceny,problem bol zohnat jeden odporucany model. Najvacsi obchod bol na samom vrchu,IT centrum. Uplna neochota predavacov,este aby som sa im doprosoval.No lenze len tam mali model co mi bol nakonec odporuceny. Radsej som skocil na palacinky s bananom a cokoladou,kontaktujem vaga. Odporuca mi drahy model.Ok,tak ho zeberem ked ma byt dobry,aspon nebudem muset neskor kupovat doma. Idem ho teda kupit,este zistujem cenu na svk,jasne,ze u nas je lacnejsi (o 50euro).Vyviezol som sa po schodoch do neochotneho obchodu,uz som ho chcel kupit,zrazu sms-ka nekupuj. Mam kupit lacnejsi canon power shot a3400is,je lacnejsi a su z neho rovnake fotky ako z toho draheho,preplatim cca 20 euro. Tak zbieham o poschodie nizsie kde bola cena lepsia a hladam obchod,nemozem ho najst. Obchod pomalicky zatvaraju uz pocitaju trzbu. Obchod je sfinisovany, vyberam si cerveny a k nemu 16g kartu (aspon ta je tu lacnejsia nez u nas),este mi tam tetula lepi daku ochrannu folia na dotykovy displej,gratis.

Spokojny odchadzam na bus. Chytam 75 a zas musim platit,opat natresk a kolony. Pomalicky sa v tejto luxusnej casti chystaju na vianoc,hraju pesnicky,vyzdoba,len ten sneh tu chyba. Je tu slnko a 38C.

Na ubytku nechavam fotak a idem jest. Pri ovalnom parku je trh s jedlom a roznym oblecenim. Fakt zaujimave ceny triciek,50b za kus. Prechadzam sa medzi stankami a zistujem ceny aby som bol zajtra na mega trhu aspon trosku v obraze. Na posilnenie si davam kur.maso v tvare srdca. Trh je nekonecny.Uz som fakt hladny, Sadam na stolicku a uz mi nesu ryzu,vajcovomasovu placku a mini klobasu.Klobasa je sladka ale dobre masita,ne jak u nas tie praskove shity.

Po jedle este dezert vo forme ananasu a zastavka v 711 na pivo.Konecne kupujem servitky a pivo znacky Leo.Mala plechovka,opat sklamanie,toto neni pivo,zlata plzen. Vonku sa nieco stalo,je tu zachranka a policia a kopa ludi okolo. Este davam 2 masa na palicke ,ktore zapijam humusnym pivom. Neni nad archu,to jedine pivo mi tu chutilo.Cheng mi tez moc nechutil. Na krizovatke prebiehaju zapadnari na cerverne,jeden motorkar to skoro neubrzdil.

Chystam sa spat ,este kuknem na thajsky mobil kolko thajcov mi zas volalo,ziadny ale je tu sms-ka z konzulatu,mam sa v pondelok zastavit pre viza,parada. Skoda,ze neboli skor,uz som mohol byt na ceste do laosu. Uz ho mam naplanovany,este ale rozmysal nad motorkou a mensim vyletom po dedinach.

naklady

ryza,vajco,naso - 35b
vodomat - 1b
ubytko sweetty gh - 140b
ryza,kacica - 35b
vodomat - 1b
fotka + 16g karta + poplatok za platbu kartou 2%!b(MISSING) = 125.10 euro
kura na palicke - 10b
palacinka s babanom a cokoladou - 25b
bus 511 - 13b
bus 75 - 13b
ryza,vajcovomasova placka ,mini klobasa - 35b
711 - 38b
ananas - 20b
cd ac milano - 127b
maso na palicke 2x - 10b

fotky
http://min.us/miCXQccTlX4t7

Advertisement



Tot: 0.063s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 28; dbt: 0.0367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb