85.den - Kuala Lumpur,narodny pamatnik,vtaci park


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
November 30th 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

Zas ma zobudilo curanie okolo 7/00 a este aj zima z klimy.Dnes pred spanim si dam na seba aj tricko.Biele tielko v ktorom spavam uz neni biele ale zlte,takze je na odpis.

Vsetci v izbe este spali tak som potichu vypadol a siel k narodnej mesite.Ale najskor som sa zastavil u cinanov na jedo.Polievka,nudle,kura.Pak smer zel.stanica. Je tu problem chodit pesi, vsetko je tu rozkopane,resp buduju nove budovy,zastavky atd. No nakoniec som sa s mensim zamotanim dostal na stanicu,tu je mini muzeum,ale len zmensenin nic moc zaujimave .Dalej som siel k mesite. Dnu sa mi ani moc nechcelo a bol tam este aj napis only for moslims. Tak som ju len zvonku obisiel a siel do motylej zahrady.Nebola gratis,vstup 20r,tak nic teda,motyle som videl v penangu. Pobral som sa k narodnemu pamatniku.Zabludit sa neda,je to tu vsetko pekne znacene. Pamatnik su vojaci so zastavou. Vyhlad priemerny a kopa turistov .Pri pamatniku bola aj keska,tu som s problemamy nasiel. Na krabici bolo plno mravcov,nic prijemne teda. Odtial som siel k amfiku. Fakt pekna stavba.Tu som musel pouzit wc.Na vyber bolo nase klasicke abo turecke. Platil som 0.2r .Po odlahceny som kukol orchideovu zahradu,bola tu kopa kvetov,fakt taka mala botanicka zahrada.Vhodne miesto na relax,len lavicky boli mokre od polievania,tak som siel dalej.

Dostal som sa k vtacej zoo.Vstup ohromnych 48 r dospely,38r deti.Skusil som ISIC,zabrala,platil som 35r.Fakt dost ale aspon sa mi vratila investicia do falosnej isic,cul este treba ziskat investiciu z druhej karty a mozem zacat zarabat. Vtaci park ma 4 casti,kazda je odelena dverami a sietami. Su tu navolno pusteny rozny vtaci a vela pavov.,v klietkach su zavrety vzacny vtaci,papagaji. Velmi fajnove miesto s roznymi vtakmi. Kazde dve hodiny je krmenie jedneho druhu, ja som mal stastie o 12/30 zacinala vtacia sou.Papagaji tu hovorili,jazdili na aute,sutazili,robili logicke hadanky a este tu pustali chovatela aj orlov. Tato sou bola na celom parku najlepsia. Takze sem treba ist ked je tato sou. Bola tu kopa skolakov,fajn atmosfera.

Po vtacom parku,som siel okolo planetaria,vyfotil som si stonghead a este neake staroveke hvezdarne a siel do policajneho muzea. Pri vstupe nikto,tak som siel, zrazu vylete z budky policajt,zavrete. Otvaraju az o 14/00,cul je obedna pauza. Pol hodinu sa mi cakat nechcelo,s iel som nazad do cinskej stvvrti kde mam ubytko.Narodna mesita bola plna ludi, ozivalo sa odtial modlenie.V okoli kopa policajtov.

Na zel.stanici som sa pytal na odchod vlaku do bate cave ale pytal som sa v zlom okienku,bo tetula ma posielal na druhu stranu stanice.Tam sa mi nechcelo ist. Presiel som sa cinskym trhom,plnym handier,az som dosiel do jednej ulicky,Tu som si dal obed. Opat samoobsluha,len ryzu mi nalozili na tanier.Sem bude asi chodit.

Potom som zakotvil v obchodnom dome,ten ma 4 podlazia,na kazdom je nieco ine,jasne,ze voda bola na samom vrchu,nevim preco som si myslel,ze bude aj na prizemi,tak som isol zbytocne 2x horedole. Pri pokladni,pokladnik kazdu vec da do igelitky a tu zaviaze rychlopaskou,resp na flasu nalepi nalepku zaplatene,toto potom kontroluju straznici pri vychode,inak straznici su aj pri vchode.

Na ubytku ma uz recepcny ocakaval,bo som nezaplatil do checkout dalsiu noc,som mal na posteli odkaz,navstiv recepciu. Zaplatil som dopredu 7 noci,dal mi zlavu 10%!,(MISSING)takze ma vychadza ubytko na noc 10.8r a nie 12r. Teraz cakam kedy sa uvolni spodna postel,tam az tak moc nefuka klima,ale pri mojom stastni to nevystihnem. Inak vianoce su tu zatial neni vidiet,na penangu a v cameron highlands boli reklamy,dokonca aj pesnicky pustali,predavaci chodili v mikulaskych capicach,tu nist.

Behol som na net,3 hod za 6.5r + skenovanie fotky 1r.Zacal som vyplnat indicke tlacivo na viza,vsetko v pohode az kym som dosol k fotke,ta nemala spravne rozmery,tak znovu skenovanie,rozmery som si upravil ale zas nepasovalo rozlisenie. No komedia .Ked sa mi to konecne podarilo,debil som pohybal volako s mysou a cele okno sa mi zavrelo,takze zas znova vyplnanie tlaciva. Pondelok idem na centrum zberu ziadosti,odovzdam tlacivo a budem cakat. Ak bude problem tak som nasol let do istanbulu z kl za 430euro. V netke bola super kosa,chujovia mali naplno klimu. Som sa poslednu hodinu normalne triasol.Zajtra sem pojdem zas prepisovat dennik.

Na veceru som si dal mini porciiu.Skusil som dalsie jednohubky 2 vysmazane banany a 2 gulky.Jedna cierna,ta bola dobra a druha zlta nic moc. Zajtra testujem dalsie jednohubky a nafotim ich. Inak je tu nuda. Nemca som tu nevidel,hadam zajtra.Inac uz som aj zabudol ako vyzera.Konecne 21/00 a pustili nam klimu. Uz mam plan do stvrtka,vsetko len pol dna a pol dna odpocinok.Zistil som,ze sa sa da ist na strechu,je tu bar.Zajtra ho omrknem. Nevim kolko mam spotrebu na O2,tak posilam sms-ky,hadam to prekoroci 5euro. Sprchu som si dal v dalsom wc,bola tepla ale slaby tlak.

Nevim ci som to spominal,testoval som jednorazovu kefku na zuby co som zobral este z vietnamu alebo ciny.Nic moc teda,stetiny tvrde a pasta nahovno.Este mam 2. V obchode som videl servitky,pred odchodom z kl si kupim cely balik.

naklady

mee curry - 4.5r
vstup vtaci park - 35r
ryza,maso,zelenina - 3.5r
nasi goreng - 3.5r
jednohubky 4x - 1r
voda 1.5l - 0.8r
ubytko 7x - 75.6r
zachod - 0.2r
net + scan - 6.5r + 1r

fotky
http://min.us/mJL7ZBBsQPH5Y

video











Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 27; dbt: 0.0673s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb