93.den - Ayutthaya


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya
December 8th 2012
Published: March 27th 2013
Edit Blog Post

Vstal som az o 9/30,vonku si pozical bicykel,dostal mapu a siel na vec. Chramy su tu podobne ako v Sukhotia ,len tam boli lepsie.Do kazdeho sa plati 50b.Ja som ich vsetky kukol len zvonka,odkial je to tiez dobre vidiet

Z kesiek boli dve v platenom chrame a jednu som nenasiel.Fakt demencia ludi co to umiestnuju do platenych objektov.

Takze som sa vozil a fotil okolie. Su od seba dost vzdialene,bicykel je nevyhnutnost. Slnko pekne pieklo. Na ranajky som si dal predrazenu polievku. Premavka na ceste v pohode, len kopa turistov. Bol som kuknut aj neake chramy mimo mesto,ale nazvy fakt neviem,tie su zdarma ale zas aj su mensie.Jeden akurat cistili.Umyvali ho hadicou. Vecer tu asi nieco bude,bo som videl pri jednom chrame podium a rozne stanky, pojdem to omrknut z ubytka to neni pesi daleko.

Ako som sa vozil videl som sutaz aj v kohutich zapasoch. Kopa kohutov v klietkach, fakt bojovy kohuti, normalny rambovia, nie ako nasi co su v kurine. Jeden zapas som si kukol ale cakal som od toho viac. Len sa trochu zobali a skakali po sebe, tocili sa okolo seba, nic drasticke. Nic moc teda,ale aspon si to mozem odskrtnut zo zoznamu veci co som nechcel vidiet a videl.

Pokracoval som na zel.stanicu,tu zistil odchody vlakov do pak chongu, 8/26 je najlacnejsi ale asi pojdem az na 11/25, nech sa trochu prespim. Pri zel stanici smerom k ferry, poziciavali bicykle len za 30b,ale zas ked si clovek prirata ferry tak ho to vide tak isto,max usetri 1b.

Po 5 hodinach som odstavil bicykel a siel si trocha polezat na izbu,po oddychu som siel kuknut vystupenie pri chrame. Jasne ,ze som kukol na zly mobil kde som mal este malajzijsky cas,tak som tam dosol skorej. Po ceste ma obiehala policajna kolona,tak to asi bude nieco fakt extra vystupenie.

Pri chrame uz bola kopa ludi a konecne pootvrane stanky s jedlom. Boli ti rozne ukazky zo zivota,rozne druhy lokalnych jedal z celeho thajska. Vystupovali tu aj sloni, ludia ich na konci vystupenia podliezali. V roku 2020 ma thajsko hostit expo,resp mozno je len kandidat, tak jedna cast aralu bola venovana tomuto. Okostoval som tu 6ks kolacokov,vraj z paliem,boli fakt chutne. Dalej som uz pokracoval do hlavneho arealu, tu si bolo treba zamenit peniaze za musle a za tie sa tu kupovalo jedlo. Okostoval som daky mix jedla,nic moc a este som si musel dat zmrzlinu s kukuricu a ryzu. Zaujimave ale uz by som si ju nedal. Klasika je klasika. Prebiehalo tu aj vystupenie,thajci v kostymoch hrali divadlo na velkom podiu. Fakt super,herci sa len pohybovali,miesto nich hovorili opodial stojaci dalsi herci. Velmi dobre to bolo zohrate.Dalsie podium co tu bolo uz bolo spolatnene, tam som nesiel stacilo mi vidiet toto.

Okolo 20/00 ked uz boli chrami krasne nasvietene som sa pobral nazad do ubytka. Este zastavka na jedlo. Stojim pri chlapikovy,posiela ma sadnut si. Sedim kuknem k vedlajsiemu stolu,ukazujem obsluhe ,ze chcem toto. Zrazu mi donisli jedlo od chlapika co ma poslal sadnut a pochvilu aj to druhe jedlo. Uf ledvaj som to do seba vsetko napratal ale bolo to fajn. V supermarkete som to zalial pivom,ledvaj som sa hybal.

Na izbe skype s mimi a pitie smirnoff vodky,testujem jablkovu prichut.Volako sa furt nevim dokopat k planovaniu. Uz som z toho daky unaveny,este ma cakaju 3 mesiace cesty. V noci som nemohol spat

naklady

bicykel - 40b
coca cola - 14b
nudlovo masova polievka - 45b
ananas v sacku - 10b
bananova placka - 20b
vodomat - 1b
pivo - 39b
zmrzlina s kukuricu a ryzu - 20b
711 - 80b
thajske speciality - 30b
kolaciky 6ks - 20b
ryza s masom....... - 50b

fotky
http://min.us/mZhxMbAIPjNdD

video



Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb