131.den - Baguio


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Baguio
January 15th 2013
Published: April 20th 2013
Edit Blog Post

Pospal som si az do 8/30. Rano som sa konecne oholil,pouzil jednorazovu kefku,co mam hadam este z ciny,bohuzial pasta bola vysusena. Konecne som minul aj mydlo co som mal z domu,teraz mozem zacat pouzivat jednorazovky nakradnute z ubytiek.

Recepcneho som sa pytal co mi odporuca navstivit. Odporucil mi daku dedinu ale je to zas na dlhsi motopresun a to sa mi nechce. Rozmyslal som ci nepojdem kuknut na jahodove polia v la Trinidade,chodi tam kazdu chvilu jeepney ale nakoniec som sa vybral na pesiu turu k Lourdes Grotto steps.

Na ranajky som si dal kura s ryzu. Posedel som si v parku,kukol radnicu a siel pomalicky k svojmu cielu. Tulal som roznymi ulickami. Videl som tu ako domaci ziju. V jednej ulicke lakovali auta,v dalsej zas same jedlo,obchody. Fajn prechadzka.

Putnicke miesto su vlastne len schody ku kaplnke panny marie. Tie som v pohode vyslapal. Cakal som fajn vyhlad na mesto ale ten sa nekonal,vela stromov. Par filipincov sa tu modlilo,dole pri schodoch otrvany predavaci suvenirov. Tu som zisitl,ze vcera som kupil dobre drahu ciapku ,za dvojnasobok ceny,dobre ma to nasralo. Uplne som zabudol,ze aj na filipinach treba tvrdo zjednavat.

Nazad som siel inou ulickou,bo som zahol do inej nez som planoval ale zabludit sa tu neda,vsetky mini ulicky sa nakonec napajaju na hlavny tah a hlavne som mal fajnovu mapu z info centra.

Zastavil som sa na hrncove jedlo,dal som si nieco cierne,pod sklom to dobre vypadalo,som myslel,ze hriby. Po zakusnuti zistene,ze to je pecinka,fuuuj ale zjedol som to. Obdalec som kupil kolace,ktore som neskor zjedol v parku. Skoda,ze ho rekonstuovali. Inak by tam bo paradny klud. Pri odchode z parku ma oslovil starsi panko s poboznou knizkou,tak som sa rychlo pakoval,ma chcel naverbovat do dakej sekty.

Vybral som sa kuknut katedralu,nic moc,tu som si dal opat pauzu,dojedol kolace,porobil fotky.

Mimi som kupil obal na mobil,hadam bude pasovat.

Navstivit som chcel aj botanicku zahradu,lenze som stratil orientaciu a jeepney sa mi tam nechcel brat.

Kupil som dalsie jedlo,poprechadal sa bocnymi ulickami,kopa ubytiek,zrejme dost lacne ale nevyzeralo to tu bezpecne,hlavne v noci to tu moze byt nebezpecne. Teda aspon podla mna,mozno realita je ina. Ubytka boli v doline.

Na ubytku nebola elektrina,vonku na hlavnej ulici nieco majstrovali elektrikari. Opat som planoval indiu,3x by som sa chcel prepravit sleeper vlakom ostatne busom. Zajtra by som si chcel u deinsa vytlacit par map z LP,preda len clovek mal elspi pocit ked to drzi v ruke nez ked kuka len do mobilu. Tusi mi zas smrdia ponozky a to som si daval dnes ciste,to tie botasky. Bolo by treba ich oprat. na palawane spravim laundry,resp.v legazpi. pred indiou by som sa mal aj ostrihat,uz mam fakt dlhe vlasy,tusim 3cm.

Po odpocinku v ubytku opat smer mesto a totalne prejedanie sa. Najskor placka posypana cukrom,potom nudlova polievka s masom v palstovom kelinku. Jasne,ze som si ju vylial na nohavice,bo so mto jedol na stojaka na ulici, strasne moc ludi to tu jedlo. Potom som dal do seba hambac, ten zapil dzusom a zaklincoval to kukuricou potretou maslom. Uplne mega velka kukurica.

Som sa ledvaj hybal,taky som bol napraskany,preto som si spravil mensiu pauzu na miestnej basketbalovej lige. Hrali uplny soplaci. Fakt to tu brali vazne,normalne tu boli rozhodcovia, 2 baby co pisali skore kriedou na tabulu a mali moderator s mikrofonom. Po okrajoch ihriska kopa ludi. Chalani hrali fakt paradne.

Smer ubytko ,pivo, sprcha a nabijanie mobilu na recepcii. Zajtra po zobudeni smer manila,hadam,daco pojde,mam casu bo Denis bude doma az po 16/00. Takze vypadnem o 9/00,30 min cesta na bus staicu,mezdi tym ranajky a kupa kolacov do busu. Z dneska mi ostali este 2 velke kolace,jeden si dam este na dobru noc. Takto som sa este fakt neprejedal.

Zatial sa mi filipiny lubia ale halvne nech uz som na plazi a mozem otetovat dalsie more.

naklady

kura,ryza - 77p
ananas - 10p
maso,ryza - 40p
nakup - 90p
kolaciky 3x - 15p
zmrzlina - 15p
obal na iphone - 150p
cheesburger 2x - 40p
pivo - 30p
placka - 5p
kukurica - 25p
burger - 25p
orange dzus - 10p
nudlova polievka s masom - 15p
kolaciky 2x - 8p

fotky
http://min.us/m00DZxt7BLk9g


Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb