86.den - Kuala Lumpur,stadiony,telek.muzeum


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
December 1st 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

V noci robil problemy francuz,furt cumel do notboku a este mal aj zazate svetlo. Vypol to az okolo 23/00. Potom furt volado behal hore dole.Rano ma zas zobudilo curanie a opat v rovnakom case.

Spakoval som sa ,dal si na ulici nasi lemak a siel na blizky stadion.Ani jeden co su pobliz nebol futbalovy. Negara bola len hala,dovnutra ma nepustili.Merdana mala travnik ale security hovoril,ze to neni futbalovy stadion. Inak zajtra tu ma koncert Jennifer Lopez. Podium uz bolo postavene. Zajtra vecer to pojdem teda omrknut.Jaj keby tu bola lepsia skupina uzaj idem ale JO ma nelaka.

Od stadiona som sa vybral uz konecne na futbalovy fc kuala lumpur.Recepcna hovorila, ze pesi sa tam neda dostat ale moje gps hovorilo nieco ine, len 5km to malo byt. No ako som tak isiel dosol som az k dialnici a fakt sa dalej peso nedalo ist. Busi som nevidel ziadne tak som to otocil nazad. V tejto casti neboli ziadny turisti,uplny klidek. Na posilneni som si kupil nanuk. Po ceste som videl kopu opravovni aut,opravovali ich doslova na kolene. Dalej tu boli obchody na naradie ,hilti, stihl, metabo.

Po navrate do cinskej stvrti som siel do maybank,malo tam byt numizmaticke muzeum ale nebolo, zrusene a prestahovane do hlavneho muzea. No nic pobral som sa do telefonneho muzea .Najskor som nemohol najst vchod ale potom som ho nasol,obrovska brana z hlavnej ja som behal po bocnych ulickach. Pri budove boli 2 obrovske zeriavi,stava sa tu mrakodrap. Muzeum nic moc,par starych telefonov ale aspon som sa schladil v klime a vyuzil wc. Este som kukol nedaleky kostol st.john ale len zvonka.

V jednom obchodiku som si dal vytlacit letenky,skopirovat pas s razitkami,uplna neochota v tomto prti obchode. Vedla v restike som si dal roti placku.Obsluha bola totalne domotana. Na vedlajsi stol doniesla nieco uplne ine,toto sa opakovalo asi 2x. Placka bola velka ale horsia ako CH.

Na izbe som si odlozil veci,zobral dennik a sup ho na net. Konecne som skompletizoval vietnam,zalohoval fotky a par ich poslal domov.Keby ovladam prstoklad tak mi prepisovanie ide rychlejsie ale takto to pisem jak dosrany. Z netu na ubytko.

Dnes by mali v uliciach tancovat ludia ale na nete pisu ,ze to je az zajtra.Radsej som to bol omrknut,na merdake squere nikto,este ,ze je to na skok.Hladal som tam aj budovu kde sa maju vybavovat indicke vize ale nenasiel.Ale to ma zas do pondelka.

Ten co spal podomnou sa prestahoval do vedlajsej izby,to planujem aj ja.Na dolnu postel sa nebudem stahovat. Na ubytku kde je free wifi som skypoval s mami a mimi. Na veceru som si dal ryzu s rybu.Nic moc ta ryba. Zajtra mesita,policajne muzeum,narodne muzem. Som zvedavy kolko ich bude zavretych .Ha buduci rok idem do malajzie na f1,tot moj plan.

naklady

nasi lemak - 2.5r
roti + 3 omacky - 2r
ryza,krevety,zelenina - 6.35r
kopirka,tlac - 1r
net 3hod - 6.5r
nanuk - 1r
jednohubky 7x - 2r
ryza,zelenina,ryba - 7r

fotky
http://min.us/mJL7ZBBsQPH5Y

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0397s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb