97.den - Presun NP Khao Yai,Ayutthaya


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya
December 12th 2012
Published: March 28th 2013
Edit Blog Post

Este k vcerajsiemu ranu,potom ako sa opat spievajuce anglicanky zobudili zistujem,ze vedia cesky ale len 4 slova kurva, dobre ,mraky, nebe.

Vstal som nevim o kolkej,bo motorola nesla zapat. Podla mp3 mohlo byt 5 hodin,musim si ale prestavit aj tam cas,bo nevim jaky tam mam nastaveny. Chvilu som sa prehadzoval a nakonec som musel ist na zachod. Po vylezenei zo stanu ma privitali srny,vsade mokro,v stane tiez. Vodu som nakonec zo stanu pomocou handry dostal von. Zacal som sa balit,oblecenie komplet mokre,ale zatal som zuby a navliekol to na seba. Zlozenie a odovzdanie stanu prebehlo bez problemov.

O 7/00 som vyrazil smer Pak Chong,cakalo ma asi 47km chodze. Auta ziadne,po pol hodine konecne volako islo,ale nezastalo. Po 10km dalsie auto a to mi zastavilo, parada. Uplne mini auto,ledvaj som sa dnu s batohom nasackoval.Thajsky par vedel anglicky horsie nez ja,takze nic moc komunikacia. Boli tiez stanovat ale v inom kempe, chalan predava jedla,ona nevim co robi. Doviezli ma do visitor centra,tam mi zhanali odvoz,neuspesne. Tak ma zas nalozili a odviezli az k vstupnej brane NP. Podla mna nevedeli ani kde je Pak chong,bo sa este cestou jedneho thajca pytali na cestu. Boli z BKk ale este sa nevracali domov,skoda,ze nevedeli lepsi anglicky, mozno sli aj okolo Ayutthaya ,kam som mal opat namierene.No nic pri brane resp.stanku ma vysadili,nakazali predavajucej nech mi stopne nakladiak s lavickami do mesta a odisli.

Hned po tom ako odisli siel nakladiak. Na konecnej,tam kde som v prvy den nastupoval, som vystupil,kupil konecne maso na palicke a ryzu k tomu. Cestou som hladal vodomat. Bol pri preposlednej odbocke na stanicu. Docapoval som vodu,pre istou sa spytal na smer na stanicu .Ludia nerozumeli az jeden cinan mi ukazal smer. Tam som bol o 9/20,vlak isiel o 10/05 ale nakoniec mal klasicky meskanie,len 70 minut.Teraz sedim vo vlaku,dost ludi tu je.

Ako som cakal na stanici,tak som pekne na lavicku poukladal mokre oblecenie a susil.vsetko vyschlo az na topanky. Su mokre aj zvnutra.Motorola sa prebrala k zivotu,hned sa mi ulavilo. Nakoniec som sa rozhodol zostat v BKK,bo mi dochadzaju prachy a na ostrove by som toho zas kopu minul.

Vo vlaku furt chodili predavaci,nukali napoje, jedlo na palickach,susene ryby (tie fakt smrdeli), vajcia, rozne grilovane veci ,hriby. Jedna predavacka chodila s kosikom nudli,neaka smradlava omacka, bolo ju citit uz na mile daleko. Sedim na slnecnej stran,nastastie plechove rolety idu zatiahnut. Moj maly batoh sa zacal trhat uz aj zvonku,moc teda nevydrzal ale treba povedat,ze som ho aj dost pretazoval. Musi este vydrzat laos ,tam si chcem kupit vodeodolny batoh. Po ulicke furt chodili predavaci az som neodolal a dal si kuracie stehno s 2 sackami ryze. Nic moc ale za tu cenu. Inak stehno bola komplet noha aj s pazurmi. Neskor si ku mne prisadol thajsky dochodca,ucitel. Do dochodku sa tu ide v 60-ke,dochodok ma 20 000b,skoro som kvoli nemu nestihol vystupit na mojej zastavke tak sme sa zakecali. Debilita ludi,ludia vystupuju a chujovci sa tlacia dnu,potom sa cuduju,ze sa to nehybe.

Po vystupeni sa hned na mna vrhol tuktuk,ignoracia a smer ferry a odtial pesibusom do BJ GH. Tam mi nukal 2 postel na poschodi za 200b,dal som ho na 160b. Izba je pod strechu ,tak riadne teplo. Vybalil som batoh, pokukal, ci mi fakt opici vlamaci nic neslohli. Nic .Zla sprava,fotak je v hajzli,pise poruchu objektivu. Musim kupit novy,ale len volaky lacny.

Po ubytku som siel jest,na rohu nebolo jedlo ako minule,tak som skocil oproti 711,kde jedlo kopa skolakov. Dal som si maso a ryzu. Uplne mini porcia oproti malajzii,sice tam to bolo drahsie ale fakt vacsie porcie. Na vecer som isol zas k chramu,oslavi furt pokracovali ,bolo tam presne to iste. Zamenil som si 5 musli a testoval dalsie jedlo. Dal som si buchty plnene prekvapenim tak ako v cine,tam boli lepsie. Pak som si dal neake maso so super omackou .Ledvaj som to dojedol.Ale oci chceli este jest,tak som si dal neake vysmazane mini veci,skoda,ze som to nenafotil. Fotim uz len s mobilom,takze fotky budu nahovno.

Este som sa zastavil v 711,nakup dolezitych veci,red bull a vodka,cierna nalepka,3x destilovana.Tato bola nic moc.V BKK budem testovat piva. Zajtra chcem ist na vlak 9/40,som zvedavy kolko bude meskat.

naklady

nakladiak z parku do pak chong - 40b
vodomat - 1b
5xmaso na palicke + ryza - 30b
vlak pak chong - Ayutthaya - 23b
BJ GH - 160b
ferry od stanice do mesta - 4b
ryza 2x + kur.stehno - 20b
ryza,maso - 30b
vodomat - 1b
711 (vodka,red bull,snickers) - 85b
buchty 3x - 20b
smazene veci - 20b
maso v omacke - 30b

Advertisement



Tot: 0.623s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 41; dbt: 0.3765s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb