123.den - presun singapur,KL letisko


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
January 7th 2013
Published: April 15th 2013
Edit Blog Post

Vstal som o polhodinu skor nez bolo v plane. Oholil sa,zbehol sa najest,zbalil plachtu,ktoru som odovzdal na recepcii,vratane mini lampicky.Na recepcii som este vratil magneticku kartu, za nu sa platila zaloha 10sd a siel na mrt.

Vcera som si chcel cez net kupit listok na vlak zo singapuru do JB sentral ale den vopred sa to uz neda.

V penazenke mi ostalo este 17sd,hadam mi to bude stacit. V obchodnom dome som spravil este mini nakup,2 jablka,chipsy,platil som debetnou kartou.Odtial uz len podzemnym tunelom na mrt a smer zastavka woodlands.

V metre zistene,ze som omylom vymazal z mobilu instrukcie ako sa dostat na vlakovu stanicu v singapure. Nastastie po vystupeni bol v info centre ochotny chlapik a navigoval ma na spravne mhd,bus c.856 a 911. Na bus zastavku sa da dostat v pohode z metra,je to dobre znacene ako vsetko v singapure (ak teda nepocitam vivo city kde som prvy krat podla znaciek zabludil,ale asi moja chyba). Na info mi ale prachy za karticku na metro nevratili,nefungoval im stroj. Inac to tu uz na tejto stanice nebolo az take moderne ako v centre.

Do busu som nastupil bez problemov,zaplatil listok,oznamil vodicovy nech mi da vediet ked budeme pri vlakovej stanici a cez okno sledoval okrajovu cast singapuru.

Po ohlaseni vodicom som vystupil na zastavke,kde uz bolo znacenie na zel.stanicu resp .na hranicu.Listok kupeny bez problemov len mega drahy,za 5.min jazdy vlakom som vycaloval 11sd. Po prepocte som az tak moc neusetril ako som povodne myslel.Ak by som kupil listok na vlak priamo zo singapuru do kl sentral vyslo by ma to 33sd,takto som ale zaplatil metro 2,2sd + mhd 1,3sd + vlak singapur -jb sentral 11sd + vlak jb sentral kl sental 33r (13,45sd) = 27,95sd.Priame busy zo singapuru do kl boli od 25-45sd. Vysledok je ,ze vlak sa oplati kupovat len nocny,kde sa da za malicky priplatok kupit sleeper, tym padom clovek usetri mega sumu za ubytko v singapure.

Po kupeni listku som sa vybral na stanicu,ta bola zavreta,otvaraju ju pol hodinu pred odchodom vlaku. Cul cakam v cakarni,dobijam mobil. Moj vlak je miestenkovy,mam dva listky a teda aj dve miesta,ale risknem to a sadnem si na svoje miesto,ktore mi ma platit az z JB sentral.

Na colnici na singapurskej strane bez problemov,len colnicka vyzvedala kde sa nachadza svk,tipoval pri rusku. Vstup do malajzie tiez bez problemov. Batozina klasicky pod rontgen. Sa nesmie dovazat ziadne ovocie,ja v batohu jablcka ale ziadny problem.

Vo vlaku si vedla mna sadol malajzijcan ale neskor si odsadol. Vlak poloprazdny. Vacsinu cesty som prespal,pocuval mp3 a jedol. Okolie trate bola sama palma resp.stromy. Vacsina ludi povystupovala na staniciach po ceste,priamo do kl islo minimum ludi. Vo vlaku chodil aj obcerstvovaci vozik,inak cakal som luxusnejsi vlak.

Po vystupeni v kl sentral som siel pomalym krokom na bus na letisko. Stihol som ho za 5 12,akurat odchadal. keby mi utece nic sa nedeje,za 30min by siel dalsi. Kupil som si opat spiatocny listok, chlapik mi najskor daval len jednosmerny,spiatocny si asi vela ludi nekupuje,ten je lacnejsi,nez si kupovat dva jednosmerne.Cestu som opat prespal.Na pozorenia po ceste okrem kusku sepangu neni nic,bo sa ide furt po dialnici.

Na letisku som si na bezplatnej vahe odvazil batozinu,16,8kg,tak sup sup,prehadzane veci do maleho batohu a uz z toho bolo len 14,9kg

Na veceru som zakotvil u toho uja co ma v znaku zlte M,dal som si mega menu,bohuzial kartou sa platit nedalo.Tu ma oslovil jeden cech. Spoznal,ze som slovak,cech podla mojej vyslovnosti dzusu. Za dzus sa plati priplatok v mcdonalde. Cech robil dlho v australii,teraz bol na dovolenke v japonsku a odtial na ceste domov. Lenze mu zavolal daky jeho agent aby sa vratil do australie,ze ma pre nho super pracu,hacik je ale v tom,ze uz nema pracovne viza.Ale vravel,ze to dako riskne a uvid co z toho vzide. S robotou v australii je to o stasti,on si ju hladal mesiac,kdezto daky jeho kamosi mali robotu hned po dvoch dnoch.

Po jedle som cakal na check in.Vsetko v pohode,dokonca sa ani necudovali nad slovenskom,iba ich zaujimala spiatocna letenka z filipin.letel som cez cebu pacific,spiatocnu eltenku som mal cez nich,to si overili v pc.Ktovie ci by mi vytlacili letenku ak by som nemal kupenu aj spiatocnu letenku.Vraj su s tym problemy. Odital presun do cakarne,na colnici bez problemov.

V cakarni som si trochu zdriemol.30. min pred odletom zacal bording. Vyfasoval som miesto pri emergenci exitu,parada,kopa miesta na nohy a nikto vedla mna.Lietadlo bolo zaplnene asi z 1/3. Po odplepeni od zeme som vyfasoval colnu a imigracnu karticku. Na colnej karticke som zaskrkol vsetko NO a na imigracnej karticke som si zas vsetko vymyslel. Nikto to nekontroluje.

Potom uz len spanok,lahol som si na vsetky tri sedadla.Zobudili ma uz silne turbulencie ale len na kratko,potom som pokracoval v spanku az do pristatia.

naklady

nakup (2 jablka,mufin,chipsy) - 4,2sd = 2,68 eura (platba kartou)
mrt farre oark - woodland - 2,2sd
bus 856 woodland-check point - 1,3sd
vlak woodland - jb sentral - 11sd
mcdonalds - 19,5r
spiatocny listok letisko kl sentral - 14r

Advertisement



Tot: 0.861s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.5887s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb