90.den - KL


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
December 5th 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

Volako sa mi nechcelo vstavat ale ludia furt hrmotali a prechadzali okolo postele. Okolo 8/00 som teda vypadol omrknut petronesky,bolo pod mrakom takze na KL tower som nesiel,nist by nebolo poradne vidiet.

Pri petroneskach este neboli navali,tak v klude pofotene a usadenie sa v miestnom parku. Okolo same mrakodrapi,park je cisty pekne upraveny,je tu aj pekna fontana, bazen pre deti, ktore sa v nom macali. Sadol som teda na lavicku a zas planoval laos,dam juh,ten ma markoff na svojom blogu pekne naplanovany,tak to len skopirujem,este som rozmyslal nad severom a dakym trekom ,ale momentalne sa na to necitim,chcem len oddychovat. Asi na mna nieco lezie alebo zo zleho spanku,fakt nevim z coho som zrazu taky unaveny a este ma bolia aj oci. Zrejme to vidim po prichode thajska,ze do soboty ostanem v BKK,pak presun do NP Khao Yai a odtial nazad do BKK so zastavkou v ayuthai. Na lavicke v klcc som stravil nakoniec az 3 hodiny,poplanoval som aj filipiny,opat znamy zdroj.

Z parku som sa chcel presunut pomocou LRT ale zle som zahol a uz sa mi nazad na zastavku nechcelo vracat tak som to dal do ubytka peso. Tam som zas planoval a oddychoval.

Neskor som vybehol do numizmatickeho obchodu ale chlapik bol akurat na obede,cakat sa mi nechcelo tak nic teda,nebude mat biznis. Cestou som si dal mega sladky donuts, dostal som sa aj do neturistickej casti kde boli same obchodiky , stanky a hlavne jedlo s fajn cenami. Sem pojdem nakupit dary ked sa vratim z filipin a hned to poslem balikom domov nech to zbytocne netaham. V numizmatickom obchode predavali aj papierovych 200 forintov za 10euro.

Do ubytka som trochu bludil ale fakt len trochu,sledoval som v dialke budovu maybank,ktora ma zaviedla domov. Na ubytku som sa zbalil,v BKK si dam oprat veci,bo kratase mam uz uplne tvrde od spiny. Opat sa spustil mega dazd, takze veceru vidim len u cinanov dole pri ubytku. Idem dat sprchu,oholit sa,ostrihat nechty a relaxovat do postele.

Rano vstavam o 5/00,o 6/00 chcem byt uz na KL Sentral,tam chytit bus na letisko a tam uz len cakat na odlet. Nakonec som siel na veceru k nadchodu pri mydine. Dal som si ryzu s kuracim stehnom a par kreviet. Normalne mi tie krevety chutia. V obchode som si este kupil plechovku pepsi. Na ubytku zistenie,ze tu ju predavaju za rovnaku cenu ako v obchode. Recepcny vravel,ze prachy za jednu nevyuzitu noc mi daju rano.Som zvedavy teda.

naklady

nasi lemak - 2,5r
velka cukrova kobliha - 1r
ryza,stehno,zelenina,krevety - 5,5r
pepsi plechovka 0,3 - 1,5r

fotky
http://min.us/mJL7ZBBsQPH5Y

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb