10.den - masca


Advertisement
Spain's flag
Europe » Spain » Canary Islands » Tenerife
December 8th 2017
Published: December 30th 2017
Edit Blog Post

Skory ranny budicek nieco pred 7/00 aby som stihol bus c. 460 do santaiga el teide, ktory odchadza zo zastavky miravedre cca o 7/45.

Ten chvilu meskal, uz som myslel, ze nepojde.

Cesta sama zakruta, paradne vyhlady na more.

V santiagu el teide vyskakujem ja a este dvaja ludia, prisli sme o 10.min skor. To zato,ze sme nestali na kazdej zastavke.

Jeden zo spolucestujucich ide tiez do masci, spaniel. Zistujeme bus, ide cca 9/20, takze mam este 40.min.

Vonku fakt kosa, predsa sme len vo vyssej nadmorskej vyske.

Obdalec sa chystali trhovnici, cakam si na bus a nic, po 10.min zistujem,ze dnes je sviatok a dalsi bus ide az o 2 hodiny. Uf to je na dlho. Idem skusit chytit stopa. No veru moc lahke to nebude, moc aut smerom na mascu nejde a ked hej tak su plne resp nezastavuju, nakoniec po pol hodine mi zastavuje volaky mohamedan co studuje v rakusku.

Par ludi na bus cakat nechcelo a sli pesi, je to sice len neakych 8km ale je to furt do kopca, same serpentiny. Neodporucam to ist pesi.

Moj sofer ma vysadza v masce, on pokracuje dalej, bo parkoviska su totalne full. Inak cesta bola uzasna, najskor stupanie a potom klesanie, sama zakruta a bozske vyhlady. Niektore zakruty boli dokonca 360 stupnove.

Kanon v masce uzasny, len kopa turistov, zvacsa vsetko nemecky dochodci obcas spanielsky mladeznici.

Zacina klesanie az na dno kanona, cital som,ze bez guida sa tu clovek strati, totalna blbost. Ide sa furt po pekne vyslapanej cesticke, miestami je aj znacka a hlavne kopa turistov, takze stratit sa neda.

Kanon ozaj paradny, paradne skalne ukazy, sem tam voda.

Asi 2 ludia idu vysoko v skale po zavlazovacom kanaly, miznu v utrobach skaly, ktovie kam to vedie. Tipujem to na cechov.

Po 2,5hod sa dostavam k moru, tu predavaju listky dve spolocnosti, masca express (zlta lod) a mascalosgigantes (biela velka lod). Cena rovnaka 10€, ziadny problem kupit listok na mieste. Kupujem bielu lod, bo predavacka bola aktivna, kdezto druha len furt cumela do mobilu.

Dava mi odchod 13/30, neako ma to netrkne ale mobil mi ukazuje 14/05. co to je? aaa zas sa mi sam od seba prestavil cas.

Je tu aj plaz, ale moc sa mi tu nechce byt.

Naskakujem na bielu velku lod, co sem prisla uz s package turistami co boli sledovat delfinov a tu boli snorchlovat. Na palube fasujem gratis male pivo. O chvilu nas predbieha mala zlta rychlo lod. No tam ale isto nedavaju pivo.

Popri los gigantos sa dostavame do rovnomerneho pristavu. Utesy teda nic moc na to ako ich kazdy ospevuje.

Pri vylodeny par ludi dava kapitanovy peniaze do klobuka, fakt nechapem naco.

Slnko dobre pecie, rozkladam sa v chladku na skalach na plazi Playa de los Guíos. Uplne prti plaz, plna odpadkov s kopou ludi. Urcite sem neodporucam ist.

Po jedle a trochu oddychu si to mierim na mhdcku. Nastupujem az na druhy bus, bo do prveho sa pchalo asi 20 nemeckych turistov.

Na ubytku relax.

Nemec, s ktorym som na izbe ma zlanaril na veceru na rybu. Pojdeme si kupit cerstvu rybu do obchodu a potom si ju na ubytku spravime.

Pridava sa k nam aj starsia nemka.

Ide sa do mesta, prvy obchodak zavrety, mozno kvoli sviatku, v dalsom maju len mrazene, tak kupujeme filety lososa a smer ubytko.

Inak fakt nemec trochu dement, cez cestu chcel prechadzat len cez prechod pre chodcov a kvoli debilnej rybe sme naslapali dobre vela km. Ne aby sme hned isli do najblizsieho obchodu, museli sme sa jebat 20.min pesi do obchodu kery bol nakonec zavrety.

Nemka tez volaka divna, velka zastankyna zivotneho prostredia, dokonca nesplachuje ani zachod, fakt pica, aby neminala drahocennu vodu, hlavne,ze drbe plasty,papier a bordel do jedneho smetaka.

No nic, nemec a nemka zacali chystat veceru, ja som sa ponukol,ze vsetko umyjeme potom. Ryza s rajcinou, paprikovo rajcinovy salat a losos. Jedlo uplne genialne, som sa dobre napratal a to vsetko zapite pivkom.

Zajtra je v plane len relax na plazi

endomondo trasa

naklady

lod masca-los gigantos : 10€

pivo : 0,75€

vecera : 7,6€

foto
masca

Advertisement



Tot: 0.669s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 41; dbt: 0.3994s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb