12.den - Brest


Advertisement
Belarus' flag
Europe » Belarus » Brest Voblast » Brest
May 12th 2014
Published: May 23rd 2014
Edit Blog Post

Rekordny spanok, zobudil som sa az nieco po 10/30 .Vau vyse 12 hodin spat, to sa mi uz dlho nestalo. Musim ale priznat,ze dnes mi je o nieco lepsie , i ked furt mam sopel.

Vyzera to,ze bude prsat cely den, zrejme len vybehnem na obed a rychlo nazad do postele.

Okolo obeda sa dazd trocha ustalil, tak sme pevnost. Pesi je to cca 2,5km. Pred pevnostou je aj zeleznicne muzeum ale kedze je pondelok predpokladam, ze bude zavrete. I ked v jedno cestopise som cital,ze ludi vratnik pustil aj v pondelok. Uvidime ci budem mat stastie.

Tak nakoniec som stastie nemal a muzeum pozrel iba zvonku, bolo vidiet skoro vsetko. Kopa starych lokomotiv.

Celou cestou ma sprevadzal slaby dazd. Pevnost musela byt uchvatna ale i to co z nej zostalo je fascinujuce. Hlavne mega velky pomnik.

Pri vstupe do pevnosti ma vitaju zvuky bombardovnia, strelby a ruskych povelov vratane spravy z moskvy. Hned som si spomenul na film brestka pevnost. V strede pevnosti je umiestneny mega velky pomnik, v okoli same kvety, horiaci ohen. Fakt parada. Nachadza sa tu aj kostolik. Skoda,ze prsi, mimo pevnosti preskumavam len jednu cast (nic moc,), na druhu sa uz necitim, mokro, zima a zasrany sopel.

Z pevnosti smer hostel.

Zastavujem sa v bocnej ulicke na pesej zone na kebab. Fakt mega kebab, tie nase co predavaju su uplne na smiech. Neuveritelne velka chlebova zemla, kopa zeleniny a masa. Je taky velky,ze ho musim jest vidlickou. K obsluhe sa ale vyjadrovat nebudem, je to caffe,takze som musel prist k pultu. Najskor som si objednal caj a studoval jedalny listok, po vybrati som musel 3x kricat na obsluhu a aby sa mi venovali. Debilko daval masaz kucharke.

Po jedle len lezanie v posteli a liecenie.

Neskor prieskum dalsej casti brestu, fajnovy kostol, kuknutie kedy mi zajtra ide bus do kamieniuky. Pri bus stanici predavaju rozne kolace, tak zajtra si dam ranajky tam, je tam aj zmenaren, takze prachy tiez vymenim tam.

na veceru vybehnutie do odporucanej caffe times . Pica prijebana dobre drahu restiku mi odporucila. Dnu to bolo fajnove ale tie ceny a hlavne ta porcia. Masa bolo pozehnane ale k nemu mi dali jednu ano jednu lyzicku pyre. Pri jedle zistene,ze sme prehrali dalsi zapas v hokeji.

Na recepcii je uz novy clovek, anglictina nula bodov

naklady (1euro = 13 502 br, br = bielorusky rubel)

3x magnetky - 22 000br
caj (cca 3 salky) - 13 300br
kebab 450g - 44 000br
caj (cca 2 salky) v caffe times - 10 000br
grill pork v caffe times - 100 000br
nakup - 49 800br

foto
http://baca12.minus.com/m80DmterXKklz

Advertisement



Tot: 0.869s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 53; dbt: 0.6311s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb