95.den - NP Khao Yai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP
December 10th 2012
Published: March 27th 2013
Edit Blog Post

Spat sa mi moc nedarilo,furt som sa budil.Najskor kvoli hluku zvonku a potom ma tlacila zem.Nakonec som definitivne vstal o 7/15 ale zo stanu som sa vykopal az neskor.Vonku sa uz ludia balili. Konecne som sa zorientoval.Vysadili ma v neakom stanovom mestecku a nie v kempe.mestecko bolo treba do 12/00 vypratat.

Siel som sa teda rychlo najest do blizkej ,500m,restiky .Tu je aj visitor centrum cez cestu.Tu startuju aj nocne safari. Dal som si ryzu,maso,salat s vajcom.Po jedle som zlozil stan,vratil ho,oni mi na oplatku vratili obcanku. Ano do zalohy som dal obcanku nie pas,stacilo im to.

Velky batoh som nechal na blizkych informaciach a siel na prvy trek Dong Tiel Nong Pak Chi trial. Podla straznikov co som sa pytal vcera je to v pohode trek. Aj bolo len vsade strasne vlhko a blato. Asi po pol hodine ma volaco zastipalo na nohe. Kuknem a pijavica, mala asi 2cm. Striasol som ju a siel dalej,zachvilu zas,kuknem a uz 5 pijavic. Tak to teda nie,obratil som sa a padil som nazad .Cestou som zo seba daval dalsie nachytane pijavice. Konecne som sa dostal na hlavnu cestu,smer info centrum.Tu som sa vyzliekol do treniek a strhaval zo seba dalsie pijavice. Dve boli uz riadne prisate,po odtrhnuti mi furt tiekla krv. Ale nakonec to prestalo,ostala mi tam cierna bodka, uvidime co z toho bude. Straznici mali zo mna riadnu sou.

Prezliekol som sa a vidal sa pesibusom k prvemu kempe,18km.Zacal som stopovat, zastalo tretie auto, to ma zobrala do prveho kempu ale ja som chcel ist az do druheho,tak som to odslapal,bo nic neslo resp nic mi nezastavilo. Boli to len 3km. Kemp Pha Klua Mai ma privital sokom. Milion aut a ludi,ale chvalabohu sa vsetci balili,bolo po vikende a statnom sviatku. Vyfasoval som dalsi stan,karimatku a deku.Vsetko vo vojenskych farbach.Strazca kempu mi ukazoval ,ze tu bolo 1669 ludi,zrejme preto bol zriadeny aj nudzovy kemp kde som spal. Kapacity nestacili.

Obzrel som si kemp,vybava ako u nas.Sprcha,WC,jedalen,obchod. Obcas svieti slnko ale ide sem tma,vidim to na riadnu leju. V plane mam cul len lezat pred stanom a susit veci kym sa da. Konecne ma moj stan 2 casti.Zajtra kuknem vodopad a pozajtra smer BKK. Este furt nevim ci tam ostanem abo zbehnem este kuknut volaky ostrov.

Na obed som sa vybral do restiky,bohuzial ostalo im uz len mlete maso,ryza a salat s vajcom.Zajtra musim ist jest skor nech si mozem vybrat aj z niecoho ineho.Po jedle som si pozical stolicku z kuchyne a siel si sadnut pred stan. Slnko pekne hrialo. Karimatku som uz nechal v stane,bo sem tam poprchalo a nechcelo sa mi ju furt vytahovat a skovavat.Konecne mam doplanovane filipiny,este mi ale ostava otaznik nad sopku ,ist abo neist. Uvidime. Musim zisit cenu. Na plazi chcem ostat 8 dni,teda ak bude fajn pocasie S Laosom mam problemy,malo casu a vela veci co chcem vidiet,takze budem muset skrkat ale este nevim co.

Idem do obchodu,kuknut co vlastne maju. No nic moc teda.za pepsi co ma stat 20b,chceli 30b. ako tu pisem dennik tak okolo mna pobehuju opice,prechadzal sa tu aj varan a este 2 kopytnici,nevim co to bolo,zeby srnky. Opice tu robia dobry bordel ale je tu fajn,klidecek,dobra zmena oproti mestu. Kemp sa vyprazdnil,som tu ja a este asi tri stany inak nic.

Dnes idem chrapat uz o 19/30,neni tu co robit a este sa uz aj spusta dazd.hadam zajtra nebude.Ak bude tak vodopady pojdem kuknut po asfaltke a nie po trek cesticke. hehe uz som sa dva dni neumyval,sak stanovacka,tam sa nik neumyva.Inac zas mam hnacku,nevim z coho,doopeda som bol uz 3x. V BKK si zrejme kupim volaku lacnu ang knihu. Dnes som zas cital poga,ale uz vim co kde sa stane,uz ma to nebavi citat. Ang ucebnicu som este ani neotvoril, zbytocne som to sem tahal, nemam na to volako naladu. Uz nech je 28.1. poslem to z malajzie domov a aspon si poriadne odlahcim batoh.Ono sa to nezda ale kazdy gram nieco zavazi. Ponozky aj boty som vetral 1/2 dna ale i tak pekne vonaju.Ponozky operem az v BKK.No nist idem spat. Z tohto mini svetla co mam v stane ma bolia oci.Dobra sprava,obal na mobil som nestratil,nasol som ho.

naklady

cocacola - 15b
stan+deka+karimatka+stanovacie miesto - 235b
ryza,mlete maso,vajcovy salat - 50b
ryza,mlete maso,vajco - 50b
voda + chipsy - 40b
instantne nudle - 20b

fotky
http://min.us/m0kEyUx2ZT2lW

Advertisement



Tot: 0.05s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0168s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb