Page 92 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta October 21st 2015

ZHODNOTENIE Maroko ma prijemne prekvapilo. Cakal som slabsiu Indiu (bordel,spina,otravny ludia) ale nic take sa nekonalo. V mestach zvacsa cisto, fajn ludia. Na dedinach trocha bordelu ale fakt len trocha, nieco ako u nas, ludia tiez v pohode, ziadny doterny, i ked sem tam neake detsko chcelo peniaze, bonbon. Zjednavat som ani nezjednaval, nebolo preco, davali mi rovnake ceny ako domacim (myslim jedlo). Videl som vsetko co som chcel, teda ak vynecham futbal. Tu stale menili datum vykopu tak som sa na to vyprdol. Jedlo v pohode ale nic extra svetoborne. Ocakaval som viac stankov resp obchodikov s jedlom (zlata azia,tam je jedlo na kazdom kroku.) Caj bol super, dokonca som sa tu dal aj na kavu s mliekom. Je tu neuveritelne mnozstvo kaviarniciek, cajovien, plnych domacich chlapov. Zeny som tu posedavat veru nevidel. Alkohol sa ... read more

Africa » Morocco » Rabat-Salé-Zemmour-Zaer » Rabat October 20th 2015

V noci som sa par krat zobudil na bolesti brucha. Rano uzaj upalujem na zachod, hnacka. Na izbe pokracujem v baleni ked tu zrazu sa zacne ozyvat naduvanie, sprint na zachod, ledvaj som to stihol a uz vraciam. Kurnik, vcera ta omacka na tom kurati musela byt zavadna. Pomalicky kracam na zel.stanicu al amir. Povodne som si chcel kupit aj neake ranajky ale furt mi je blbo a boli ma brucho. Na stanici kupujem listok len do sale ville, kvoli mojmu stavu vypustam plaz a nakupy. Fakt mi je dost nahovno. Pri kupe listku trochu traposim, davam predavacke 50D, nieco mi hovori ale ani ju moc nevnimam,ukazuje mi 10D, tak jej ich davam. Berem listok a zrazu na mna kricia za mnou stojaci ludia, nechal som tam 1D co mi predavacka predala. Kontrolor listkov ma posiela ... read more

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Volubilis October 19th 2015

Dnes ma caka vylet na rimske anticke zrucaniny. Pocasie vyzera vseliako, moze ale aj nemusi prsat. Na rohu od tety opat kupujem msemmen. Tentokrat ale uz polovicku. Tetula ma uz pozna, prezradza mi nazov tohto fajn jedla. V parku oproti mcdonaldu si jedlo v klude vychutnavam ale iba do prichodu nadhanaca, ktory ma laka do volubilis vlastnym taxikom, to odmietam. Pri opustani parku opat dalsi nadhanac ale nic agresivne ako vo fese. Grand taxi odchadzaju oproti francuzskemu institutu na ulici Zankat Ferhat Hachehad. Mam stastie, dlho na zaplnenie taxiku necakam. Platim usmernovacovy peniazky a moze sa ist. Sardinky v starom medaku W123 smer mestecko Moulay Idriss Zerhoun. Do mestecka sa da ist aj s mhd ale je to dost pomale a ako som pozeral na ceste nazadm byva riadne natrieskana. Cena myslim 8D alebo 6D. Zdialky ... read more

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Meknes October 18th 2015

Ranajky sa konali az od 9/00, tak vylihovanie v posteli. Vcera sa moj marocky spoluspac siel modlit, roztiahol si na zem uterak a siel navec, nechal som mu sukromie, a siel do spolocenskej miestnosti. Na ranajkach sa nas zislo asi 10 ludi. Pri stole som mal nemecky a rakusky par, bavili sa len nemecky. Co som rozumel tak jedna partia bola na vykopavkach vo Volubilis. Neaky projekt zo skoly. Uplny soplaci, zistene ,ze vsade som najstarsi. Ranajky ok ale nic extra. Po 10/00 upalujem na zel.stanicu. Vonku riadne teplo, po vcerajsom dazdi ani slychu. Rychlokrokom s 3 foto zastavkami to davam za 35.min, cakal som,ze to spravim rychlejsie. Na listky rada jak hovado a mne to ide za 6.min. Nastastie tu bolo 6 pokladni tak vlak stiham. Jeden clovek predbehol cely rad ludi, co bol umiestneny ... read more

Africa » Morocco » Fès-Boulemane » Fes October 17th 2015

Supratour nas vyhadzuje o hodinu skorej ako som cakal pred hlavnou zeleznicnou stanicou vo Feze. Vonku je este riadna tma (4/30), budova stanice je pekne osvetlena. Na skodu veci je, ze v stanici neni moc laviciek, na stastie sa mi ale sedenie uslo. Cakal som tu dve hodiny, kym zacalo svitat. Zrejme tu spali aj bezdomovci, tazko povedat. Niektore individua sa mi tu veru nepozdavali. Jedno take nestihlo vlak, moc sa vykecaval na kave v kaviarnicke. Na stanici je freewifi ale smetiaky veru ziadne. Obcas tu presla sbs-ka. O 6/30 sa vydavam do mojho druheho gratis ubytka booknuteho cez airbnb . Sice este je troska tma ale slnko sa nezadrzatelne derie na oblohu. GPS zas ani pip tak idem len podla mapy. Prechadzam cez cestu, este je sero, zrazu sa predomnou objavi vojak, vobec som si ... read more

Europe » Slovakia » Trnava Region » Galanta October 16th 2015

cena - tu je vitazom india20€ vs 35€ dlzka treku - opat vitazi india 24hod vs 15hod resp aj jazda na tave bola dlhsia i ked zvacsa len kamenou pustou guide - do tretice india, ovsem je to ovplyvnene tym, ze marocky guide nevedel anglicky spolocnost - zase india, boli sme tu fajn partia kdezto v maroku som bol v pusti uplne sam duny - konecne vyhrava maroko, s indiou sa to neda porovnat, tam bol iba maly pieskovy ostrovcek z ktoreho bolo vidiet kamennu pust resp civilizaciiu, kdezto v maroku fakt len piesok kam oko dohliadlo tabor - v indii to bolo lepsie, spanok pod hviezdami,jedlo robene na ohni,ziadne zachody,proste take divoke. V maroku to uz bol luxus, mega stan, jedlo servirovane na stol, splachovacie zachody, za dunou hned dalsi a dalsi rovnaky tabor ludia ... read more

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Merzouga October 16th 2015

Oci otvaram o 5/00 a definitivne sa vyhrabavam zo stanu (no stan,skor mini miestnost) o 6/00. Volanie prirody :) Na dune zacinam sledovat fascinujuci vychod slnka, len skoda,ze su tam neni piesocne duny ale len skaliska. Obloha je neskutocne sfarbena, mozem povedat,ze lepsie nez zapad slnka vcera a to o milion percent. Guide pomalicky chysta mojho jednohrbeho tatosa, doplnam tekutiny v podobe caju a moze sa vyrazit nazad k brahimovy. Pred tym ale tak ako vcera vecer vykonal guide modlitbu na koberceku. Spiatocna cesta je rovnaka ako vcera, paradne piesocne duny, po ktorych jazdia motoludia. Jeden dzip to riadne rozfofroval, nadskocil na dune a tvrdo dopadol na predok, mensi naraz ale auto bolo ok. Spanieli co ho soferovali zbehli dolu do duny a nevedeli sa odtial dostat. Chvilu sme ich sledovali, guide sa pytal ci chcu ... read more

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Merzouga October 15th 2015

V noci domaci trochu buntosili. Postel ale hlavne podusky boli neskutocne tvrde. Normalne som si musel dat pod hlavu mikinu. O 6/00 klasicky budicek od stekacov z mesity. Nieco po 9/00 opustam gratis ubytko a smer ranajky,tam kde som vcera veceral. Mladik zo vcera tu neni, je tu iba majitel. Testujem berbersku omeletu s matovym cajom. Fakt mega syte. V pohodicke si vychutnavam jedlo a cajik. Odpozoroval som ako piju caj domaci. Z cajnika si naleju tekutinu do dvoch malych poharkov a tie potom nazad naleju do cajnika. Nasledne si z vysky naleju caj do poharika. Ma to dobry efekt, nalievat takto z vysky (asi30cm). O 10/30 zacinam svoju put na juh, do dedinky Khamlia. Krizom cez vyprahnutu zem sa napajam na hlavny tah,cestu N13. Skusam stopovat ale vsetko len tour auta, nikto nezastavuje. cca po ... read more

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Merzouga October 14th 2015

Budik nastaveny na 6/30 ale nakoniec padam z postele o 7/00. Zachod moc nesplachuje,no co uz, budu mat na mna spomienku. Rano premavka na ceste ziadna, dve auta,ani jedno sa nadomnou nezlutovalo a nezastalo mi. Skusam stopnut skolsky bus (na neakom fore som cital,ze zastavuju ludom), sofer len zamaval rukou a nic. Toto gesto znamena,ze ma nemoze zobrat, pouzivaju ho skoro vsetci, vratane taxikarov. Po 20.min slapania konecne dalsie auto. Zastavuje mi moderny jeep. Vodicom je miestny guide, ktory vezie svojho kamosa do mesta do skoly. Cestou sme videli jedno auto v priekope. Vysadzaju ma pri hoteli oasis, ktory je oproti stanovisku dolmusov/ grand taxikov. Na hlavnej ceste zastavuju busy do roznych destinacii. Kedze mam este cas, smerujem na ranajky na omeletu do znameho prostredia. Davam si ju z dvoch vajec. Opat mega dobra. Najedeny smer ... read more

Africa » Morocco » Meknès-Tafilalet » Todra Gorge October 13th 2015

V noci ma 2x zobudili susedia, najskor som sa zobudil na buchot na chodbe a neskor na napustanie vane (?). Rano sok, elektrika nikde, som zvedavy nakolko sa mi nabila baterka do fotaku. Mobil si veru dnes nedobijem, mam len 35%. Ranajky boli oproti inym ubytkam dost slabe. Jeden chleba, maslo, dzem, cierne olivy, 2dcl dzusu z flasky, kava s mliekom a trojuholnikovy syr. Polku chleba, olivy a syr som si zabalil na cestu. Na recepcii kupujem predrazenu vodu za 10D, ak som dobre rozumel chuj pytal 20D. Nasrat ty aj tak si dost zarobil. Bohuzial predajci vonku este neboli rozlozeny tak ina moznost nebola ale pochybujem,ze by sli s cenou nizsie. Moji spolubyvajuci si sli tiez kupit vodu, hovorim im ,ze riadne draha. Pytaju sa kolko, 10, este raz sa ma pytaju na cenu ci ... read more

Tot: 0.623s; Tpl: 0.007s; cc: 12; qc: 94; dbt: 0.3344s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb