Blogs from Canary Islands, Spain, Europe - page 8

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 10th 2017

Ranajky absolvovane samozrejme este v pyzame, potom pobalenie batohu, vratenie klucov, na oplatku dostavam nazad 10€ kauciu a smer bus. Bus riadne natrieskany (samy dochodca), nastastie vystupujem na bus stanici zentrale a nejdem az na konecnu los cristianos, kam zrejme vsetci tito ludia miera. Bus nakoniec prichadza s meskanim 15.min (hlavne kvoli motaniu sa nastupujucich pri nastupe) ale nastastie meska aj 111, takze v pohode ho stiham. Sofer mi hovori nech si sledujem google maps a vcas zmacknem tlacitko kde chcem vystupit. Moja zastavka je Camino del Socorro. Po usadeny vsak vidim opat na displei nazvy zastavok, tak pohodicka. Cesta po vymotany z mesta a zastavke na letisku sud sla priamo po dialnici, takze ubehla rychla. Obcas sme zastali na zastavke ,ktora bola robena na sposob odstavneho pruhu. Uz zdialky svietilo na zastavke svetlo, ktore signa ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 9th 2017

Po ranajkach opat smer plaz, tentoraz ale mensia el duque. Tato sa mi lubi viac, lepsi pristup do mora, menej ludi. Po slneni a kupany presun do 15.min vzdialeneho mcdonaldu, cheesburger a zmrzlina, ta je fakt vynikajuca. Po jedle lezanie na plazi ale opat nasadzujem tricko,bo zacal fukat studeny vietor. Po relaxe ubytko, tu sprcha a mensi relax. Inac zistene, ze je tu vac dobrovolnikov ako hosti. Najskor som myslel,ze su vsetko hostia ale postupne zistujem,ze dobrovolnikov je tu hadam aj 10ks. Na vecer prieskum dalekeho konca mesta. Dostal som sa az k plazi puerto colon. Tu fajn mini sochy z piesku, kopa restik. Ja kotvim nakonec v cinskej all you can eat za 9€ + 3€ pivo. Otocil som sa 3x a najedol do prasknutia. Na ubytku uz len spanok. Inac skot co ho mam ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 8th 2017

Skory ranny budicek nieco pred 7/00 aby som stihol bus c. 460 do santaiga el teide, ktory odchadza zo zastavky miravedre cca o 7/45. Ten chvilu meskal, uz som myslel, ze nepojde. Cesta sama zakruta, paradne vyhlady na more. V santiagu el teide vyskakujem ja a este dvaja ludia, prisli sme o 10.min skor. To zato,ze sme nestali na kazdej zastavke. Jeden zo spolucestujucich ide tiez do masci, spaniel. Zistujeme bus, ide cca 9/20, takze mam este 40.min. Vonku fakt kosa, predsa sme len vo vyssej nadmorskej vyske. Obdalec sa chystali trhovnici, cakam si na bus a nic, po 10.min zistujem,ze dnes je sviatok a dalsi bus ide az o 2 hodiny. Uf to je na dlho. Idem skusit chytit stopa. No veru moc lahke to nebude, moc aut smerom na mascu nejde a ked hej ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 7th 2017

Rano sa budim uz o 8/00, ranajky su az od 8/30 Tie su fakt paradne, sunka, syr, vajcia, hrianky, palacinky, pomarance, corn flakes, dzus, mlieko, caj, kava. Hned ako sa nieco minulo obsluha okamzite doplnila. Na palacinky som si dal rozne prichute dzemu, samozrejme ten najhorsi som mal nakoniec, tak som si pokazil chut. Na ubytku zbalenie a smer plaz fanabe. V plaza del duque v podzemi navsteva supermarketu dino, nakup vody. Na plaz som slohol z ubytka uterak zo skrine co mal staff. More ladove ale i tak som ho oskusal, sice len 2x ale stacilo. Je i extra slane. Na obed som behol do blizkeho mcdonaldu, kde som dal sendvic a zmrzlinu. Problem pri plateny kartou. Plati sa v samoobsluznom panely, len karta sa tam pchala naopak, nie klasicky cipom dole ale cipom hore. ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 6th 2017

Spanok nic moc, furt volado chrapal. Po jedle smer vrchol teide. Nasadzam aj novu celovku ale tu po par metroch vypinam, mesiac je skoro v splne a krasne osvetluje cestu. Stupanie je horsie ako vcera resp svoje robi nadmorska vyska, opat obcas horsie dychanie a obcas zavrat. No i tak mam zrejme slusne tempo bo dost ludi predbieham. Povodne som chcel kuknut aj do blizkej jaskyne Cueva del Hielo ale som to presvihol a vracat sa mi uz nechcelo. Zastavku si robim na vyhliadke la fortelaza. Fajn vyhlad na osvetlene dedinky. Nocna obloha uplne uzasna, kopa hviezd. Dostavam sa az k lanovke, tu zacina najtazsi usek. Mega stupanie okorenene strasne studenym vetrom, este,ze cesticka ide vacsinou v zavreti. Ako idem vyssie je zimsie a zimsie. Obcas zacitim sirove vypary zo sopky, najskor som myslel,ze to je ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 5th 2017

Rano mi budik nezazvonil, tak rychlo o 8/30 holenie, ranajky a smer bus stanica. Povodne som chcel nastupit na bus pri blizsej zastavke el recordo ale potom ako ma vcera vystrasil cech ohladne busu idem radsej na vzdialenejsiu bus stanicu. Este,ze to je dole kopcom. Tu uz 20.min pred odchodom, samozrejme,ze som prvy na rade, neskor prisli este zrejme 2 domaci a dvaja turisti. Na tabuli odjazdov sa moj bus postupne posuval z 9/42 az na 10/02. Fakt dobra vec takyto real time, clovek aspon vie kolko mu to meska. V buse bono karta neplati (na el teide neplati ani z jedneho smeru), tak kupeny listok za kes. Dnu uz plno dochodcov. Sofer sa ma volaco pytal spanielsky, potom anglicky ale nechapal som co chce az potom mi zaplo, ci chcem spiatocny listok (lacnejsi), nie dakujem. ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife December 4th 2017

Noc teda bola dobre nahovno. Na ostrovceku dobijam mobil a smer gate. Na letisku neuveritelna zima, este horse nez v budapesti. Do lietadla sa ide opat cez chobot, ludia su uz nastupeny a cakaju vo vlaciku, nechapem naco sa ponahlaju sak kazdy ma svoje miesto. Obsluha znackuje kufre, ktore pojdu do podpalubia, moj batoh si nevsima. Vyfasoval som najhorse miesto, E, teda budem sedet v strede. Let opat v pohodicke, dokonca sme doleteli o 20.min skor. Po pristati ma konecne privitalo teplo. Misia kupit bono kartu sa ukazuje ako neuspesna. Info pultik zavrety a v trafike ju nepredavaju, podla predavacky na celom letisku tuto zlavovu kartu nezozenem. Zastavka busu je prehodena na prizemie, je to znacene ale i tak som si to nevsimol a saskoval na poschodi. 5.min po prichode na zastavku prichadza aj moj bus ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria November 28th 2017

This past week we started Spanish lessons. Laura (our teacher) is very helpful and has a great community of people that she teaches, works with and simply just knows in the city. This is what drew me to her and why I had no problem paying her for lessons ( carisimo ). Similar to CrossFit I guess really. She has invited us to several events already and helped us fit in. Our first couple lessons were pretty basic. We are learning mostly things to help us get by, so for instance: how to order food, greet people and understand some basic conversations. The language is pretty straightforward. In most cases consonants sound as they are printed. As in English there are a few exceptions: H is silent (or ignored). K is non existent, J sounds like ... read more
International lunch with friends
20171124_114136
cool back yard

Europe » Spain » Canary Islands November 20th 2017

TENERIFE CANARY ISLANDS Today we are in Santa Cruz de Tenerife in the Canary Islands of Spain. The weather is gorgeous in the 70’s sunny and with low humidity. It is the largest of the islands with a population of 700,000 and after Mauna Loa and Mauna Kea has the 3rd largest volcano in the world from sea floor to peak'Mt.Teide. We passed Calatrava’s opera house which we remembered from a previous visit and left Santa Cruz for our first stop, the market in San Cristobal de Laguna at an elevation of 2000 feet. We bought cookies with molten chocolate filling. Yum.Then we headed for the Anaga mountain range and forest with beautiful overlooks of craggy mountains and the volcanoes in the distance and climbed to 3000 feet. Our destination was the tiny village of Taganana ... read more

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria November 19th 2017

Surf lessons...working out....coworking.....yoga....and lots of walking about sums up the week. Sean and I have started to settle into our daily routines here. Sean gets up around 6 and heads to beach for his early morning workouts ( they have a great set of work out apparatus for pull ups , core and dips ) so we joke he is working on his Prison workout physique. He gets back just in time for Sarah and then eventually me waking up getting ready to start our day. He typically trades until 11:30 or so and then gets ready for the day- which as of now has been walks on the beach and working on the gym stuff in the afternoons. Sarah gets up pretty early (not sure why) but I think typically she tries to play some ... read more
20171113_181624
20171116_171057
20171116_172021

Tot: 0.119s; Tpl: 0.006s; cc: 7; qc: 71; dbt: 0.0377s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb