132.den - Presun Baguio,Manila


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Manila
January 16th 2013
Published: April 20th 2013
Edit Blog Post

BUdicek v pohode,rychlo som este dal nabijat mobil kym sa pobalim a umyjem. Nabil sa mi aspon na 60%!a(MISSING) potom smer bus stanica.

Cestou som si dal ranajky,kupil par kolacikov. Ranajky mi nestacili tak som si dal este jeden burger.

Bus Genesis do Manili,stanica Avenida odchadzal o 9/00,cakal som na nho len 10.min. Bol uplne prazdny iba 10 ludi. Cestou som pospaval. Denis mi odporucal do manili victory lines,v nom je vraj free wifi,lenze na stanici mi povedali,ze ziadny nejde,mozno chodi z original stanici victory lines a nie z tejto.Inak je tu kopa bus spolocnosti. Tato bus stanica sa nachadza pod novym obchodnym centrom Surplus (na severzapad) resp nad univerzitou cordileras (na severovychod),chodia odtialto busy aj do viganu.

Zacaitok cesty bol fajn,este hory ale nesor uz len rovinka,policka a mesta. Cesta ubehla rychlo, o 15/00 sme uz boli na bus stanici.

V Manile boli pekne zapchy.

Po vystupeni z busu sa na mna vrhli tryciklisti ale ukazal som im na LRT a dali pokoj. Zapol som GPS,to nechcelo naskocit tak som siel pesibusom popod LRT,kedze som mal este kopu casu. Od denisa ma delili len 2 stanice a 15 minut pesibusom.

Pod tratou LRT samy bordel a bezdomovci. Uplny humus. V jednej casti boli sustredene dokonca obchody s nemocnicnimi potrebami,postele,barel a podobne veci.

K Denisovy som dorazil o 15/45,uz bol doma a zas spal. Nechal som u nho batoh a siel sa najest.

Najskor som sa schladil super toceou zmrzlinou zo minimarketu,pak kupil vodu a dal dva burgery,ktore som zapil flaskovym dzusom as kuskami pomaranca.

Po jedle sme denis,neotvaral,pochvili vysiel zo sprchy. Ta je v druhej miestnosti,bolo treba prejst cez chodbu. Ponahlal sa zasa do skoly,vraj pride az po polnoci.

Dal som sprchu a zas planoval. Konecne mozem povedat,ze india je uz naplanovana, len budu asi problemy s presunmi. Byvaju problemy s kupou listku na vlak a vraj tam dost casto kradnu batozinu.Tak asi vlaky vypustim a pojdem vsetko busmi ale klasickymi,ziadne sleeperi,po laose uz do sleeperu veru nevlezem. Vsetky presuni by mali byt max 12.hod az na jeden 20 hodinovy,no ale ten este mozno rozdelim na dva.

Potom uz len spanok.

naklady

vyber 10 000p = 188,83 eura
bus genesis baguio - manila - 450p
kolaciky 3x - 12p
ryza,vajco,klobasa - 77p
burger - 22p
burger 2x - 25p
tropicana 0,25l - 13p
voda 1l - 22p
zmrzlina - 15p

Advertisement



Tot: 0.455s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 42; dbt: 0.2077s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb