91.den - presun z KL do BKK


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 6th 2012
Published: March 27th 2013
Edit Blog Post

V noci som sa furt budil.Vstal som bez budika o 4/55,umyl sa,vyniesol veci na chodbu aby som nerobil ramus,zobral postelnu bielizen z postele,ktora sa musi vzdy odovzda pri check oute,taktiez si ju clovek musim sam navliect pri check ine,a pobral sa na recepciu. Bohuzial prachy mi nevratili,bol tam len nejaky chalan,staff je tu az od 7/00,este som si chcel rezervovat izbu na 1.1.2013 ale vraj mam zaplatit dopredu.Prt,ak mi nevratia prachy ked pridem nabuduce tak sa tu neubytujem. S tymi peniazmi i tak moc nepocitam ale pre istotu som si odlozil blocek a nechal si tam napisat kedy som robil check out. Nastastie to bol len jeden den.

Vydal som sa teda na LRT, ta funguje az od 6/00,bol som tam 5/30. Cakat sa mi nechcelo, tak som pochodoval pesi na KL Sentral, zmakol som to za 25min. Inac takto skoro rano nikde nikto ani jeden stanok s jedlom. Na stanici som trochu bludil,ale nakoniec nasiel zlty bus aerobus. Treba ist dole na parkovisko. Akurat som ho vystihol odchadzal za 5min. Ide kazdu polhodiny 0,15 - 0,45. Kupil som spiatocny listok za 14r. Jedna jazda stoji 8r. V buse som spal.

Na letisko sme dosli zhruba za hodinu,teda 7/15. Sli sme aj okolo GP Sepang,tam chcem ist v roku 2014 na F1,bolo vidiet sice len kusok trate ale potesilo. Letisko bolo plne ludi ale inak fajn znacene,tak bez bludenia .Som vyuzil wc,inac z izby som slohol toaletak,povaloval sa tam dva dni tak som si ho privlastnil a tiez jedno pero,to tam bolo tez dlho.

Ah jaj pohroma,na jedlo som zakotvil v mcdonalde,no co uz ked inse nebolo po ruke a bol tu najlacnejsi.Neda sa tu platit kartou iba hotovostou. Dal som si sendvic s kuratom a vajcom, klasicke ranajkove menu,co nikomu nechuti a oni ho furt robia, nie aby ponukali chees,big abo nieco podobne. Fakt demencia. Po jedle som vymenil este 150r za 46usd. Zabudol som ich zamenit v meste takze super vyhodny kurz na letisku.napadlo ma to az okolo polnoci.

Pak som isiel spravit check in,najskor treba prejst cez security ,batoh pod rontgen. Pri kiosku zaucali novu babu,tak to trosku trvalo ale pohodicka. Batoh vazi 14,3kg, maly 3kg. Zatial musim pochvalit air asia,ziadny problem. Po check ine,kde staci predlozit len pas,netreba tlacit rezervaciu letenky,som siel ku gate. Na pasovom bez problemov,len stempel,rontgen tez bezproblemov tak som zakotvil pred gate. Bola tu fest pustena klima ,riadna zima. Hehe konecne free wifi na letisku.

Po 2 hodinach sedenia nas zacali pustat k lietadlu. Pochodovali sme pekne po svojich dost daleko popri letiskovym halam, Vsimol som si aj reklamne lietadlo air asia v satach Quens park Rangers,som to nestihol odfotit,hadam ho tu najdem aj nabuduce,mam odtialto este dva lety,filipiny a india. Lietadlo do suratthani bolo plne a to lieta tato linka kazdy den. Asi idu vsetci na moon party na ko phangan. Na poslednu chvilu dosli dvaja mladi co mali miesta vedla mna,som sa tesil,ze sa vyvalim na vsetky tri sedacky.Porozhliadol som sa po lietadle a zbadal som free miesto pri emergenci exitu tak som si tam sadalo.Ale letuska ma odtial slusne vyhodila,za toto miesto sa priplaca. Let v pohode, pristatie zatial najlepsie co som zazil.

Letisko v Suratthani je uplne mini. Vystupili sme na plochu, presunuli sa na pasovu kontrolu, este pred tym na colnici kontrolovali vyplneni imigracny papier,ktory sme dostali v lietadle. Zas som si ubytko vymyslel. Pasova kontrola isla rychlo,tetula sedela za starym drevennym stolikom a supovala razitka,mozem tu byt az do 4/1/2013. Jaj este si ma ale pred stemplom odfotili. Batozina nas uz cakala zlozena z pasu. Fakticky je tu len jeden pas,ozaj dedinske letisko.

Po vystupeni sa na nas hned vrhli nadhanaci. Bohuzial musel som ist shutle busom za 100b,bo 15km sa mi slapat v tomto mega teple nechcelo a stop ma nelakal. Miestnu dopravu som tu neobjavil,na info mi tez odporucili len tento bus,resp minivan. Zasrany atm mi zas strhol 150b za vyber,vybral som 10 000b,to mi musi stacit,co neminem zamenim v laose za ich peniaze. Minivan ma vyhodil na bus stanici,nerobil ziadne problemy,bo ma trasu len letisko a centrum suratthani.

Na bus stanici som kupil listok do bkk za 531b. Fakt palka. Odchadza az o 18/40.Bol aj iny ale ten mal odchod uz o 15/00,to je moc skoro,do bkk by som dosol uz o 3/00.

Batoh som nechal v pokladni a siel sa niekde najest. Hned cez cestu bola restika,dal som si ryzu a maso. Predavacka vravela,ze to je mega spicy,no jasne pomyslel som si,to isto. Ale ono to bolo ozaj mega spicy,normalne mi az slzy vybehli. Po jedle som siel kupit dake zasoby do 711. Reku dam si v tomto teple pekne hladene pivko,prt,zadny alkohol tu nepredavali. 711 bolo az na pumpe. Po vonku sa nedalo chodit,mega teplo.Cul cakam na stanici,uz len 6 hodin.

Dobra sprava z domova,ma sa zacat losovanie o jeden 3-izbovy byt,hadam ma vylosuju. Na stanici bol atm,akurat tam doplnali prachy,traja ludia,vobec neozbrojeny,v kl som to tez videl ale tam mal aspon jeden brokovnicu,tu nic.

Bus meskal 10min,bol poloprazdny.Na stanici ma este chytila sracka,tak sup ho na turecak,uz som na ne zvyknuty. Navrhnem doma nech si ho tez namontujeme 😊 V buse som si vybral zle miesto.Som zobral sedacku hned zkriza za vodicom,bohuzial tam bola stena co odeloval vodicovu cast a a cast pasazierovu. Takze nohy si nenatahnem. Vedla mna nesedel nik. Zas som nemohol zaspat,furt som sa budil. vedla mna,resp cez ulicka sedelo male decko a to vkuse grcalo.

Hned po opusteny mesta sme mali jedaciu pauzu. Jedlo bolo v cene listka. Zastali sme v restike,usadili ma k dalsim 4 thajcom,zdielali sme jedlo.Donisli nam ryzu,3 druhy masa,polievku. Postupne tu zastavovali vsetky busy,aj expres aj VIP. V buse som bol jediny biely. Inac busy do bkk odchadzaju kazdu hodinu,mal som zobrat lacnejsiu 2triedu ale zas tam to bolo narvane co som kukal.

naklady

vymena 150r = 46usd
vyber 10 000b = 258,83 euro
bus aerobus letisko kccl a spat - 14r
mcdonald na letisku - 6,25r
polatok za vyber v atm - 150b
nakup 711 - 101,5b
zachod na bus stanici - 3b
bus suratthani - bkk 1.trieda - 531

Advertisement



Tot: 0.496s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.2384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb