Predbezny plan

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta » Sered
November 25th 2013
Published: November 2nd 2013

Vdaka chybnemu tarifu ryanair (ich mobilna aplikacia predavala letenky bez vsetkych poplatkou) sa mi naskytla moznost letiet z budapesti do londyna, z londyna do stokholmu a odtial nazad do budapesti. Skoda, ze som tento chybny tarif nenasiel skor, mohol som si zaletiet do teplejsich krajin, no hadam nabuduce.

Predbezny plan je nasledovny :

25/11- preprava vlakom do budapesti s dvoma prestupmi v ga a nz, presun na letisko (tu prespatie az do nasledujuceho dna) resp ku couchsurferovy (rano od neho na letisko)

• lov kesiek

26/11- 6/45 odlet z budapesti do londyna (stansted), prilet 8/20

• prechadzka po hyde parku, presun ku couchsurferovy s ktorym idem na futbal

27/11- presun k dalsiemu couchsurferovy resp do hostela

• cestou navsteva nauralhistory a science muzea, prehliadka klasickych turistickych atrakcii

28/11 - presun na letisko, odlet 19/30,prilet do skavsta 22/45

• navsteva greenwicha a dalsie tur. pamiatky co budu po ceste, spanok na letisku skavsta

29/11 - presun do stokholmu , presun k couchsurferovy resp hostela

• pozretie gamla stan, vymena strazi pred palacom, muzeum vasa mozno aj skanzem

30/11 - tulanie sa po meste

1/12 - rano presun na letisko skavsta,po prilete do budapesti vlak a smer domov

letenka budapest - london stansted - 7,74 eura
letenka london stansted - skavsta - 10,13 eura
letenka skavsta - budapest - 0,23 eura
easybus stansted - baker st - 3,01 eura
bus terravision liverpool st - stansted - 9,63 eura
bus/vlak skavsta - stockholm central - 9,00 eura

Tot: 0.099s; Tpl: 0.016s; cc: 15; qc: 32; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb