89.den - KL, Bate caves


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
December 4th 2012
Published: March 26th 2013
Edit Blog Post

Dnes som sa vybral pozriet blizke chramy v jaskyni. Na ranajky zas nasi lemak,tie susene ryby mi fakt chutia.

Pak smer zel.stanica,kde som kupil listok do bate caves. Do turniketu som ho nepchal,stal tam chlapik co listky opticky kontroloval. Vlak dosol za minutu.Paradny moderny vlak,vnutri vypisovalo stanice a este ich aj vyhlasovalo.Vlak bol plny ale vacsina ludi vystupila na nasledujucej zastavke, banka negra. Vlak mal aj chybicku,niektore okna boli popraskane,boli tu aj zvlast vagony pre zeny.

O 8/30 som bol uz v Bate Caves. Po vystupeni ma ovalilo mensie teplo. Listok sa opat nepchal do turniketu ale odovzdal pracovnikovy,ktory to tu kontroloval. Jaskyne su od stanice coby kamenom dohodil. Hned pri stanici je velka socha.Pri soche bola kopa opic.Pri vstupe do dalsieho chramu sa bolo treba vyzut,vyslapat omrknut zoslapat obut sa a pokracovat dalej. Turistov o takomto case minumum. dalej nasledovala neaka nezaujimava platena vec a potom konecne jaskyne. Zbadal som schody,fakt dost,hned sa mi zdvihol zaludok ale nakonec to bolo v pohode.Pri vstupe opat mega socha.jaskyna pekna aj chramy sa dali.len tu kvapkala voda,ma to trochju pokropilo.Par ludi sa tu modlilo. Dole pri vstupe bolo nenormalne vela holubov a po schodoch sa pohybovala tlupa opic. Po opusteny jaskyn som zapol geocaching a aha ho,je tu keska. Musel som ju odlovit. Najdena v pohode ,len problem, nemal som pero,tak som si behol pozicat do blizkeho obchodu. Zapisal sa do logbooku a umiestnil micromagnet kesku nazad. Konecne kupujem magnetky.

Po nakupe smer stanica,mal som stastie vlak odchadzal za 5 minut tak som dlho necakal.Len ma zarazilo,ze cesta nazad bola drahsia.Vlak prazdny.

Zo stanice som sa vybral omrknut pesibusom KL Tower.Stvrt plna mrakodrapov. Cestou som videl ako zasahuje bomba,tak sa tu volaju hasici.Moze to byt dost zabavne zavolat na letisku pri poziari bomba. Horelo tu jedno auto,od neho sa chytilo druhe. Paradnu plamen ale kym som vytiahol fotak uz bolo po nom,fakt rychly zasach,ale auto moze ist do srotu.

Po tomto zasahu som uz slapal ku KL Tower,pohoda cesta do kopca,lenze za vstup hore na vezu chceli az 48r,v ubytku mi ponukaju vstupenku za 35r,studenstky listok mi nepredali,hajzli. Listok si kupim teda zajtra v ubytku a pojdem na vyhlad. Este som sa tu skoro osral,bol som v mietnom akvariu a tu mi ponukali super akciu,som myslel,ze v cene je aj vystup na vezu aj vstup do akvarka ale som to zle pochopil,bol to len vstup do akvarka a k tomu darcek,klucena za 38r.Este ,ze som sa vcas spamatal a nezaplatil to. Pri vezi je kopa atrakcii,vozenie na ponikoch,3d kino,akvarium,ukazka malajzijskych domov. Prave tu mali deti daku akciu,sa omotavali hajzlopapirom.Skoda,ze mi jeden nedali,bo moj sa uz mina.

Po prechadzke som siel na ubytko a potom na net kupit letenky.Uz boli o 2eura drahsie,kurnik. Zas som mal problem so skenom mojej novej fotky na viza.Debil nevedel pochopit,ze chcem naskenovat len rozmer fotky a nie celu A4. Vraj si to mam upravit v pc,hlavne,ze tam nebol zadny program na to. Nakonec som ho vytlacil od pc a naskenoval si to sam,fakt brzda. Viza tlacivo som vypisal,odoslal a potom zistil,ze som tam dal zli datum platnosti pasu,tak zas nanovo. Uz som si to isol vytlacit a zrazu sa vypol pc,moj cas uplnil,na reku pohoda,mi ho zapne a ja len vytlacim tlacivo co som si ulozil na plochu aj s letenkami.No a ake prekvapko ma cakalo,chujovci tam maju volaky program co maze vsetky veci co tam ludia ulozia,proste pc sa da povodneho stavu,takze vsetko v prdeli.este ,ze som vizovy formular mal na maili ale letenku veru nie,bo som zadal zly email,no hadam im bude stacit ked dam len pas. Malo by to stacit,sak vsade pytaju len pas,vytlacat rezervaciu ani netreba. Na nete som stravil dalsie 3 hodiny,poposiela kopu fotiek domov,fakt rychli net,az mi na hodinu zablokovali ucet na gmaili,vraj nadmerne pouzivanie.

Trocha poprcha,ubytko,jedlo.Pri jedle sa vzdy cuduju,ze nechcem chlast len jedlo. Na ubytku som zas planoval ale nic konkretne,len zber vseob,info.zajtra to uz musim dorazit bo cas odletu sa blizi. Izba je plna,zas nebude spanok,bo dementi sa spat nechystaju.

naklady

nasi lemak - 2,5r
vlak kl - batu caves - 1r
vlak batu caves - kl - 2r
net 6 hod - 13r
scan 1 fotka - 1r
tlac - 1,6r
ryza,maso,salat,vysmazana placka - 4r
letenka air asia + 15kg batozina kl-surat thani - 68 euro
letenka air asia + 15kg batozina vientiene - kl - 96 euro (som drbo,cez vikend bola cena 20 euro,som myslel,ze to vydrzi a hovno,poucenie,nevahat a hned konat)

fotky
http://min.us/mby81kpd0kJHxQ

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0241s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb