102.den - BKK


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 17th 2012
Published: March 29th 2013
Edit Blog Post

Zas som nemohol zaspat. Asi z toho jedla abo z fanu co mi fukal do ucha.

Vsetko islo podla planu,fried rice with chicken,izraelci. Nastastie bol volny pc. Ponahadzoval som do systemu kesky,uz ich mam najdenych vyse 50. Asi si kupim vyrocnu placku. Opat som tu vyuzil super zachod. Na maily ma cakala super sprava z Manily,mam hostitela. Povzbudeny som zacal nahadzovat aj do Laosu a melaky. Este musim Singapur. Tam skusim slovakov.

Na izbe som sa este osprchoval, pobalil a siel spravit check out o 11/30. Vonku som este z vodomatu doplnil vodu, stavil sa naposledy v mojej ranajkovej rstike na rohu,dal som si pre zmenu fried rice with pork. Treba to menit. V 711 kupene vreckovky a zubna pasta. Toaletny hadam niekde slohnem. Slnko riadne palilo.

Na zastavke pri DM som hned chytil 511. Konkudorke ukazujem na mape kde chcem vystupit,zas nechape,asi nevi citat latinu abo co. Isla s mapou za vodicom,pak ma skasirovala a posunkami povedala,ze ma ohlasi. Klimatizovanu bus nebol plny. Zhruba po polhodine na mna mava aby som sa pripravil na vysadok. Vyhodilo ma to asi 50m od glass house,kde som si siel vyzdvihnut viza do Indie. Da sa sem dostat aj BTS,treba vystupit na zastavke Asoke,prejst krizovatku smerom na juhovychod a po lavej strane je tato budova. Sidli tu peruanske velvyslanectvo.

Teraz sedim na chodbe na 15.podlazi a uzivam si klimu. Viza vydavaju az od 14/00. Uz iba hodinka cakania, nastastie je tu aj zastrcka tak dobijam mobil,mp3. Mobil sa mi neako rychlo cez noc vybil,mi to padlo na 60%!,(MISSING)zrejme mi nieco bezalo na pozadi,musim to zacat kontrolovat.

Chodia tu furt ludia s novymi ziadostami,ziadne fronty sa tu nekonaju,ide to tu rychlo. Uplne na urovni to tu je,ako keby clovek nebol ani v azii. Uz prichadzaju aj ludia pre viza. Zacaju sa stavat do radu,no nist ja si este sedim na zemi ale ked uz je v rade asi 5 ludi idem sa postavit i ja. Batoh opat nechavam na chodbe bez dozoru,neskor ho ale radsej presuvam k info stoliku. Uz o 13/40 zacinaju vydavat poradove cisla a pustat ludi dovnutra. Rozdavanie viz ide velmi rychlo, kazdy clovek sa tam zdrzal zhruba 5 minut. Vedla mna sedeli cesi,boli cely vystraseny,vraj cesi maju problemy v bkk,ci ich dostali neviem,uz som sa s nimi nestretol,bo boli za mnu asi 10 cisiel. Ale ktovie ci je to pravda,mali do z druhej ruky. Zhruba za 15.min konecne padlo moje cislo. Odovzdal som blocek o zaplateny (platil som pri odovzdavani ziadosti) + orazenu kopiu pasu,uz dobre znicenu. Tu som podpisal a napisal na svoj email. Poslali ma sadnut si. Cely nervozny som cakal 2 minuty. Zavolali ma a dali mi do ruk zalepenu obalku a to je vsetko,dalsi clovek na radu. Obalku som otvoril a sok. Mam 2 vstupove ,6 mesacne viza a to som ziadal o 1 vstupove a mesacne. Zbey som isiel v maji zas nazad do indie ?

Odtial som nasadol na BTS a smer konecna Mo Chit. Este predtym som si musel zamenit papierove peniaze za kovove,bo do automatu idu iba kovove. Zamenie je bezproblemove na info na kazdej stanici BTS. Cesta stala 40b,suprava bola prazdnal.

Na Mo chit zastavke som sa vidal kusok na juh,zahol do prvej ulicky vpravo,pak prva vlavo a zas vpravo. Po hlavnej som dosol k bus stanici,ale tato nebola ta spravna. Bola to len daka miestna,tak ma cakalo este 300m slapania. Presiel som nadchodom a uz som bol pred mega budovou bus stanice mo chit. Na info pultiku som zistil kde treba kupit listok do Ubonratchani,pokladne na prvom poschodi c. 95-100. Najskor mi ponukali VIP ale nakonec som zobral lacnejsi za 490b. Odchadza az za 5 hodin,20/30. Tam dorazim na dalsi den o 6/30. Potom rychlo kupit listok do Pakse a uz som v Laose. Som debil,uplne mi vypina volakedy mozog,neskor totiz zistene ,ze ide odtialto priama linka do Pakse. Cenu som vsak nezistoval,kedze som mal listok uz do Ubonu. Ked to takto pojde dalej tak ma v Laose ale hlavne v Indii zezeru aj s topankami. Tu nemam zatial vobec nastudovanu,nechavam si to na plaze na filipinach. Mam z nej trocha aj obavy,kazdy ma strasi,ze to tam je uplne hrozne.

Predchvilu tu dohrala hymna,zas vsetci stali v pozore. To znamena,ze je 18/00. Von sa mi do blizkeho parku nechcelo ist,je strasne teplo,na stanici je prijemne. este 2,5 hod. Bol som si kupit inst.nudle v 711. Uz mi chybali. Inac ked tak rozmyslam tak to je jedina poriadna polievka co som za poslednu dobu jedol. O dve stolicky odo mna sedi cernoch,volaky thajci na nho kukaju s otvorenu hubu. Este by som mal pre odchodom vyuzit zachod. Moj bus ide z nastupiska c.88. Znacenie je tu vsak len k nastupistam 1-40. Ale sak to volako najdem. S mojim pismm je to stale horsie a horsie. fakt to uz neviem po sebe precitat,mal by som zacat trenovat krasopis. Som zvedavy ako dopadla mami v nemocnici,hadam ju vylieca cim skor. Pohladnice ani balik este domov nedorazili. maly batoh asi skocni svoju put v laose. Som ho kupil za 400b a tu ich maju po 200b. Moj obchodnicky talent sa nezaprie. V TV konecne pustili discovery kanal a nie tie ich priteplene pesnicky. Motivacne mi bezi dokument o indii,ale o severe,tam sa nechystam,bo tam je zima a kopa snehu. Dochadzaju mi listy v denniku,este ,ze mam nahradne.

Konecne idem k busu,miesto som si vybral v podpalubi, tam je miesto len pre 8 ludi,som myslel,ze tam nik nepojde ale prt ,bolo to plne aj tam. vedla mna a za mnu sedeli vojaci. Miesta na nohy kopa. Pred jazdu sme vyfasovali,kolac,vodu v kelinku a deku s este sacky s cukrom kavou. Cesta v pohode,len som nemohol zaspat. Opat sme mali zastavku na jedlo,to bolo v cene listku,tieto sluzby sa mi lubia. Sice bola len nudlova polievka s neakymi gulickami a masom ale stacilo. Po jedle a pispauze som konecne zaspal.

naklady

711 (nanuk,vreckovky,zub.pasta,kolac) - 83b
fried rice with chicken - 35b
fried rice with pork - 35b
vodomat - 1b
bus 511 DM-glass house - 19b
BTS asok - mo chit - 40b
bus 20/30 bkk - Ubonratchani - 490b
inst.nudle - 13b
zachod - 3b

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0421s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb