88.den - KL,viza india,numizmaticke muzeum


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
December 3rd 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

Rano opat nasi lemak. Este som potreboval nalepit fotku na ziadost,na recepcii nemali lep,nastastie v obchode cez cestu mali.

Plny elanu som sa vybral do centra pre viza. Dosol som tam 8/15,otvarali az o 9/00. Stali tam uz 2 indovia,casom prichadzali dalsi a dalsi. Presne o 9/00 otvorili dvere a ludia sa nahrnuli k stolceku. Tam kontrolovali cisla pasov ci sedia s formularom. Vsetci sa predbiehali ale slo to nastastie rychlo. Prvy zadrhel,treba mat fotku 2x2 incha.No nist zaplatil som a spravili mi fotku,tu nalepil,lep a pero bolo k dispozicii. Da sa tu aj tlacit,kopirovat,skenovat,len je to o dost drahsie ako v meste. Pak som siel k okineku c.7,kam ma poslali. Uradnik kukol na peciatku v pase,zaujimal ho datum vstupu.okrutil hlavou,vraj viza nedostanme,mam ist do thajska,tam dostanem. Nechapal som,vraj viza davaju len obcanom malajzie,resp cudzincom co tu maju pobyt,pracuju tu.

Kurnik dobre ma to zaskocilo,chytro som utekla na net kuknut letenky do bkk.Boli od 100euro vyssie. Nastastie do surathani cca za 50euro a odtial busom do bkk. Rychlo som vykumal,ze pojdem z thajska do laosu. Trochu som sa upokojil a nechal si to radsej rozlezat v hlave, zajtra to vsetko kupim,ale fakt si to musim poriadne rozmysliet.

Z netu som sa vybral do muzea minci.,ktore malo byt v narodnej banke,ale nebolo,straznici ma poslali 1km od banky na sever. Mam hladat glass buildig. Po par opytanych som to nasiel. Super moderna budova. Vstup bol opat free,lubi sa mi KL. Na prvom podlazi bola historia obchodovania,dalej vystava obrazov a konecne mince a bankovky. Vsade boli interaktivne obrazovky,stacilo zmacknut cudlik a uz to hovorilo,resp. sa spustilo premietanie. V mincovom a bankovom oddeleni bola kopa micni ale hlavne bankoviek z celeho sveta.Z kazdeho statu jedna,aj zo svk ale bohuzial len euro.

Odtialto som sa vybral nazad a rozmyslal co budem robit v thajsku a laose. Potrebujem sa uz poriadne vyspat. Ludia tu furt hrmotu,chodia horedole.Spim sice 8 hodin ale furt som nevyspaty.

naklady

nasi lemak - 1.5r
fotky 4x - 20r
ryza,maso,zlelenina + napoj - 6r
net 3 hod - 6.5r
voda - 0.8r
ryza,maso,zelenina + pepsi - 9.5r

fotky
http://min.us/mJL7ZBBsQPH5Y

Advertisement



Tot: 0.032s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0112s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb