98.den - BKK


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 13th 2012
Published: March 28th 2013
Edit Blog Post

Vstal som uz o 8/00. Vsetko islo pdla planu, sprcha,holenie, posledne pouzitie 3-mesacnej zubnej kefky a smer ferry. Cestou som si kupil 2 masa a 2 kuracie masa na palicke s ryzou a este 4 velke banany.Tie som postuplne zjedol na lodi a vo vlaku,kde som si dal aj palickove ranajky.

Na stanicu som prisiel o 9/00, zmeskany vlak do BKK vyrazal o 9/02,parada aspon nemusim cakat na mnou vytipovany isto zmeskany vlak. Tento vlak mal iba par voznov ,ktore mali omnoho lepsie sedacky ako predchadzajuce vlaky. Bolo tu aj menej ludi. Vcerajsi vlak bol mix osobneho a nakladneho. Vpredu za rusnom boli citerny a potom normalne vozne pre ludi. Vypravcovia pouzivaju na vypravenie vlaku zo stanice vlajky,cervenu a zelenu. Taketo vlajky maju aj sprievodcovia, ked sa obaja zhodnu vo farbe (zelenej) tak sa vlak pohne. Vo vlaku nic zaujimave .Opat si ku mne prisadol thajsky dochodca. Teda stal nadomnou. Chcel vidiet ako vyzera slovenske euro, tak som mu ukazal,hned ho chcel vymenit za baty,vraj je zberatel,ponukal za jedno euro az 20b,teda cista prerabka pre mna. Tak biznis nebol. Keby dal normalnu sumu nemam problem vymenit ale aby som tratil vyse 1/2 tak to nie. Sranda bola,ze si na skumanie mince vytiahol aj take to sklicko a fakt to detialne studoval. Pytal som od neho adresu,ze mu poslem centy z domu ale to uz zacal koktat,takze zadny zberatel,len dalsa falosna kurva.

Na stanici v BKK som zisitil cenu sleepera do uban rathi,fan 2.tr. 425b,ac 2.tr za 730b, takze kupujem fan,este ale musim zistit bus ci neni lacnejsi. Zo zel.stanice som odchytil uz zisteny mhd c.53,co ide k sanan luang,ovalny park pri KSR. Po dvoch spytaniach som nasiel zastavku. V blizkom info centre som si zas vypytal dalsiu mapu BKK,uz ich mam kopu,kazda ina,a nastupil do busu. Nenormalne preplneny.

Po vystupeni som behol do central GH,full,tak som skoncil v blizkom sweetty GH oproti posty. Vyfasoval som kopku, 3,5x2m,izba bez okna ale s fanom. Este mi ponukal s oknom,ale okno smerovalo na hlavnu ulicu,to som nechcel,bol by odtial ramus. Zajtra pojdem zisiti ci sa nieco neuvolnlo v Central GH,bo sa mi tu moc nelubi, zadne poradne zazemie. Na stene v izbe mam pozpisane rozne zaujimave odkazy od ludi co tu spali,nieco tu necham teda aj ja.

Po ubytku som siel na 79 smer pantina plaza,mega obchod s technikou,fotak je na odpis, neda sa vraj opravit. Vago mi uz kuka novy. Mobil som nedal opravit,bo v tomto mega obchode,5 podlah plnych techniky,je len jedna opravovna na mobili aj ta bola zavreta. Z tohto centra som som kukol este prilahle obchody napraskane oblecenim. Zastavil som sa aj v Siam akvariu,ale kukol som to len zvonka,musim zistit ci stoji za navstevu. Inac je tu aj muzeum madam tussaud.

Pak som sa vydal pesi do ubytka.Co bola chyba. Busom sa to zdalo blizko ale pesi to nemalo konca. Dal som si na posilnenie ananas. Ked som dosol na ubytko akurat tam davali,ze dnes sa hra futbal thajsko vs malajzia.

Recepcny hovoril,ze je vypredane ale i tak som sa tam vybral.Siel som busom,ale ostali sme trcat v zapche,tak som vysal a poslednych 500m som presiel peso. Pred stadionom kopa ludi a oznam,ze je fakt vypredane,na ciernom trhu ponukali listky za stvronasobnu cenu,to som nebol ochotny zaplatit i ked neskor davali uz za dvojnasobnu cenu,ale srat na nich. Jebat priekupnikov,keby hralo moje muzstvo to by bola ina pesnicka. Pred stadionom boli aj rozne sutaze a vystupenia,stretol som aj malajzijskych fans,zistene, ze liga u nich startuje az niekedy na jar,to uz budem doma. Prvy polcas som si kukol na velkoplosnej obrazovke na blizkom stadione.Po polcase som siel k stadionu,tu ma stretol fans eintrachtu frankfurt ale nic moc debota,bol trochu podpiveny. Este som zobral malu thajsku vlajecku napisal tam spartak trnava a zapichol ju medzi ostatne vlajocky. Atmosfera na stadione vraj bola priemerna aspon tak hovoril nemec.

Isol som na super jedlo ako minule pri tescu,ale uz mali zavrate,tak som nasadol na 15-ku a siel domov. Hodil som veci na izbu a vybehol na mensiu thajsku specialitu,vajco,pork,zelenina na peknom tanieri. Bolo to fajn ale malo.

Wifi mi na izbu nedociahne,tak vzdy musim ist dole na recepciu. Zajtra v plane jedlo,net u izraelcov a premiestnenie sa do central GH. BKK sa mi vobec nepaci,KL bolo omnoho lepsie.Uz nech mam viza a mozem vystartovat do Laosu. Dobru noc

naklady

ferry z mesta na zel.stanicu - 4b
maso na palicke 2x + kura na palicke 2x + ryza - 25b
banany 4ks - 20b
vlak ayutthaya - bkk - 15b
bus 53 zel.stanica - park - 6,5b
bus 79 od democrati monument k pantin plaza - 0b (revizorka sa ma bala oslovit)
ananas - 20b
ryza,maso - 35b
kokosovy ladovy napoj - 15b
specialita,maso,zelenina,vajco - 40b
vodomat - 1b
bus 15 democrati monument - stadion - 6,5b
bus 15 stadion - democrati monument - 6,5b
mirninda - 15b
ubytko sweety GH - 140b

fotky
http://min.us/miCXQccTlX4t7

Advertisement



Tot: 0.101s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0755s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb