Blogs from South Aegean, Greece, Europe - page 14

Europe » Greece » South Aegean » Santorini May 16th 2018

Santorini We arrive to an overcast day and the water is a dirty gray, not the sapphire I remember. I have signed up for the same tour that Joe and I took when we visited years ago mainly because it goes to Oi (pronounced E-ah). The tender drops us off in the port of Athinios where the water is so deep that the ships cannot drop anchor. Our first stop is the highest point on the island and home to an ancient, but still active, monastery and a government installation. Neither is open to tourists. Instead we have a breathtaking view of the islands of Santorini as the nightly cloud dissipates and reveals the remains of the volcano that changed history. Back in 1600bc the volcano was at the center of a thriving island. It both ... read more
111D6140-982B-4A39-8CFC-20197C5E17DB.
36C88C7F-3B84-4D06-9162-88363462788D.
192FD471-5717-46C7-839A-0E994A1C0670.

Europe » Greece » South Aegean » Santorini » Fira May 16th 2018

Europe » Greece » South Aegean » Patmos October 9th 2017

09 EKİM GÜN 06 Bermutad kahvaltıda buluştuk . Artık seyahatin sonlarına doğru kafamıza göre uyanmaya başladık.İlk başlarda nedense erken kalkılıyordu. Sakin bir kahvaltı oldu. Tabi Tasula’yı kesinlikle tutmaz ama olsun günü neşe ile başlamamıza yardımcı oluyor. Bugün programda Chora var . Chora deyince beş dakika duracaksın.. Yeni Ahit'in Vahiy bölümünde Patmos Adası'ndan, bahsedilmektedir. Buna göre, İncil yazarlarından, Yuhanna, bu adada sürgünde iken, İsa kendisine görünmüştür. Bu nedenle ada, Hıristiyanlar için bir hac merkezidir. Ada... read more
chora da
mahalle kahvesi
chora

Europe » Greece » South Aegean » Patmos October 8th 2017

08 EKİM GÜN 05 Muhteşem kahvaltıyı kaçırmadık elbette. Kahvaltıdan sonra derenin karşısına geçirilmesi gereken kuzu ve geride kalan Tilki gagleri yaşandı. Efendim araçlarımız o denli ufak ki hem insan hem de valizleri taşımak mümkün değil …bu nedenle önce bir posta valizlerle tilki olarak Perez i, Aghia Marina iskelesine taşıdık ..Bilahare döndük kuzularla bizleri tekrar iskeleye taşıdık.Çok şükür Perez biz yokken valizleri yememiş.. Orada bir kahvede azıcık soluklandık. Dodekanissos seaways e bağlı katamaranımız vaktinde geldi.Yolda Lipsiye uğradık bilahare Patmos’a vardık. Acilen iki araç ısmarlandı ve yaklaşık 1.5 km uzaklıkta bulunan Blue Bay hotelimize önce valizler sonra personel taşındı.. Hotelimiz hem limana yakın hem de çok güzel bir yere kurulmuş.. Bu arada milletin hem karnı aç hem de biraz çarş... read more
otelimiz
muhabbet

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 7th 2017

07 EKİM CUMARTESİ GÜN 04 Hava biraz bulutlu ama bu olumsuz atmosfer ,sabah Tasula’nın hazırladıklarını götürmemize engel olmadı.. Yemekten sonra değişik taktikler uygulandı . Bazı istekliler ile Kaleye tırmandık fotolar alındı .. Alinda ve Pandelis koylarının ortak fotoğraf verdiği güzel bir nokta burası. Gelmeden önce Yalçın’ı alışveriş için Aghia Marina ‘ya bırakmıştık. Kaleden indik ve Aghia Marina kıyısında kahvelerimizi höpürdettik . Yalçın, eli boş olarak aramıza katıldı.. Tam olarak boş değil Bodrum’dan arkadaşları ile tanıştırdı bizi.. Ayşe yi otelde bırakmıştık. Dönüp iki dakikada onu aldık ve Gourna’ya doğru yol aldık. Sabahki yüzü gülmez hava gidiverdi, deniz,güneşli bir Ekim günü olarak bizi Gourna ‘da karşıladı. Mayolarımızı giydiğimiz gibi doğru sulara ... read more
Aghia Marina
kalede 2
Fotis

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 6th 2017

06 EKİM CUMA GÜN 03 Dün akşam millet güzel uyumuş.. Sabah, Alinda’nın eski Türk filimleri setini andıran bahçesinde toplandık. Sürpriz Yalçın’dan geldi.Aramıza Suudi prensi kıyafeti ile katıldı. Tasula yönetiminde, muhteşem bir kahvaltı sunuldu..bizim çocuklar doğrusu bu kadarını beklemiyorlardı..Hani bir kuş sütü eksik derler ya …işte öyle… Ben ,sabah kahvaltıdan önce, güneşi denizde karşılamıştım. Aşka gelen Nino ve Eti’ nin aşağı kalacak halleri yok elbet.. Bu arada Barokas ile gidip al takke ver külah pazarlığından sonra 2 araç kiraladık. Araçlar banyo küvetinden biraz hallice .. Eh ne kaa para o kaa köfte… Araçlarımıza doluştuk… daha doğrusu haremlik selamlık diye ayrılmak zorunda kaldık. Benim arabada Guarda Costa 2 adam var.. Kızların 4 ünü Barokas’ın arabasın... read more
prens Yalçın
Nino alemlerde
pandelis gecesi

Europe » Greece » South Aegean » Kos October 5th 2017

05 ekim günlerden Perşembe “Kurtlar vadisi” biraz gecikince, hafif heyecanlar yaşandı. Allahtan dün limana uğrayıp Atakan kardeşimizi bu sabah için sıkılamıştım. Limana vardığımızda hatırı sayılır bir kuyruk ama pasaportları topladığım gibi doğruca Atakan’a… Kafası ile hafif bir “anladım abi” işareti ve bizim işlere bir öncelik verdi evel Allah.. Turistlerin bu mikron salise düzeyinde yapılan bu sessiz iletişimi çakması mümkün değil.. Yeşil Marmaris’e girip yerleştik. Gemi zamanında kalktı ve yarım saatta Kos’a vardı… İşte o andan itibaren,planda olmayan seyahat numaraları başladı . Bir süre önce Kos limanı ,depremden bir hayli etkilendiği için yeni limanı koyun karşısına almışlar. Esas ve eski yerimize gitmemiz için koca koyu dönmemiz gerek üstelik Murphy bu sabah buralarda olduğu için... read more
sugar cafe
sinagog
hippocrates ağacı

Europe » Greece » South Aegean » Santorini » Imerovigli September 28th 2017

Stunning, really is one of the unique places in the world.... read more
22051367_10159325450420557_931102684080465842_o
22154536_10159342646320557_1404255311539599398_n
22141106_10159352385230557_2993776584091310917_n

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Monolithos September 10th 2017

GÜN 03 PAZAR Herkes istediği saat kadar yatsın diye anlaşmıştık.Emekli adamın saati belli saat 09:00 da yola çıkmaya hazırdık. Bugünkü program, adanın batı yakası .Hedef Old kamiros ..Sabahleyin kahvaltıda otelin sahibi İlias ve sevgili eşi Maria bizleri ziyaret etti ve Chania adasındaki yazlık evlerinden söz etti.Biz de heyecanlandık .Bu Chania adası adanın batısında Kamiros Scala denilen yerin karşısında buradan gemi kalkıyor deyince, gidip iskeleye bakalım dedik ama çok yol gidince sıkıldık ve dönüp Old Kamiros restoranına döndük. Garson bizi hemen tanıdı ..temenna ve sarılmalar bölümünden sonra güzel mezeler akmaya başladı..Önce ouzo ile başladık bilahare katkılı bira ya döndük ..Katkı dediğiniz bizim çiçek pasajı işi Votka…Arada bir deniz yapmayı ihmal etmedik yalnız anladığım kadarı ile son “session” da hanım kısmı biraz daha uzun oturmuş ..dünkü a... read more
2017  rodos G03 (2)
2017  rodos G03 (13)
2017  rodos G03 (20)

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Archangelos September 9th 2017

GÜN 02 CUMARTESİ Güzel bir güne uyandık..Sabah, dünden aldığımız bisküit (bazılarına göre püskevit)lerle nefis körletmesinden sonra yola çıktık . Bugün programda Stegna var .Önce Lindos yolu üzerinde Kantin adında bir yere uğrayarak kahvaltı edelim dedik . Kadıncağız kocasının vefatından sonra fazla dayanamamış ..zaten geçen yıl geldiğimizde yürüme zorluğu çekiyordu …bu yıl Canteen kapanmış .. Kahvaltı talebi kursağımızda kaldı …sonra ben yolları yemiş yutmuş biri olarak, gitmemiz gereken istikametin tersine 7 km gidince ,o ana kadar gündemde olmayan “mide kazınması” sorunu gündeme geldi.. Neyse yol kenarında bir yerde sorunu giderdik .Oradan artık nasılsa doğru istikamete yönelerek Stegna ya vardık .Bermutad lokanta açılmadığı için, kapının önüne mart kedileri gibi kurulduk.Vakti, denize girerek geçirdik ve tam yarımda her zamanki mas... read more
2017 rodos G02 (1)
2017 rodos G02 (40)
2017 rodos G02 (57)

Tot: 0.197s; Tpl: 0.007s; cc: 13; qc: 77; dbt: 0.0639s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb