Page 96 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta May 5th 2015

Na diskusii akcniletenky.com sa objavila zaujimava tema so zlavou 70€ v pripade bookingu hotela + letu. Postup bol jednoduchy, bolo treba sa zaregistrovat na http://www.private.volagratis.com, vlozit kod VOLAGRATIS70EURO ,zvolit let + najlacnejsi hotel, ktory sa dal po rezervacii zrusit. Mensi hacik bol v tom, ze to bolo treba urobit po jednej osobe a zlava 70€ bola nakoniec cca 50€ (poplatok za rezervaciu cca 20€). Vybral som dve destinacie, rim (o tom v minulom tripe ) a targu mures . Letenka + hotel (peniaze sa strhli len za letenku) teda booknuty na dve registracie, tym padom aj dve platby. Po obdrzani potvrdovaci... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta February 14th 2015

ZHODNOTENIE V Rime sme sa pohybovali prakticky po top turistickych trasach, takze nebolo treba prakticky pouzivat ani mapu,stacilo ist s davom a clovek sa dostal na neake zaujimave miesto. Ono je to tu prakticky na kazdom kroku zaujimave, same kostoliky,zrucaniny... Najviac ma zaujal anjelsky hrad,taktiez nocne koloseum bolo famozne. Sklamali ma spanielske schody (fakt len schody nic viac) a samozrejme fontana trevi,ktora bola v rekonstrukcii. Pocasie nam vyslo, v letnych mesiacoch by som sa ale rimu isto vyhol. Velke plus su fontanky na pitnu vodu, ktore su prakticky vsade. Staci si len doniest malu flasu a clovek ma postarane o gratis doplnanie tekutin. Z platenych pamiatok by som zrejme navstivil len Vatikan a mozno forum romanum ale to fakt len mozno, ostatne su pre mna nezaujimave a dost drahe od 10€. Vsade som cital ,ze popri ... read more

Europe » Italy » Lazio » Rome February 14th 2015

Pohodove ranne vstavanie, ranajky v posteli ,pobalenie sa a odchod z hotelu okolo 7/30. Na recepcii doplacam jednu noc + taxy (3,5€/osoba/noc), dostavam rukou vypisany blocek, na ktorom je pripnuty klasicky blocek pri platbe kartou (den pred prichodom strhnuta platba),na blocku je razitko,tak oficialny dokument. Inak takto rucne vypisany blocek mi dal aj vcera predajca suvenirov pri anjelskom hrade. Opustame teda hotel a smer termini stanica. Pri vychode z hotela treba stlacit specialny gombik aby sa dali otvorit dvere. Samozrejme vonku zabudame odfotit hotel, no nic teda. Cesta na stanicu ubehla rychlo, tentokrat sme sli len po hlavnych tahoch, ziadne bocne ulicky. Na ulici sa uz rozkladaju podnikavci s kvetinami, srdieckami a inymi vecami k valentinu. Na termini sme zle zahli,tak najskor ideme k nastupistiam pre vlaky ,mensia zachadzka. Terravison ma uplne debilny ... read more

Europe » Italy » Lazio » Rome February 13th 2015

Noc bola v pohode, teda az na ten hluk z chladnicky. Hluky z ulice som skoro ani nevnimal. Po odovzdani klucov na recepcii sme sa vybrali na talianske ranajky. Skoncili sme hned v prvej kaviarni/restike , ktoru sme zbadali (akcia zuzana). Samozrejme zuzana si chcela posediet pri kavicke, t.j. kava sa predrazila a to o dost. V rime treba pit kavu na stojaka pri pultiku,vtedy si restika,bar neuctuje dalsie poplatky (tringelt a pod). Ja som si dal capucino a zuzana si dala klasicku nasu kavu,po taliansky povedane cafe americano, k tomu sme si vybrali velike croasanty plnene cokoladou. Casnicka nam to pekne priniesla,len mne dala cafe americano a zuzane capucino. Hned sme si to vymenila,casnicka sa pousmiala. Zrejme tu chlapi capucino nepiju. To nepijem ani ja,resp kavu nepijem vobec, davam si to uz len v taliansku ... read more

Europe » Italy » Lazio » Rome February 12th 2015

Rano skory prichod Zuzany domov do Seredi, ktora si nechala pre istotu odparkovane auto doma v Nitre, rychle zbalenie a cakanie na odvoz ,ktory nam tentoraz zabezpecila Miriam s mami. S tym,ze mami pojde na maly nakup do Ikei (urcite zas vykupi polovicu obchodu). Este sa so zuzanou dohadujeme o presune z/na letisko v rime. Moj navrh je lacnejsia varianta bus+metro (2,70€),jej priama linka terravision jeden smer za 4€/osoba. Nakonec teda volim jej variantu,bohuzial listok sa da booknut iba na cestu spat, tam sa uz v den odchodu nedal kupit cez net. No nic,aspon do Rima pojdeme po mojom :) O 10/30 prichadzaju nasi soferi. Miriam mi dava vytlaceny etiket na terravision z rima na letisko. Neakceptuju pdf-ko v mobile. O polhodinu s malickym zavazadlom (ktore trochu smrdelo ale pohoda) vyrazame smer letisko m.r.... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta February 12th 2015

Po tom co mi doma neschavalili let do kolumbie (spiatocna cca 350€) som zacal vymyslat kam zuzanu zoberiem, bo bolo naznacene, ze este neaka cesta mimo eu bez nej a je finito. Koncom/zaciatkom roka bola kopa lacnych spiatocnych leteniek, trebars cina,thajsko s odletom z pardubic za cca 250€, kuba,dominikanska republika,portoriko cca 190€ odlet madrid, japonsko 280€ odlet vieden. V januari ryanair spustil akciu,kde jednosmerna letenka vychadzala na 9,90€ (odlety z ba do milana,rima,sardinia). Ovsem niekde bolo treba pobudnut tyzden,dva tyzdne aby to vyslo 20€ za spiatocku. No ale najlepsiu akciu (lety jun - december) dalo cebupacific, spiatocka dubai - manila za 25€ (do dubaia sa da dostat spiatockou za 200€) Na diskusii akcniletenky.com sa objavila zaujimava tema so zlavou 70€ v pripade... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Trnava November 18th 2014

ZHODNOTENIE Paradne spestrenie jesene, len skoda, ze nam neprialo viac pocasie (pred a po vylete slnko a teplo). V septembri resp juni by som sa sem chcel opat vratit na predlzeny kupaci vikend. Biele plaze tu musia byt super. V parku Porto Conte vraj neni problem najst aj ludoprazdne plaze so super morom. Co sa tyka anglictiny, obycajny ludia moc nevedeli, v restikach a obchodoch v starom meste bez problemov. Plati stare zname pravidlo, pozdrav v materinskom jazyku a hned sa ludia na teba budu lepsie pozerat. Alghero - ma clovek pozrete cca za pol dna, potom tu uz neni co robit len sa kupat resp podnikat vylety po okoli. Fertilia - vrelo odporucam (samozrejme nie v lete ked su vysoke teploty) prechadzku do tohto mestecka z alghera resp naopak, inak tu ale neni absolutne nic, ... read more

Europe » Italy » Sardinia » Alghero November 18th 2014

Rano pobalenie, check out bez problemov, odovzdanie kluciku, zaplatenie hotela + utraty v restike a smer hlavna cesta. V hoteli maju prehistoricky vytah, gombiky ala roky sedemdesiate. Z hotela sme vypadli uz o 8/00, bus siel 8/31. Pri mori na lavicke sme si dali mini ranajky, posledny krat sme sa pozreli uz na kludne more, s belasou oblohou bez vetra a sup ho zastavit bus ALFA. Na zastavke pri pizzerii/restauracii quarte sail na via g.garibaldi mavame na bus, ten zastavuje na ceste, nejde na vybezok co je pre nho urceny,sak naco auta obidu, pockaju. Cvakam listky, bus je dost plny, vsetci nastupovali na konecnej. Cestou na letisko za mesteckom Fertilia po pravej strane vidime sardinske gheto. Rozbombardovane domy, bordel. Proste cigani. Na letisku sa nic neda robit, predrazena restika, dopijame vodu,securit kontrola. Mali na haku, ziadne ... read more

Europe » Italy » Sardinia » Alghero November 17th 2014

Rano to moc ruzovo nevyzeralo, stale dazd a silny vietor. Vylet do Porto Conterusime, nahradny plan je nakupovanie a tulanie sa po algheru (stare mesto pozname uz naspamat). Dazd trochu ustal tak podme ho na talianske ranajky do baru. Po par metroch sa opat pusta dazd, nasi nasadzuju biele prsiplaste. Vypadaju jak dve spermie. Miname par kaviarniciek/barov plnych ranajkujucich talianov. Zacina mensi nakupny osial, zastavujeme sa v cinskom obchode. Obkukanie kabeliek, nakup magnetiek. Dalsi cinsky obchod a zas to iste. Na ulici nas oslovuju cernosi nech si kupime umbrelu (daznik). Nie su doterny, raz sa spytaju a idu dalej. Zakotvujeme na piazza sulis v kaviarnicke kde to bolo vcere preplnene talianmi. Teraz uz sme tu len my a este jeden par. Objednavame capucina a k tomu croasant, buchticku a sisku. Miriam je konecne spokojna ma prave ... read more

Europe » Italy » Sardinia » Alghero November 16th 2014

V noci zistene, ze moja postel je trocha mala, ked som sa natiahol tak mi trochu trcali nohy. Rano odovzdanie klucika na recepciii a smer mestecko Fertilia. Vcera sme hladali supermakret jak blazni a pritom jeden sme mali hned za rohom hotela. Nabiehame do Sigmy (roh via g.spano a via asfodelo), kupujeme ranajky a nieco na cestu. Bereme 6ks 0,5l vod (nestle). Sok, su lacnejsie nez u nas, neaky syr, salam,kinder pinguin (taktiez lacnejsi) a este pecivo. Salam nam pekne nakrajali a krasne ulozili. Rozlozili ho na cely papier, dve vrstvy., ktore oddelili dalsim papierom. U nas sa s tym neseru, nakrajaju nakopu a zmotaju. Skoda,ze obsluha nevedela anglicky, sme chceli neaky super salam ale nakoniec i tento bol fajnovy. Miriam plati visa kartou. Debil som nezobral batoh, tak kupujeme igelitku za 0,50 €. Teraz ju ... read more

Tot: 0.13s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 71; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb