92.den - BKK,indicke viza,Ayutthaya


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
December 7th 2012
Published: March 27th 2013
Edit Blog Post

Okolo 4/00 prichadzame do BKK,najskor vykladame par ludi na prvej sanici blizko letiska,tu vystupuje vacsina ludi. Dalej ideme na dalsiu mini stanicu,docerpavame tu pohonne hmoty,v buse sme uz len asi 5,tu nik nevystupuje. Konecne o 4/45 sme na juznej stanici. Uz som pochopil co mi furt predajca listku splietal o cisle 8,tolko trvala cesta a nie 12 hodin ako som si myslel. Aj tak si furt myslim,ze mi predali volaky drahy listok,na listku je kopa poloziek ale nerozumim tomu. E

ste sa musim vratit ku grcajucemu dieta,po prestavke co sme mali,zas jej mama dala jest nieco dobre mastne,takze po 5 minutach detsko zas grcalo a grcalo a grcalo,fakt nechapem demenciu rodica.

Na stanici som sa este na hodinku usadil v cakacej hale resp.v hale kde sa predavaju listky. Bolo tu dost rusno,furt prichadzali novi a novi ludia na busi. Z okienok kde predavali listky stale vykrikovali destinacie len aby si clovek kupil listok u nich. Ten opici zvuk ma fakt vytacal,uplna hruza.

O 6/00 som vyrazil na MHD,cakal som na 535,ta nechodila,pytam sa co ide k victori monumentu. Nikto nevedel,potom som dosiel na velky moj omyl,zle som po sebe precital zapisok v denniku,535 tam nechodi ,chodi tam 515. No chybicka sa vludila. Bus bol narvany,konkudorka mi nedokazala povedat kolko mam zaplatit. Jak keby to bolo tazke ukazat na prstoch. Nakonec jeden z cestujucich mi to prelozil,17b,fakt palka. K victori monumentu sme isli hodinu a pol.Vyrazili sme 6/30 a dorazili 8/00. Neuveritelne ranne kolony v meste,na kazdej krizovatke riadil dopravu policajt.

Viza zacali vydavat resp zberat o 8/30,to som vedel,ze otvorenie uz nestiham. Zobral som teda LRT k Asoi zastavke. Tato sla rychlo.Vybral som sa na indicku ambasadu,tu som nasol rychlo,lenze viza sa tam nedavaju,mam ist do inej budovy,straznik mi dal mapku,uplne nahovno.Po par pytani a navigacii som dorazil do glass house,sidli tu aj argentinska a peruanska ambasada. Navigoval ma sem prekvapivo mototaxi,isol semnu asi 250m a nic za to nechcel ale zas som kracal a neviezol ma.

V budove som nasadol do vytahu a vyviezol sa na 15.poschodie. Predomnou bolo asi 8 ludi,velky batoh som zhodil na chodbe a nechal ho tam.Za 5 min som bol uz na rade. Chlapik mi pozrel papiere,vsetko ok. Len mi dal este jedno tlacivo co bolo treba vyplnit. To som vyplnil v miestnosti kde sa podavaju ziadosti o viza,sem ma pustila dalsie pracovnicka,je to zvlast miestnost .Isol som teda vyplnit tlacivo, problem nemal som pero, pockal som kym sa jedno uvolni,vypisal a cakal.Vsetci ludia mali papieriky s cislami len ja nie,tak som chvilu zmatene pobehoval a isol zas za primacim chlapikom. Tu mi zas kontroloval vsetky papiere a uz mi dal aj cislo,opat teda nazad do miestnosti a uz len cakanie na moje cislo. Uz po 10 minutach som bol pri okienku kde sa podavaju ziadosti. Fakt to tu islo rychlo a bola tu aj organizacia,nie ako v KL,kde si kazdy robil co chcel a nik to tam neriadil. Cisla na papieriku vyhlasovali a este ho aj ukazovali na tabuli.

Ked som este cakal tak za mnu sedel jeden rus,vraj v rusku je problem ziskat vizum do indie,tak si pre nho zaletel sem. No uz som teda konecne pri okienku, konecne tam neni zadny priteplneny thajec ale thajka s mikulaskou capicou na hlave. Dala mi este neake tlacivo aby som vyplnil. Par poloziek som si nevedel prelozit ale ochotne mi naznacila co tam mam napisat. Staci ked sa da k ziadosti len jedna fotka a nie dve ako to vsade propaguju ,2x kopia pasu, pas ,jedno tlacivo, ktore vam daju pri priehradke a samozrejme vyplnena ziadost,ktora sa vyplna cez net na indickej stranke.letenky ju nezaujimali. Jednu kopiu pasu mi vratila aj s razitkom ,mam sa pre viza zastavit za 6 pracovnych dni. Ak to bude skorej resp ak budu hotove poslu mi sms-ku a este aj email.Jasne,ze to nebolo zadarmo tato sluzba,pekne si to priratali k poplatku za viza. Velka spokojnost s touto pobockou,s malajziou sa to neda porovnat,ale treba povedat,ze tu neziadali o viza ziadne zvierata z indie,v malajzii bola len tato zver (tato veta bola doplnena po zazitkoch z indie,povodne v denniku nefigurovala).

Po dobrom pocite,som sa vybral na zel,stanicu. Otestoval som metro. Pred vstupom bezpecnostna prehliadka, sbs sa mi trocha polasoval v batohu,uz som sa zlakol, ze ho musim cely vybalit ale len mavol rukou a uz som bol v metre. Na stanici som zistil vlak do Ayutthaya.Pred stanicou je mini stolik s informaciami,dali mi tu cestovy poriadok,dopisali ceny,rapid za 20b,ordinari za 15b (2hod cesty).paradna cena.

Zo stanice som siel do Central Gh,ze tu prespim a doplnim spankovy deficit. Po ceste som stratil mapu,kde som mal aj c.busu,ktory ide na KSR,tak som slapal podla GPS,i tak som mal kopu casu,este nebolo ani 10/00 Zastavil som sa na jedlo,najskor,ze si dam vysmazene kura ale zbadal som ako robia vajcovu placku so zeleninou,tak som si dal to. Fakt to super vypadalo. Dostal som k tomu klasicky vodu a polievku. Dovalil som sa do GH,ale este mal plno,mam vraj pockat do 12/00,mozno sa daco uvolni. Ako som chvilu cakal,tak som rozmyslal,naco tu vlastne ostavat.

Popakoval som sa a isol nazad na zel stanicu na vlak,odchadzal za hodinu.Opat som isol pesibusom,mam uz fakt poradnu kondicku. Podla gps to malo trvat 50min, zmakol som to za 35min. Na stanici som kukal kde kupit listok,kopa okienok,sbs alebo co to bolo ma sam od seba oslovil a poslal ma k spravnemu okienku.

Cakam na vlak ,meska 1,5 hodinu a zrazu zistujem,ze ho radsej zrusili.No parada co cul,zistujem to od jednej slecinky ,ktora tu dava info turistom,vraj pohoda,mam nastupit na dalsi co pojde,s listkom neni problem,plati aj na ten. Ok.

Tak cakam dalsiu hodinu a nastupujem na vlak. Vyrazame o 14/00. Cestou naberame meskanie 30 minut. Milujem thajske meskajuce vlaky. Vlak je fakt plny. Nastastie pri mne sedi zena,co vystupuje na rovnakej stanici,tak sa nemusim trapit kedy vystupit. Trochu som sa vyzul ale zacitil som zavan,tak zas nazad boty.To je tak ked ma clovek len jedny poradne ponozky a nema ich kedy preprat.Oproti mne sedel divny starsi thajec,furt snupal tie ich vone. Cestou som pocuval mp3 a driemal.

Konecne sme dorazili,vlaky 3triedy maju dost tvrde lavice,tak ma trochu pobolieval zadok. Na stanici som stretol cechov,ale ti akurat odchadzali,zistujem par info ale nic moc mi nedali,cestuju drahsie nez ja,byvali za 500b pre dvoch v izbe. No nist idem teda hladat ubytko. Este som sa pytal jednych turistov co nasadali na tuktuk,ze kam idu,ze share aby som nemusel slapat.Uplny dementi,tak som siel slapat. Po 30 minutach som sa dostal na ulicu s ubytkami,neskor zistene,ze sa dalo ist lodkou a nemusel som to cele obchadzat cez most ale neva,prechadzka nikdy nezaskodi ani s plnym batohom na chrbte.

Lodka ide hned od zel.stanice.staci vyjst von,prejst hlavnu cestu a ist furt rovno az k rieke..Stoji 4b,chodi kazdych 5minut,resp ked sa naplni asi zo 1/4.Plavba trva asi 2 minuty.

Na ulici s ubytkami pri bus stanici bolo par ubytiek,ceny od 250b hore,v jednom mi dali zlavu na 200b ale to bolo furt vela. Podla wikitravel malo byt ubytko v ayutihay GH za 100b,hovno zacinali od 250b.V BJ GH tez za 100b,tiez blbost,ceny od 130-160b,ale obsadene,tak som zobral aspon double postel s fan za 200b,resp po zjednani za 180b. I ked zjednavat moc nechceli,sa ani necudujem,maju tu vsetci rovnake ceny a nikto nezjednava tomu sa hovori kartelova dohoda.

Ostavam tu dve noci,po vybaleni,davam hned prat 40b/1kg. Jest som isol k bus stanici,jedla na spajdle za 5b.Restiky su tu moc neni,len zapadiarske drahe a kfc.Pri ubytku je vodomat aspon bude lacna voda. Vonku v uliciach bola kopa studentov.

Vecer uz len skype so zuzi a mami. Pri check ine chceli moj pas,ale ten nemam,je na indickej ambasade,tak im nakonec stacila ja kopia zajtra mam v plane bicykel.

naklady

bus z juznej stanice k victory monumentu 515 - 17b
lrt vicotry monumetn - asare - 30b
metro asare - zel.stanica - 27b
vlak bkk - Ayutthaya - 15b
ryza,vajcova placka,polievka - 30b
indicke viza - 2290b
ubytko BJ GH 2x - 360b
pivo - 39b
maso na plaicke,kura na palicke 3x + ryza v sacku - 25b
zubna kefka - 25b
red bull - 10b
nanuk - 10b
voda z vodomatu - 1b
laundry 2kg - 80b

fotky
http://min.us/mZhxMbAIPjNdD

Advertisement



Tot: 0.664s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.4016s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb