125.den - Manila


Advertisement
Philippines' flag
Asia » Philippines » Manila
January 9th 2013
Published: April 16th 2013
Edit Blog Post

Po fajn spanku,som sa vybral preskumat cinsky cintorin.

Ak stihnem prist nazad Denisovy do / mozem u nho ostat az do odchodu busu,ak nie musim cakat niekde vonku.Bo okolo 15/00 startuje do skoly a vrati sa az o 21/00.

Takze po jedle a nakupu vody v blizkom supermarkete som sa teda vydal na cintorin. Cestou okolo v ulickach chudoba a samy ozbrojeny sbs. Stretal som aj kopu ludi co slo na dnesnu oslvau,vsetci mali tricka s jezisom kristom,niektory niesli aj krize,kvety. Cesta na cintorin v pohode,bezproblemov najdena.

Pri vstupe mi sbs-kar chcel nanutit guideho,aby som sa tu nestratil,bo je to tu obrovske. To som odmietol. Cintorin je prakticky mestecko duchov. Su tu postavane same domceky a v nich mrtvi. Niektore stavby su normalne vily,hlavne,ze ludia mimo cintorina nemaju kde byvat. Ulickami sa obcas prevezie na bicykli sbs,par pracovnikov tu upratuje ulice. Odpocinul som si na jednej lavicke,dosol ku mne filipinec a volaco mi rozpraval.Klasika odkial som,co robim....

Rozmyslal som nad tym festivalom ci ho nepojdem kuknut ale nakonec som si to rozmyslel,ked mi to ani Denis neodporucal navstivit.Odporucal mi navstivit aj blizky filipinsky cintorin,ale vravel,ze to tam je nebezpecne,najlepsie je tam ist s guide ale vraj ked si dam na seba siltovku mozno ludia ani nezistia,ze som neni filipinec.No nist nakupim zasoby na cestu a budem planovat indiu.Zla sprava,v Sagade ma prsat, pevne verim,ze predpoved pocasia sa myli.

Cestou som sa zastavil v mega obchodnom dome San lazaro.Tiez dalsi paradox,v okoli chatrce a medzi nimi mega luxusne nakupne stredisko. V supermarkete som nakupil zasoby do busu,v knihkupectve pohladnice,ktore som hned aj poslal domov. Ma tu pobocku aj filipinska posta,len taky maly stolik. Nechal som im peniaze, vraj znamky nalepia oni.Som zvedavy. Este som zistoval kolko by stal balik,5kg za 56 euro. takze malajzia to isti,len este neni iste ci je malajziska posta spolahliva,prvy balik este nedorazill.

Z centra som siel nazad k Denisovy,ten zas spal.Tak som u nho nechal batoh s nakupom a siel kuknut blizku univerzitu. Sbs ma do nej nepustili,neskor mi denis povedal,ze som mal ist cez nemocnicu. Univerzita z vonku vyzerala fajn. Pekne prostredie,sportova plocha a vnutri je aj dake free muzeum.

Potom som sa len prechadzal ulickami a nasaval filipinsku atmosferu. V uliciach uz bol zvyseni pohyb ludi s trickami jezisa krista,ktroy mali neake zastavy v rukach a obcas aj krize.

V minimarkete som si dal paradnu tocenu zmrzlinu,ta sa oplati viac nez nanuk.

Po 2 hodinach prechadzky som sa vratil k denisovy,bucham,nik neotvara.Kurnik asi som ho minul. Tak som si sadol u nich v predsieni. Do predsiene,kuchyne sa da vojst bezproblemov,to nemaju zamknute,iba dvere do izieb.Ale pred vstupom do komplexu je sbs,tak zlodej sa sem asi nedostane.

Inak je tu velmi popularny basketbal,vsade su ihriska a vsetky plne.

Asi po hodine sa dvere na izbe otvorili a vysiel ochrapany denis. Som ho navliekol na geocaching.Som zvedavy ci s tym aj zacne. Potom ako denis odisiel do skoly som skypoval s mami a planoval indiu.Uz mam vybrate mesta co navstivim. Oproti povodnemu planu som to dost zoskrkal. Pozeral som pocasie v manile,ked sa vratim z palawanu ma tu prsat,tak menim plan a nejdem na sopku taal ale poletim na sopku pri meste legazpi,tam ma byt slnecno.

Denis dosiel nieco pred 21/00.medzi tim ma navstivila jeho mama v izbe. Po rozluceny som a vidal na bus stanicu,kupil som este chesburgery,akcia 1+1 zdarma. Bus bol uz plny a riadne vychladeny. batozinu mi dali do podpalubia k dakej velkej motorovej suciastke. Hadam mi to batoh nezlisuje. Vedla mna sedela starsia filipinka. Miesto na nohy minimum,v buse riadna kosa,hlavu som si obalil salom.Konecne neake zmyslupne vyuzitie trnavskeho salu. Snazil som sa zaspat,to sa mi podarilo hned ako skoncil daky ebilny film.

naklady

voda 1l - 22,5p
ryza,vajco,klobasa - 34p
banan v cesticku - 10p
zmrzlina - 15p
plnene pecivo 2x (sunka,syr) - 28p
jolibee - chees,hranolky,cola - 78p
pohladnice 4x - 48p
znamky 4x - 52p
nakup - 213p = 4,08 eura (platba kartou)
cheesburger 1+1 - 36p

fotky
http://min.us/mEJf0LuZqxJUY

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 25; dbt: 0.0388s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb