94.den - Presun NP KHao Yai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP
December 9th 2012
Published: March 27th 2013
Edit Blog Post

Rano sa mi nechcelo vstavat na vlak 8/20,tak som sral na to a siel az na ten 11/22. V klude som sa osprchoval, najedol, oholil,pobalil sa a siel. Doplnil som este vodu z vodomatu.

Na ferry som dlho necakal,fakt dosla za 5 min a cesta bola ozaj kratka z jedneho brehu na druhy cca 4min. Jeden stary bezzuby thajec skusal se mnu komunikovat ale ani za boha som mu nerozumel. Inac stratil som obal na mobil,no este je ale mozne ,ze ho mam v batohu ale skor nie nez ano.

Na stanici zistene,ze vlak co ide o 13/00 je az o 100b lacnejsi,tak som si pockal na nho. Co bola neskor chyba,meskal len 20minut ale po nezazivnej ceste nabral meskanie 1,5 hod. Do Pak Chong som dorazil 16/40,mal som len 20 min aby som stihol posledneho spoja do NP Kaho Yai.

V pohode som to stihol,kupil som vodu,pizza kolac a 2 cokolady + maso na palicke. Nakladiak s lavicami vzadu bol uplne prazdny,len 5 ludi. Jeden zapadniar. Cesta trvala hodinu,bo sme sa zasekli v zapche. Vsetky auta odbocovali z hlavnej do volakej mini ulicky asi zas dalsa thajska oslava.Thajci maju neuveritelne vela statnych sviatkov,do mesiaca hadam aj 4. Preto mi moje viza budu trvat miesto tyzdna az 2 tyzdne,bo akurat su 2 sviatky.

Pri vstupe do NP som zaplatil mega vstupne 400b, domaci maju mensiu sumu,a opytal sa strazcov parku ako sa mam dostat do stanoveho mestecka,bo slapat 18km do kopca ma fakt po tme nelakalo. Odporucali riksu, no nist zacal som hned pri vstupe stopovat. nakoniec ma 6 auto zobalo na korbu,cestou motivacne sprchlo. Isli sme len 15 min ale pre mna to bolo ako keby sme sli hodinu. Vyhodili ma pri prvom visitor centre,po info mi odporucili slapat 1km do kopca do stanoveho mestecka.

Milion ludi,same stany,ledvaj sa tu dalo prechadzat. Par ludi sem chodi len kvoli nocnemu safari. Prenajal som si stan,karimatku a deku. Zaplatil som na den,rano zaplatim za dalsi,bo tu chcem ostat dlhsie. stan je pre 2 ludi,ma len jednu vrstvu. Pytal som sa na druhu,vraj nema. Ak sa spusti lejak tak nastopro mi to premokne. Zacalo poprchat ,zatial to neprepusta.

Zajtra to tu musim riadne preskumat,cul je uz tma a hlavne vsade blato 20/10 a idem chrapat. Na zachody sa tu chodi klasicky ako u nas na festivaloch do toi toi budek,to samozrejme ignorujem a idem sa vypustit do prirody.

naklady

ryza + 2 kridla - 25b
ferry z mesta na zel.stanicu - 4b
vodomat - 1b
vlak ayuthay-pak chong - 23b
minivan np khao yai - 40b
vstup do np - 400b
stan+karimatka+deka - 230b
2x maso na palicke + ryza - 25b
711 - 32b
poplatok za stanovanie - 30b

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0672s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb