GIT GEL STEGNA...

Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

RHODES-STEGNA-RHODES

GÜN 02 CUMARTESİ

Güzel bir güne uyandık..Sabah, dünden aldığımız bisküit (bazılarına göre püskevit)lerle nefis körletmesinden sonra yola çıktık .

Bugün programda Stegna var .Önce Lindos yolu üzerinde Kantin adında bir yere uğrayarak kahvaltı edelim dedik .

Kadıncağız kocasının vefatından sonra fazla dayanamamış ..zaten geçen yıl geldiğimizde yürüme zorluğu çekiyordu …bu yıl Canteen kapanmış ..

Kahvaltı talebi kursağımızda kaldı …sonra ben yolları yemiş yutmuş biri olarak, gitmemiz gereken istikametin tersine 7 km gidince ,o ana kadar gündemde olmayan “mide kazınması” sorunu gündeme geldi..

Neyse yol kenarında bir yerde sorunu giderdik .Oradan artık nasılsa doğru istikamete yönelerek Stegna ya vardık .Bermutad lokanta açılmadığı için, kapının önüne mart kedileri gibi kurulduk.Vakti, denize girerek geçirdik ve tam yarımda her zamanki masamıza kurulduk.İnsan oğlu gerçekten tutucu…. bir kez belledi mi kolay unutmuyor..

Garson değişmiş yeni gelen çocuğun adı Nikolas ..Daha sonra kıdemli garsonlar gelince sarılma fasıllarına geçtik..Hal hatır haber vs ..

Burası nasılsa Aphrodite Ouzo bulunduruyor ..Ne duruyoruz ? mis gibi gidiyor ..Yemekler ufak ufak akmaya başladı.Garsonu uyardık akşama kadar buradayız o nedenle siga siga bir durum var..

Bir noktadan sonra, bira-ouzo gitmeye başladık ..öğleden sonra Dimitri de geldi.Boynumuza sarıldı..Dün gece misafirler arasında Karamanlis varmış..korumalar falan da filan..

O nedenle geç kalmışmış…

Yıllar önce biraderle buraya geldiğimizde, tam bir taşra sahil lokantası iken ..ünü büyümüş te büyümüş ..Trip advisor’a göre Yunan’ın ilk 10 lokantası arasına giriyor..O zaman da iyi idi hala aynı çizgiyi sürdürüyor …bir tek fiyatlarda 3 e katlanma var ..Eh bütün yıl buraya geleceğiz diye hayaller kurunca, biz de bu fiyatlara katlanacağız elbet…

Buranın en önemli güzelliği, biraz kafa tuttuğunda ,hemen bir suya dalıp sıfırlamak mümkün ..bu şekilde, ortam bir Roma taamı haline geliyor..

Akşam üzeri, artık takımla vedalaşma zamanı geldi ..gelecek yıl için sözler verildi ve Rodos’a doğru yola çıkıldı.

Yolda bir markete uğranıldı ve biraz bira ve votka takviyesi yapıldı.Otele döndüğümüzde yatmadan önce takviyeli bira tadımı yapalım dedik ve çok şükür talebi gerçekleştirdik..

Sonra cumba yatak..

Günün videosu şöyle:

Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5

Advertisement

Tot: 0.256s; Tpl: 0.018s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0278s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb