6.den - la orotava


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife
December 4th 2017
Published: December 30th 2017
Edit Blog Post

Noc teda bola dobre nahovno.

Na ostrovceku dobijam mobil a smer gate.

Na letisku neuveritelna zima, este horse nez v budapesti.

Do lietadla sa ide opat cez chobot, ludia su uz nastupeny a cakaju vo vlaciku, nechapem naco sa ponahlaju sak kazdy ma svoje miesto. Obsluha znackuje kufre, ktore pojdu do podpalubia, moj batoh si nevsima.

Vyfasoval som najhorse miesto, E, teda budem sedet v strede.

Let opat v pohodicke, dokonca sme doleteli o 20.min skor.

Po pristati ma konecne privitalo teplo.

Misia kupit bono kartu sa ukazuje ako neuspesna. Info pultik zavrety a v trafike ju nepredavaju, podla predavacky na celom letisku tuto zlavovu kartu nezozenem.

Zastavka busu je prehodena na prizemie, je to znacene ale i tak som si to nevsimol a saskoval na poschodi.

5.min po prichode na zastavku prichadza aj moj bus c108 smer la orotava

Sofer to dobre vali po dialnici. Este dobre,ze nazvy zastavok sa objavuju na displey v buse aspon nemusim sledovat furt gps.

Okolie z busu zatial vyzera fajn, na jednej strane more na druhej hory.

Po vystupeni z busu kupujem v trafike bono kartu za 15€ a navstevujem supermarket, tu opat revolut sa pyta ci chcem platit v eurach abo librach. OK tak prechadzam teda na visu od mbanky a revolut si skovavam na maroko.

Ubytko mam rezerovane cez hostelworld , bo na bookingu resp aribnb nic nebolo a couchsurfing nula bodov.

V hosteli tenerife ma privitala slovinska brigadnicka a dvaja cesi co sa prave odhlasovali.

Cesta k ubytku bola vsak stale dokopca, uf som sa riadne zadychal, no nist aspon mam trening na zajtrajsiu turu na pico del teide.

Sprcha, spanok a smer mestecko.

Mestecko je uplne prtave, take fajn relaxacne, nikto sa nikde neponahla, par turistov, par domacich na kave.

Botanicka zahrada pekna ale malicka.

Na neskory obed som zastavil pri stanici vo Vivalto Café, kapucino so slahackou som teda este nikdy nemal ale jedlo fajn.

V dalsom supermarkete, nakup veceri a pivka. Toho tu mali na vyber menej, jednoznacne odporucam ist do supermarketu pri stanici a nie pri san augustine.

Na ubytku vybehnutie na terasu a pozorovanie hviezd, dlho som tu vsak nepobudol bo dost zima.

V kuchyni sa uz motal spolunoclaznik. Vyklul sa z neho it-ckar z ceska. Prave prisiel z pico del teide. Spravil to za den. Hore aj dole a bez permitu. Neakym sposobom obysiel kontrolu. Ale vravi,ze je uplne k.o. bo to bolo dost fyzicky narocne.

Tam siel busom, udajne sofer nebere ludi na statie, on mal stastie bo bol prvy v poradi a mal volne len jedno miesto, ostatnych asi 10 ludi nechal na stanici. Nazad siel stopom, vraj v pohode.

Neskor prichadza dalsi it-ckar z ceska. Ten tu ma prenajate auto (10€/den), zajtra sa chysta do lavovej jaskyne Cueva del viento . Tu je to vybookovane uz 3 tyzdne popredu.

Vecer uz len spanok

naklady

jedlo : 7€

nakup v supermakrete : 12,57€

bus 108 letisko - la oratava : 3,8€

ubytko hostel tenerife 4 dorm, share wc kupelna : 16€

nakup bono karty : 15€

foto
la orotava

Advertisement



Tot: 0.598s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.334s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb