Blogs from South Aegean, Greece, Europe - page 16

Europe » Greece » South Aegean » Leros October 16th 2016

Geo: 37.1505, 26.8437 GÜN 04 HALA GÜNLERDEN PAZAR: Liman dışında ,hemen Flok açıldı Hedef normal olarak Agathonissi ....fakat esen rüzgar bize pek yol vermiyor .. Boşver abi zorlamanın alemi yok … Hedef hemen Leros olarak değiştirildi .. Farmakonissi yi iskelede bırakarak geçtik ve rahat bir yolculuktan sonra Panteli'ye vardık.. O da ne ? Limanda boş yer var .. Gözlerimize inanamadık . Lady Judith'i bordalayıp karaya çıktık . İstikamet Apostolis'in meyhanesi.. Apostol ile künde karışık ,sarmalaşma … Garson olarak tanımadığımız topalak oğlanın adı Manolis .. Acilen sofra donandı . Ouzo'yu zorlamak istemiyoruz Yeşil Barbayanni'de karar kıldık .. Az sonra Garson Yorgo soframıza avdet etti .. Bu akşam izinli imiş haber alınca geldi .. ... read more
IMG_0626 (7)
2016 ekim leros  (38)
2016 ekim leros  (40)

Europe » Greece » South Aegean » Mykonos October 8th 2016

Day 16 - Fri. Oct. 7 - Port of call: Mykonos, Greece. Weather: Sunny with temperatures of 79°F/26°C Got up early so I could get in an uninterrupted 3-mile walk, that is twelve times around the Lower Promenade. Last evening, I tried unsuccessfully to put in the distance but the crew had assembled several groups of individuals who had to have their mandatory boat drill and they were blocking the deck. It seems that some people were not on board when the original drill was done at 3:30 pm and the ship cannot sail until every passenger takes part in the drill. Being up early I was able to watch the sun rise above the island of Mykonos as we approached the harbour. Mykonos is an island that lies in the southern Aegean Sea between Tinos, ... read more
Our floating home
Narrow streets
Really narrow spaces

Europe » Greece » South Aegean » Santorini October 7th 2016

Another perfect day, another Greek island. Today it's Santorini! I suspect many readers have been to Santorini or at least know something about the island. It is truly unique in the world, and that uniqueness stems from its geological history. Very briefly, in 1450 B.C. Santorini was a typical Greek island with a bronze-age civilization dominated by fishermen—except that the island had been gradually formed over millennia by a volcano. In that year, the volcano blew up. It was the largest explosion in recorded history, bigger than any nuclear blast so far. Everyone and everything within a few hundred miles was vaporized. The island itself was shattered into a broken semi-circular ring of islands outlining the original circumference of the island, with a huge caldera in the middle, that was filled by the sea. An enormous ... read more
Iconic view of Oia
View from Oia
Buildings clinging to the cliff face in Oia

Europe » Greece » South Aegean » Mykonos October 5th 2016

Today the parade of islands continues with Mykonos, a place I have to admit I knew nothing about before this trip. Mykonos is a relatively small Greek Island. It is very rugged and hilly with an extremely dry Mediterranean climate. Outside of the city, only small shrubs and grasses populate the hilly terrain in places where soil is able to cling to the rocks. A constant north wind provides a nice cooling complement to the daily sunny skies. Blessed with several gorgeous sandy beaches, Mykonos is becoming a major tourist destination and has already been discovered by Hollywood royalty. Our tour guide today is a lovely lady named Amaryllis, a native of Mykonos. Her British mother came to Mykonos and fell in love with both the place and with a local man and never left. It ... read more
Entrance to Monastery of Panagia Tourliani
Iconostasis, Monastery of Panagia Tourliani
Guardian cat keeping watchful eye over the Monastery of Panagia Tourliani

Europe » Greece » South Aegean » Kos September 26th 2016

Geo: 36.8975, 27.2862 Gün 05 günlerden Pazartesi: Sabah erkenden buluştuk .. Otelin hesaplarını dünden halletmiştik . Hemen minibüsümüze atlayıp limana yönlendik. Önce yanlış limana girmişiz... 2 uyarı aldık: Birincisi liman görevlisi tarafından …gemimiz öteki iskeleden kalkıyor ve aracı limana sokamazmışım .. İkinci uyarı Yusuf tan, gemi kalkışından 63 dakika erken gelmişiz. Öteki limana intikal edip minibüsü park yerinde bıraktık. Aracı teslim alanın olmayışına en çok Yasemin şaşırdı .. Elimizden geldiği kadar ada'dan araç araklamanın zorluklarını anlattık. Gemimiz saatinde kalktı . Program gereği önce, Symi'ye uğradı ...oradan ver elini Kos .. Artık profesyoneliz .. Valizleri derhal emanete tokal... read more
Sugar cafe
to kriti klasiği
Cafe sugar

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes September 25th 2016

Geo: 36.4408, 28.2225 Gün 04 Günlerden Pazar: Son derece ,neşeli yemekten sonra ,otele dönmenin zamanı geldi. Bu akşam yemeğe çıkılmayacağı deklare edilince, bizi bir hüzün kapladı ..neredeyse zafiyetten gideceğiz.. Dönüş yolunda, bir markete girip, yarın sabah kahvaltı kayıntısını tedarik ettik .. Otelimize döndüğümüzde, takımda yorgunluk belirtileri görülmeye başladı . Yarın sabah 7 :00 de buluşulacak.. Vedalaşıp odalarımıza çekildik ..... read more

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Lindos September 25th 2016

Geo: 36.091, 28.0857 Gün 04 günlerden Pazar: Bu sabah kahvaltıyı yolda yapacağımız için dinlenme zamanı bulduk Saat 9:00 da, adanın güneyini takiben Lindos 'a doğru yollandık .. Yolun bir kısmında, La Cantena diye bir yere vardık . Burası her Lindos ‘a gittiğimizde ziyaret ettiğimiz kahvaltı yerimiz. Manzarası müthiş bir yer. Sahibi Vasilya, bizi hemen tanıdı . Bacaklarından zoru olduğu için servisi biz yapıyoruz.. Kocasının ölümünden sonra ekmek teknesini tek başına haydamaya çalışıyor .. Yumurtalarımız söylendi . Soğanlı ve soğansız içtihadında bir karışıklık oldu, ama iş ,kısa sürede tatlıya bağlandı Artık müzik tesisatımız da, sabah kahvaltısı ambiyansına yardım ediyor . Son derece country side bir kahvaltı oldu .. ... read more
Que Lindos ?
Canteena
Lindos önü

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes » Lindos September 25th 2016

Gün 04 günlerden Pazar : Stegna'ya biraz erken varmışız... temizliğin tamamlanmasını beklerken, millet denizi denedi . Bugün Stegna denizi felaket …önce kirli sonra hafif dalgalı .. Kızlar çıkmakta zorlanıyor .. Öğlen zili çalınca lokantaya kurulduk .. Bu arada Stegna sahipleri ve ahçıbaşı sökün etti ..sarıldık sarmalandık ..yemek hizmet kalitesinde gözle görülür bir hız sağlandı.. Müthiş yemekler ısmarladık . Bugün Rodos ta son günümüz giderek açılıyoruz.. Öğleden sonra Stegna’da hiç rastlamadığım bir kalabalığa tanık oluyorum.. Anladığım kadarı ile Kozas bayağı ünlenmiş.... artık gelecek gelişlerde, yeni yerler bulmak şart oldu galiba .. Son derece ,neşeli yemekten sonra ,otele dönmenin zamanı geldi. Bu akşam yemeğe çıkılmayacağı deklare edilince, bizi bir hüzün kapladı ..neredeyse zafiy... read more
açız yine

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes September 24th 2016

Geo: 36.2744, 27.8373 Gün 03 günlerden Cumartesi : Minibüsümüze atlayıp Kamiros'a doğru yollandık . Kamiros adanın kuzey yamacında, Türkiye'ye bakmaktadır . Öğlene yakın Kamiros iskelesine vardık .. Yerleşme konusunda farklı görüşler çarpıştı.... en sonunda yarı gölge bir yere oturup Mythos'ları yuvarlamaya başladık.. Denize girenler var ,girmeyenler var .. Müzik tesisatımızı kurduk .. Neşemiz tavan yapıyor... Etraftaki Yunanlılar neşemizden çok etkilendiler… Perez, onlara yeni tanıştığımız yalanlarını atıyor … Muhteşem bir balık çorbası geldi.. Yasemin dünden beri aşeriyordu.... çorbayı görünce yüzü güldü.. Perez bir ağalık yaparak balıklar ısmarladı.. Bir süre sonra balıklar geldi ve alkol ... read more
sinarida
old kamiros

Europe » Greece » South Aegean » Rhodes September 24th 2016

Geo: 36.4395, 28.2156 Gün 03 günlerden Cumartesi : Sabah 08:30 gibi otelin küçük bahçesinde buluştuk .. 2. orduya yetecek kadar bir kahvaltı geldi . Neşe içinde kahvaltı edildi ve 9:00 da önce eski şehirde bir tur atmaya karar verdik .. Nasılsa, sahilde minibüse yer bulduk . Perez ve Ayşe'yi bir kafeye oturtup eski şehre yollandık .. Tekrar Aheste beste modunda bir tur atıldı . Bu arada ben, bir koşu gidip, bu akşam için rezervasyonu yaptım. Sahilde bıraktığımız çakılı topları bulduk ve Minibüsümüze atlayıp Kamiros'a doğru yollandık. Daha önceki seyahatlerimizde Rodos 'a ilişkin bir sürü hikaye anlattığımız için bu sefer pas geçiyoruz ... Çok meraklı iseniz adres şöyle : url=http://www.travelpod.com/travel-blog-entries/traveloturc/1... read more
Meydandayız
orası
meydanda

Tot: 0.144s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 69; dbt: 0.0567s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb