Page 99 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered May 1st 2014

Preco Bielorusko ? V roku 2014 som mal v plane navstivit bud maroko, gruzinsko, izrael alebo kanarske ostrovy. Vsetko zalezalo od toho kedy naskoci neaka fajn akcia na letenky. Priebezne som si zacal robit itinerar na maroko a gruzinsko. Nahodou sa mi zjavila informacia, ze do bieloruska nebude treba viza od 25/4 do 31/5 a ani ich povinne zdravotne poistenie kedze sa tam budu hrat MS v hokeji. Hned som zacal zistovat ci su este v predaji lacne vstupenky na hokej. Boli, tak som kupil na derby medzi nami a zapadnymi susedmi. Takze listok bol, ostalo mi uz len zistit ako sa dostat do bieloruska a hlavne co tam pozret, bo okrem minsku a brestu (pevnost) mi nic znameho veru nenapadlo. Prvy napad bol ist spacim vlakom z ba, zbezne co som pozeral to vychadzalo na ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered December 1st 2013

MINI HODNOTENIE LONDYN multikulturne mesto, v centre kopa turistov a uponahlanych ludi, okrajove casti paradne, klud, priroda. Chyba bola, ze som chcel vidiet co najviac a takmer som sa totalane ustval, ak by som sem siel este raz urcite by som zvolnil tempo resp. centro ma ani moc nelaka,skor by som siel pozriet po okoli, kde mi to prislo viac anglicke. Samozrejme nabuduce nesmiem vynechat HMS Belfast. Pri kupovani oyester karty resp pri jej pouzivani si treba davat velky pozor na pipanie karty, ak clovek raz nepipne resp pipne zle pride o dost kreditu. Puby nemaju chybu, taktiez ako atmosfera na futbale. STOKHOLM paradne mesto, len dost drahe. Vasa muzeum odporucam, resp vsetko co som navstivil. V buducnosti by som isto navstivil skanzem resp. do svedska len ked je teplo, v zime nic moc ale i ... read more

Tato noc bola este horsia ako ta predosla, dnes boli na totalku ozrany rusi, spanok asi 4 hodiny. Drbnuty rusi furt behali grcat, samozrejme nikdy to nestihli na hajzel tak sa vygrcali to igelitoveho vreca co sluzilo na smeti. Citit to nebolo ale aj tak totalny humus, Toto spravili asi 3x. Po tretom raze madarka (z francuzskej skupiny) podomnou sla kontorolovat ci sa trafili do sakla, pri tom zburcovala polku osadenstva. V buducnosti sa veru uz dormom v europe na sto mil vyhnem. Toto som este nikde nezazil. Nakonec som miesto 6/00 vypadol uz o 5/30. Zbaleny som bol uz zo vcera,tak som sa len obliekol, behol do kuchyni, tak nacapoval este poslednu vodu z vodovodu a siel odovzdat karticku na recepciu. Tam bol bohuzial chlap a ziadna svedka. Karta odovzdana bezproblemov. Problem bol dostat sa ... read more

Europe » Sweden » Stockholm County » Stockholm November 30th 2013

Rano som sa zobudil uz o 7/00, hodinku som polezal a siel na ranajky ,ktore mali byt od 8/00 - 10/00. Dojdem do kuchyne,nikde nic, pytam sa chlapika co tam popijal kavu, no o ranajkach mi nevedel nic povedat. No nic teda, vratil som sa nazad do postele a este polehoval zhruba do 9/30. Potom opat do kuchynky a nikde nic, tak som sa na to vyprdol a siel som do mesta. keby som nebol lenivy a siel sa opytat na recepciu, ktora bola prakticky vo vedlajsom bloku dve poschodia nadomnou dozvedel by som sa ,ze ranajky su vo vedlajsej miestnosti, do ktorej sa dalo dostat iba pomocou karty co som mal od izby. tak moja chyba a trochu aj recepcnej ked mi to poriadne nevysvetlila ked som a ubytovaval. Zajtra ranajky nestiham bo ubytko opustam ... read more

Europe » Sweden » Stockholm County » Stockholm November 29th 2013

Noc bola teda nahovno. Ako budicek na mne pristal vtak. Sykorka alebo volaco take male. Okolo 4/00 uz zacali chodit na letisko ludia, obsluha v kantine zacala postupne budit ludi co este spali po stoloch resp. na stolickach. Inak kantinu zavreli nieco po polnoci. Po budickou som sa pobral na zachod. Ziadne pisoare iba mini budky. Tu som na seba nahodil termopradlo,bo predsa len ma cakalo vonku neakych 1-3 C. Potom uz len citanie knihy a cakanie na mhd. Bus mal prist 6/40,meskal asi 5.minut a to je vraj svedska doprava presna, hovno. Keby nebola zima tak by mi to veru nevadilo ale takto som bol uz cely uzimeny a to som stal na zastavke len 10.min. Zastavka je od vychodu z letiska asi minutu chodze. Nastupujem do busu, ukazujem vytlaceny listok soferovi, ten na nho ... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London November 28th 2013

Vcera som dostal info od CS aby som sa rano sprchoval iba do 8/40. No nic,ja sa i tak rano nesprchujem. Zobudil som sa velmi skoro uz o 5/00 ale este som lezal v posteli asi do 8/00, nedarilo sa mi zaspat, takze som spal zhruba 4,5hod. Po zvleceny postelnej bielizne som cital knihu v obyvacke. Medzi tym odisiel spolubyvajuci. Asi okolo 9/00 dosol aj moj hostitel. Zasiel do kuchyne,tak som siel za nim,ze ma niecim ponukne a on nic,sam sa najedol,zavelil,ze za 5.min sa odchadza a slo sa. Nuz takehoto hostitela som teda este nemal za moju kratku karieru couchsurfingu. Vlak z Peckham Rye do Blasckheat mi odchadzal za 10.min. CS ma odprevadil k stanici,podanie ruky a rychlo na vlak. Pipam kartu,smer nastupiste,jasne,ze som siel na zle,takze som nestihol vlak a musel som cakat az ... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London November 27th 2013

Rano sa budim uz okolo 6/00 aby som sa stihol rozlucit s martinom ale nechcelo sa mi z postele. nakoniec ale martin dosol do obyvacky tak sme sa rozlucili a ja som este pokracoval v spani do 8/00. Martinova zena mi na prekvapenie neprichystala anglicke ranajky,co som cakal,sak anglicko ale iba klasicke toasty s maslom,orechovim maslom. Zrejme anglicke ranajky su uz len mytus, bo co hovorila moc ludi je fakt len toasty a potom rychlo do prace. Avsak caj s mliekom sa este drzi, bol fajn ale v indii mi chutil viac. Odporucila mi aby som sa z ich domceku presiel popri temzi az do richmondu a odtial siel metrom do centra londyna. Vacsinu ludi co hostili fakt zaujimalo len centru londyna hklasicke pamiatky. Neviem ci som spominal ale jeho zena robi cyklo vylety po okoli. ... read more

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Richmond November 26th 2013

Ako som uz spominal spanok uplne paradny az ku koncu som a prestahoval na druhu lavicku bo na povodnom mieste zacalo dako moc fukat asi za to mohli instalateri vianocne vyzdoby. Este raz letisko v budapesti zatvaraju o 22/45 a otvaraju o 4/15, mam na mysli miestnosti za security controlov, pred nou je otvorene non stop ale myslim, ze tam nebude take pohodlie a klud aky som zazil. Zostavalo mi uz len cakat kedy vyhodia moju gate a pobrat sa k nej, zatial som sledoval prechadzajucich ludi. Gate nahodili asi 45.min pred odletom. Na colnici bez problemov i ked si colnik dost prehliadal moju obcanku ani nevim preco som mu nedal pas, bolo by to asi o 25 sekund rychlejsie. Nasledovala potom uz nicim nerusena cesta ku gate, prakticky som isiel s davom, vsetci co isli ... read more

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest November 25th 2013

Rano pohodove vstavanie este v mojej posteli, naranajkovanie, presun k miriam vytlacit si este jeden eticket na bus a potom este zamenenie 3000forintov. Tie som nakoniec dostal az v posldnej banke,tatrabana. Uni,vub nemali a v csob chceli poplatok za zamenenie. Asi pol hodinu pred odchodom mi konecne prisla sprava od prveho couchsurfera, uz som sa chystal, ze budem spat v hosteli, bo sa mi dva tyzdne nehlasil. Poslal mi komplet rozpisanu cestu, boli tam 2 prestupy. V plane mam ist 2/3 pesi, bo budem mat kopu casu. Tada a je to tu, moze sa vyrazit. Nakoniec nejdem zo Serede ale az z Galanty kam ma miriam odviezla a taktiez nejdem hned rano,bo co som kukal v budapesti prsi. Na galantskej stanci som cakal este 20.min. Kupa listku prebehla bez problemov.Ako je uz zvykom na tejto stanici ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered November 25th 2013

Vdaka chybnemu tarifu ryanair (ich mobilna aplikacia predavala letenky bez vsetkych poplatkou) sa mi naskytla moznost letiet z budapesti do londyna, z londyna do stokholmu a odtial nazad do budapesti. Skoda, ze som tento chybny tarif nenasiel skor, mohol som si zaletiet do teplejsich krajin, no hadam nabuduce. Predbezny plan je nasledovny : 25/11- preprava vlakom do budapesti s dvoma prestupmi v ga a nz, presun na letisko (tu prespatie az do nasledujuceho dna) resp ku couchsurferovy (rano od neho na letisko) • lov kesiek 26/11- 6/45 odlet z budapesti do londyna (stansted), prilet 8/20 • prechadzka po hyde parku, presun ku couchsurferovy s ktorym idem na futbal 27/11- presun k dalsiemu couchsurferovy resp do hostela • cestou navsteva nauralhistory a science muzea, prehliadka klasickych turistickych atrakcii ... read more

Tot: 0.188s; Tpl: 0.007s; cc: 14; qc: 72; dbt: 0.0839s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb