Predbezny plan


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta
November 15th 2014
Published: November 19th 2014
Edit Blog Post

V juli naskocila opat mensia akcia na letenky (chyba stranky?). Na stranke bravofly sa dali kupit letenky ryanairu o 10€ lacnejsie na jednom smere, co robilo 20€ pri spiatocnej letenke. Podmienkou bolo letenku zaplatit pomocou paypalu.

V blizkom obdobi nic zaujimaveho z bratislavy nebolo a do budapesti sa cestovat neoplatilo.

Zaujimavu cenu letenky (cca 65€) som nasiel az na november na Sardiniu, do mesta Alghero (hladane cez ryanair web,nasledne skontrolovana totozna cena na bravofly). Termin bol vynikajuci, sobotu odlet a utorok navrat do BA. Odlet aj prilet vo fajn poobednom case ale co je najlepsie, pondelok bol sviatok,takze usetreny jeden den dovolenky. Prebehlo rychle bookovanie, cena klesla na cca 45€, prisiel potvrdzovaci email aj s info ako mam postupovat pri online checkine. Bola mi vygenerovana zvlast email adresa, za pomoci ktorej som spravil tyzden pred odletom check in. Pre istotu mi prisla aj sms-ka, 2 tyzdne pred odletom aby som nezabudol na check in. Tak spokojnost s touto strankou (mimo tejto akcie by som ale cez nich nenakupoval,beru si dost velke palky za platbu kartou resp cez paypal).

Po oznameni doma,ze idem v novembri do teplych krajin, zacal natlak zo strany maminy a sestry aby som ich zobral so sebou. Nic mi neostavalo,poskytol som info,sestra bookla letenky. Co ma nasralo,ze ich mali za 35€/ks. Ktovie aku cenu by to dalo keby kupujeme tri naraz.

Cca mesiac a pol pred odletom ,ako to byva zvykom u nizkonakladoviek, klesaju ceny, na sardiniu na 40€, ovsem nie mnou vybrany termin. Tak aspon to ma trochu upokojilo.

Cez booking rezervujem hotel Alghero City Hotel ,izba pre tri osoby na 3 noci bez ranajok za 102 €. Vyhoda hotela je cca 5.min od zastavky, cca 10.min od historickeho centra.

Predbezny plan je nasledovny

sobota - po ubytku pozriet stare mesto
nedela - pesia prechadza po plazi do mestecka fertilia, tu pozriet stary most,co konci v polovici rieky, poobede futbal, stare mesto
pondelok - narodny park porto conte
utorok - presun domov

zla sprava pred odletom, cely vikend ma prsat a ma byt silny narazovy vietor 😞

naklady

letenka bratislava - alghero - 44,48€
2x letenka bratislava - alghero - cca 70€

Advertisement



Tot: 0.518s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 53; dbt: 0.3019s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb