Page 93 of baca12 Travel Blog Posts

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Todra Gorge October 12th 2015

Ako som predpokladal majitel este spal. Tak som trosku na recepcii zakrical, pochvili sa majitel objavil, davam mu dohodnuty obnos a smer bus. Dnes je pondelok, takze je tu dost velky trh. Cela hlavna ulica je zapratana stankami, kde su rozne blbosti, jedlo. V bus kancli este nikto nebol. Tak cakanie na provizornom sedeni pred vchodom. Po par minutach konecne prichadza predajca listkov. Ukazujeme mi nech si sadnem, musi nazhavit pc. Cakam v mini cakarni. Ludia si uz zacinaju kupovat listky tak idem aj ja k okienku. Opat mi ukazuje nech si sadnem (ang nehovori). Presne na cas 8/30 prichadza lokalny bus. Predajca listkov na mna mava nech idem do busu. Aaa konecne chapem co myslel, listok sa kupuje v buse. V den odchodu sa v kancli kupit neda. Zvnutra je bus spinavy ale pohoda. Po ... read more

Africa » Morocco » Souss-Massa-Draâ October 11th 2015

Konecne som sa dobre vyspal i ked som vstal uz o 7/30. Hodinku som sa este vyvaloval v posteli. Hned som dal nabijat mobil, bo opat len jedna zasuvka,prednost na noc dostala baterka do fotaku. dojdem zo zachoda a mobil sa uz nenabijal. Nevim ci chuj vypol elektriku alebo je neaky vypadok na dedine. Idem na recepciu tam nik,ok, z izby berem zakusok zo vcera a smer terasa. Po chvili prichadza majitel, objednavam si ranajky, vraj budu hotove za hodinu (dosol za 30.min). Citam knihu a cakam na jedlo. majitel mi na tacke prinasa ranajky, na prvy pohlad to nevyzera moc syto ale opak je pravdou. Jedna miska dzemu, jedna lekvaru , 2 placky, chleba, olivy, konvica caju a omeleta (z 1 vajca). Jedlo mi zabralo neuveritelne dve hodiny. Riadne napraskany som sa mohol vydat s ... read more

Africa » Morocco » Souss-Massa-Draâ October 10th 2015

Budicek 6/30. Holenie bez peny (nezohnal som doma penu na holenie do 100ml len volaky krem ale to som nechcel), ranajky, presne to iste co vcera. S tym,ze dnes som si dal menej kavy a viac mlieka. V spol.miestnosti uz boli spanielky zo vcera co robili bordel spolu s domacimi recepcnymi. Cakali na taxi smer letisko. Recepcneho zo vcera sa pytam ake cislo mhd ide na zel.stanicu. Nevedel resp skor nechcel povedat. Tak som teda kopol do noh a smer ho na ulicu Avenue El Mouahidine oproti parku Arset El Bilk resp mesite koutobia kde je stanovisko mhd busov arset el bilk. Nabieham do prveho busu, pytam sa vodica, hovori c.8. Kukam take cislo nikde, dalsia otazka smerovala na mladu zahalenkynu,ta nerozumela. No nic. Odchytavam koordinatora(?) na mini bus stanovisku. Zistujem kedy odchadza c.8, posiela ma ... read more

Africa » Morocco » Marrakech-Tensift-El Haouz » Marrakech October 9th 2015

Zas sa mi moc nedalo spat. Zatial je dost teplo tak deky resp plachty ani na zakrytie nepouzivam. Rano ma cakalo prekvapenie, v posteli boli uplny iny ludia ako ti co tam sli vecer spat. A volaky dement mi vytiahol nabijacku z jedinej zastrcky na izbe a supol si tam svoju. Som zvedavy teda kolko mi dnes vydrzi baterka. Z postele sa vykopovam o 7/30 a smer na prizemie na ranajky. Tu uz bola stara zena co si mysli,ze este dnes su roky woodstocku. Nevim ci som to spominal ale je to o hodinu menej ako u nas. Na ranajky kava s mliekom, obe tekutinu v zvlast kanvicach. Mlieko mi neslo nacapovat, som to volako zle mackal, tak recepcny mi s tym musel nakoniec pomoct. Dalej mi recepcny doniesol dzem, maslo, placku, chleba a neaky zavitok. ... read more

Africa » Morocco » Marrakech-Tensift-El Haouz » Marrakech October 8th 2015

Po super spanku pobalenie a behnutie na ranajky co boli v cene. Bageta, maslo, dzem, dzus, sladke pecivo a neaka placka + kava alebo caj. Nakoniec sme boli na izbe traja. Nemec, ktory hrozne rychlo rozpraval s otrasnym nemeckym prizvukom, tak som mu skoro nic nerozumel ale ani nic zaujimave nehovoril a potom este jeden chalan ale s nim som ani nebol. Inak zatial som ani moc turistov nepostretal. Na zel.stanicu casa voyagers sa da dostat aj elektrickou, ktora ide od brany mediny na juhu ale ja som sa rozhodol ist pesi nech si este trochu obzriem casu. No ale cestou nic zaujimave, budovy, niekde spina, kopa ludi a aut. Na mini stanici kupujem bezproblemov listok a smer blizky parcik. Pred stanicou kopa taxi ale ziadny otravovia. Toto som fakt prekvapeny, cakal som viac otravnych ludi. ... read more

Africa » Morocco » Grand Casablanca » Casablanca October 7th 2015

Dnes sa mi spalo lepsie, zobudil som sa iba raz o 6/00 na hukot z mesity. Bol som v tom,ze CS ide do skoly tak isto ako vcera, keby vim,ze ide o hodinu neskor este sa vyvalujem v posteli. Rozlucka s mamou, sup ho do pooskieraneho auta a smer konecna elektricky. Drobne skrabance sa vraj vobec pri nehodach neriesa, len sa clovek ospravedlni a ide sa dalej (no nevim ci by toto platilo keby ma neake fungel nove auto). Na ceste opat mini zapcha. Opat kupujem listok na mhd v budke a smer zastavka gare rabat (zel.stanica). Na stanici (nic obrovske,taka mensia budova) kupujem listok na vlak Casa-Port na 9/30. Do Casy (kazdy vola casablancu casa) ide vlak kazdu pol hodinku. len si treba ustrazit na ktoru stanicu. Casa-Port je blizsie k medine,mojmu vytipovanemu ubytku a ... read more

Africa » Morocco » Rabat-Salé-Zemmour-Zaer » Rabat October 6th 2015

Noc bola nahovno, furt som sa budil. O 6/00 ma definitivne zobudila blizka mesita, odkial zvolavali ludi na modlenie. 7/30 ma CS naklada do auta a vyhadzuje ma na elektrickovej zastavke Madinat Al Irfane. Cestou k zastavke uviazneme v mini kolone. Oznacene su tu 2 pruhy a jazdi sa v troch. Obcas niekto zatrubi ale pohoda. CS je dnes az do noci v skole. Na papier mi pise arabsky info pre petit taxikara,upozornuje ma aby mi zapol taxameter,max cena 20D. Podla CS su petit taxi poctivci narozdiel od grand taxi, ktory su hajzlici a snazia sa ludi natiahnut. V budke si kupujem hned 2 listky na elektricku. Dnesny plan mi spravila CS. Vystupujem pri zel.stanici a smer blizka medina. Je skoro rano,tak nikde nikoho, obchodiky zavrete. tak ju opustam smer kasbah of the udayas. Pri opustani ... read more

Africa » Morocco » Rabat-Salé-Zemmour-Zaer » Rabat October 5th 2015

A je to tu. Opat dalsia cesta. Tentoraz prvy krat na africky kontinent. Dva dni pred cestou na mna utoci choroba, najskor bolest mandli, neskor aj hlava. Uvidime co spravi so mnou oslabeny imunitny system Rano vstavam este pred zazvonenim budika. Do batohu davam zo vcera nachystane rozky. rychle umytie, ohololenie, rozlucka a smer bus do BA. Vonku je este tma (6/15), na bus stanicu to mam uz z noveho bydliska 10.min, na zastavke cakam este dakych 15.min. U vodica si dobijam arriva cipovu kartu a usadzam sa na predne sedadlo. Bus je napraskany. Par ludi si kupuje spiatocny listok za 4€, jednosmerny stoji 2,8€. Ja mam cenu 2,5€ bo platim pomocou cipovej karty. Dvaja ludia dokonca ukazuju v mobile zakupene listky cez net. To je pre mna novinka a zrejme aj pre sofera, bo nevi ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta October 5th 2015

Po vylete na Morave ma to lakalo na dalsi a zrejme aj posledny tohtorocny solotrip. Objavili sa zaujimave letenky(objavuju sa dost casto) do kyrgystanu z viedne cez istanbul za cca 170€. Chvilu som uvazoval nad touto destinaciou ale po preskumany pocasia som to vzdal. Chcel som ist niekde do tepla a exotiky. Len tak zo srandy na azair zadavam destinaciu maroko. Z ba mi to vyhadzovalo ceny od 90 - 130€ na oktober, november bol dokonca od 80€, no vtedy uz tam neni take teplo ako v oktobri (oproti svk samozrejme tropy v tomto obdobi). Opustak som chvalabohu z domu dostal a mohlo sa planovat. Ostavalo uz len neako rozumne skombinovat lety. Dalo sa to spravit so zastavkou v bergame, girone,madride ale to by bola strata casu na ukor maroka. Nakoniec volim trasu bratislava-girona, cakacka cca ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta September 1st 2015

ZHODNOTENIE Rodinny vylet dopadol dobre. Nasi nevyhlasili celostatne patranie,uz vraj k tomu boli nastartovany,davali mi tusim este hodinu, ked som meskal hodinu a nedalo sa mi v lese dovolat vdaka mojmu debilnemu mobilu. Pocasie nam vyslo na jednicku, jazykova bariera ziadna, tak pohodicka. Na prt boli len rozkopane cesty v dedinkach. Jedlo vynikajuce, pivo tiez. Hlavne breznak mi moc chutil i ked uz patri do skupiny heinekenu (t.j. zachvilu bude chutit jak stanka ale zatial ho vraj vyrabaju podla povodnej receptury a v povodnom pivovare) Mikulov - velmi pekne mesto s fajn namestickom a zamkom. V buducnosti sa tu isto este zastavim. Znojmo - mesto duchov. Ulice vyludnene ako cez den tak aj v noci. Najst neake jedlo takmer nemozne. (cas od soboty po 13/00 hod). Stare mesto inak velmi pekne. Podzemie uplna bomba, jednoznacne odporucam ... read more

Tot: 0.15s; Tpl: 0.006s; cc: 12; qc: 54; dbt: 0.0616s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb