11.den - plaz el duque


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife
December 9th 2017
Published: December 30th 2017
Edit Blog Post

Po ranajkach opat smer plaz, tentoraz ale mensia el duque.

Tato sa mi lubi viac, lepsi pristup do mora, menej ludi.

Po slneni a kupany presun do 15.min vzdialeneho mcdonaldu, cheesburger a zmrzlina, ta je fakt vynikajuca.

Po jedle lezanie na plazi ale opat nasadzujem tricko,bo zacal fukat studeny vietor.

Po relaxe ubytko, tu sprcha a mensi relax.

Inac zistene, ze je tu vac dobrovolnikov ako hosti. Najskor som myslel,ze su vsetko hostia ale postupne zistujem,ze dobrovolnikov je tu hadam aj 10ks.

Na vecer prieskum dalekeho konca mesta. Dostal som sa az k plazi puerto colon. Tu fajn mini sochy z piesku, kopa restik.

Ja kotvim nakonec v cinskej all you can eat za 9€ + 3€ pivo. Otocil som sa 3x a najedol do prasknutia.

Na ubytku uz len spanok.

Inac skot co ho mam na izbe sa velice podoba na neila so shameless, uplne rovnaky, uz len vozik mu chyba a dementnost 😊

naklady

nakup supermarket (voda,keksy) : 1,8€

pivo : 0,9€

jedlo u cinanov + pivo : 12€ (9+3)

3x magnetky + 3x pohladnice : 2,45€

mcdonalds 2x cheesburger + zmrzlina : 3,6€

foto
costa adeje

Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.008s; cc: 9; qc: 18; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb