17.den - presun domov


Advertisement
Slovakia's flag
Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered
May 17th 2014
Published: May 23rd 2014
Edit Blog Post

CS mi dala svoj mobil, nastavila mi na nom budika. Moj furt nejde.

Stavam o 5.min skor nez zazvoni mobil. Umytie, pobalenie, zlozenie gauca, vyvlecenie navlecok a smer na mhd.

CS ma zastavuje,ze mam este cas 20.min. Robi mi caj a chlieb. Som uplne k.o.. Mensi pokec s jej otcom. Bol hraniciar na polskoceskych hraniciach. Na slovensku sa mu velmi pacia kosice a bardejov.

Rozlucka a sup ho na bus. Automat ma konecne neodrbal, kupujem 75.min listok. I ked som rozmyslal, nad 20.min studenstkym,bo po vychode z metra neni ziadna kontrola.

Z busu rychli prestup na metro.

Vonku prsi,varsava za mnu place.

na bus stanici uz 3 polskebusy ale ani jeden moj. Konecne prichadza,nahadzujem batozinu, sadam si na lavu stranu, bo prava je full. Bus taktiez full. Sada si vedla mna poliak. Vonku zacina totalna prietrz mracien.

V czestochova vystupuje skoro cely bus, v katowiciach tiez ostatok. V buse ostavame asi 10.

Na jednom odpocivadle vyuzivam spoplatneny zachod.

Cesta ubehla rychlo, obcas som spal resp pocuval mp3. To mi chvalabohu vydrzalo az domov.

Skoda,ze trochu meskame, bus domov mi odisiel pred 5.min, cul musim cakat hodinu na nivach.

Uplna pica stanica, zlate bielorusko.

Cesta domov mi trvala nekonecne.

naklady (1euro = 4 zlote, zl = zloty)

mhd 20.min listok - 3,4zl
mhd 75.min listok - 4,40zl
zachod - 1zl
bus veolia BA - sered - 2,80eura (platene cipovou kartou,inak 3,00euro)

Advertisement



30th May 2014

ad to sledovanie mladsou sestrou v predoslom zapise
ma tak napadlo ze polky maju povest ze nerobia drahoty a to nerobia asi ziadne zeny s cudzincami, takze ktovie ci by nebolo to sledovanie sestrou opodstatnene

Tot: 0.075s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 32; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb