Page 97 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Italy » Sardinia » Alghero November 15th 2014

Rano prebehlo rychle balenie do mojho vodneho mini vaku z laosu. Obsah rifle, ponozky,trenky, tricko, kniha. Mamina so sestrou sa prekvapivo zbalili len do jedneho kufra, ktory splna limity ryanairu, takze sa moze zobrat hore na palubu. Nasadame do auta, feri velky vodic, hadam nas neodveze miesto do ba na letisko sliac. Cesta prebehla bez problemov. Zastavujeme pred priletovou halou, mami si dava cigaretku, vyprevadzame feriho a mozme ist smer odbavovacia hala. Pred priletovou halou sa da gratis stat 15.min, ostatne parkoviska dovoluju len 5.min. Pred prichodom na parkovisko sa stlaci gombik, vylezie papierik s ciarovym kodom, otvori sa zavora, zaparkuje sa, vylozia sa cestujuci. Pri odchode sa zasunie papierik, zdvihne sa zavora a fiju smer mesto. Na letisku sme sa hned prepravili do duty free zony (ceny vysoke). Bratislavske letisko je zname svojim excelentnym securit ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta November 15th 2014

V juli naskocila opat mensia akcia na letenky (chyba stranky?). Na stranke bravofly sa dali kupit letenky ryanairu o 10€ lacnejsie na jednom smere, co robilo 20€ pri spiatocnej letenke. Podmienkou bolo letenku zaplatit pomocou paypalu. V blizkom obdobi nic zaujimaveho z bratislavy nebolo a do budapesti sa cestovat neoplatilo. Zaujimavu cenu letenky (cca 65€) som nasiel az na november na Sardiniu, do mesta Alghero (hladane cez ryanair web,nasledne skontrolovana totozna cena na bravofly). Termin bol vynikajuci, sobotu odlet a utorok navrat do BA. Odlet aj prilet vo fajn poobednom case ale co je najlepsie, pondelok bol sviatok,takze usetreny jeden den dovolenky. Prebehlo rychle bookovanie, cena klesla na cca 45€, prisiel potvrdzovaci email aj s info ako mam postupovat... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered May 18th 2014

ZHODNOTENIE Bielorusko je paradna krajina so super ludmi. Taku cistu krajinu som este nikde nevidel a ani take kvantum fajnovych ludi. Keby nebolo treba viza uzaj sem idem aj buduci rok. Ostava mi este kuknut sever, juh a vychod. A este jedna dolezita vec. Koncim s mbankou. Piatok som platil piva vo varsave kartou, kukam pondelok,ze aky kurz mi dali. Hladam, hladam a nikde nic, ziadna rezervacia, ziadne strhnutie, proste ani zmienka, ze som pouzil kartu. Kuknem teda zas utorok a zrazu prachy strhnute. V stredu idem platit fakturu za mobil, vsetko nahodim, dam potvrdit platbu a co sa nestane. Vobec mi neposlali autorizacny sms kod. Stacilo len kliknut na tlacitko a platba prebehla. VARSAVA - pocasie mi moc nevyslo ale i tak fajn mesto. Stare mesto ma svoje caro ale nic extra to pre mna ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered May 17th 2014

CS mi dala svoj mobil, nastavila mi na nom budika. Moj furt nejde. Stavam o 5.min skor nez zazvoni mobil. Umytie, pobalenie, zlozenie gauca, vyvlecenie navlecok a smer na mhd. CS ma zastavuje,ze mam este cas 20.min. Robi mi caj a chlieb. Som uplne k.o.. Mensi pokec s jej otcom. Bol hraniciar na polskoceskych hraniciach. Na slovensku sa mu velmi pacia kosice a bardejov. Rozlucka a sup ho na bus. Automat ma konecne neodrbal, kupujem 75.min listok. I ked som rozmyslal, nad 20.min studenstkym,bo po vychode z metra neni ziadna kontrola. Z busu rychli prestup na metro. Vonku prsi,varsava za mnu place. na bus stanici uz 3 polskebusy ale ani jeden moj. Konecne prichadza,nahadzujem batozinu, sadam si na lavu stranu, bo prava je full. Bus taktiez full. Sada si vedla mna poliak. Vonku zacina totalna prietrz ... read more

Europe » Poland » Masovia » Warsaw May 16th 2014

Zobudenie do dzadiveho dna, rozlucka s CS. Este mi chcela ist ukazat jednu blizku vezu ale prsalo, tak sme to nechali nabuduce. Na zastavke cakal len jeden clovek. Bus v pohode, len siel hadam cez vsetky dediny. Neskor sa riadne zaplnil, zavcsa studenti. V bialystoku, skocenie na dalsi velky kebab ak to porovnam s nasimi. Vyfasoval som aj vidlicku, ta sa mi hodila, bo zahriznut do nho som nemal sancu. Najedeny som zbadal futbalovy fanshop, bohuzial vlajocku nemali, tak si svoju zbierku nerozsirim. Polskibus bol uz pristaveny, zbehol som este omrknut mieste stromceky a pokropit ich zivou vodou. Pouceny z minula si sadam dozadu na pravu stranu. vyzuvam botasky a zacina susenie. V buse velmi malo ludi. Skoro celu cestu prespavam s obcasnym budenim. S mojim dalsim CS som sa mal stretnu o 18/00 pri zabke ... read more

Europe » Poland May 15th 2014

Problem so zaspatim. Neuspala ma ani cinska muzika. To ked si pustim, tak vzdy po tretej pesnicke uz nahanam po luke farebnych ponikov :). Po hovno spanku skore vstanie uz o 7/30. Na recepcii nechavam pohladnicu mojho super mesta a podme ho smer polsko. 8/30 sa plizim cez vstupnu branu, postupujem po sfaltke rovnakym smerom ako vcera. Po 200m pocujem za sebou auto, zacinam mavat rukou. Ziadny palec hore a pomale pohyby rukou. Pekne po azijsky, dlan vystreta smerom dolu a splasene mavanie. Auto zastavuje, osadku tvoria dvaja vojaci. Vyssie sarze ale uz si to z vojny nepamatam. Vysvetlujem,ze by som chcel zviest co najblizsie k hranici. Po spytani sa ci som turista a idem k bialowezi, ma nakladaju do terenneho osobneho auta. Vykladaju ma 250m od hranice. Tak toto som necakal. Hranice otvaraju az o ... read more

Europe » Belarus » Hrodna Voblast May 14th 2014

V noci ma zobudila sms od CS z bialowezi, ze nakoniec mozem prist ale poobede bude v robote. Po tejto smske som uz dako nemohol zaspat. Rano nakoniec rozhodnute,ze tu ostavam dalsiu noc, predsa len cca 16 euro je prijatelna cena za noc v hoteli v bielorusku. Ked si predstavim,ze v breste som tolko platil za hostel, jaj. Problem je ale ,ze uz nemam tolko rublov, nastastie sa da platit kartou. Ha ale to nebude take jednoduche, uplne mi vypadlo posledne cislo mojho kodu. Rychlo poslana domov smska, nech mi ho poslu. Pozicovnu a kasu v parku otvaraju o 9/00, bol som tam presne na minutu, tak tetula sa este len rozkladala. Rucne strucne som jej ukazal,ze si chcem pozicat bicykel. Dal som jej pas, opisala si udaje a vydala mi bycikel. Nieco na sposob liberty, ... read more

Europe » Belarus » Brest Voblast » Brest May 13th 2014

Rano v pohodicke budicek o 9/00. Pomalicky pobalenie a smer recepcia vyplatit ubytko. Na recepcii chalan, anglicky uplne hovno. Vyplacam ubytko (drbovci cez vikend uctuju vacsiu sumu ako cez tyzden), pytam svoju registraciu. Chalan kuka,ze co chcem, ma presvieca ,ze registracia netreba. Vola majitelke (vcera bola na recepcii cca 28 rocna baba). Mam vraj pockat. Ok pohodicka, mam cas. Prichadza majitelka (ang velmi slaba,horsie nez ja), opat ma presvieca,ze registracia netreba. Niekam vola, zachvilu,ze oni o registracii nevedeli. Tak ma posiela s chalanom na registracny urad. Po prichode chalan uplne strateny, nevi kam ma ist, nechava ma cakat, prichadza majitelka. Po 2 hodinach zistene,ze som sa mal registrovat uz sobotu, bo sobotu povazuju za pracovny den, ked den pred tym je sviatok. Podla mojich vypoctov som mal mat registraciu vcera (pondelok), co mi napisala aj pica ... read more

Europe » Belarus » Brest Voblast » Brest May 12th 2014

Rekordny spanok, zobudil som sa az nieco po 10/30 .Vau vyse 12 hodin spat, to sa mi uz dlho nestalo. Musim ale priznat,ze dnes mi je o nieco lepsie , i ked furt mam sopel. Vyzera to,ze bude prsat cely den, zrejme len vybehnem na obed a rychlo nazad do postele. Okolo obeda sa dazd trocha ustalil, tak sme pevnost. Pesi je to cca 2,5km. Pred pevnostou je aj zeleznicne muzeum ale kedze je pondelok predpokladam, ze bude zavrete. I ked v jedno cestopise som cital,ze ludi vratnik pustil aj v pondelok. Uvidime ci budem mat stastie. Tak nakoniec som stastie nemal a muzeum pozrel iba zvonku, bolo vidiet skoro vsetko. Kopa starych lokomotiv. Celou cestou ma sprevadzal slaby dazd. Pevnost musela byt uchvatna ale i to co z nej zostalo je fascinujuce. Hlavne mega velky ... read more

Europe » Belarus » Brest Voblast » Brest May 11th 2014

opat stres pred cestou tak budicke uz o 7/00, miesto 8/00 ako som bol dohodnuty s CS. Nakoniec sme vyrazili 8/45. On siel do prace, cestou mi zas rozpraval rozne historicke veci. Navigoval k bus stanici. Tu sme sa rozlucili a sli kazdy svojou cestou. Nakup v supermarkete, kuknutie mini mestecka. Chvalabohu svietilo slnko. Hrad je famozny, paradan hradna priekopa naplnena vodou. Do muzea som nesiel (vstup 80 000br). Pokracoval som obhliadkou hrandeho parku. Paradny relax, slnko svietilo ,vtaci pospevovali. Bomba Odlovena keska. Obed na lavicke pri jazere. Som si kupil bielorusky syr, nevladzal som to dojest tak som musel par okruzielok vyhodit, bo v tom teple co som to roznasal v batohu uz to malo zaujimavu vonou. Z hradu kuknuta este jedna brana, relax pri fontane na mini namesticku. Kupa bus listku do haradzieja. Asi ... read more

Tot: 0.183s; Tpl: 0.006s; cc: 15; qc: 69; dbt: 0.0845s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb