Jak się powiedziało ''M'' to trzeba powiedzieć ''T'' czyli wracamy do Azji.

a trip by Basia i Wojtek Woźniak
From: November 5th 2013
Until: November 21st 2013

Było ''M'' jak Malezja, będzie ''T'' jak Tajlandia.

Azja ma w sobie coś co nakazuje do niej wracać. Mimo wilgotnego klimatu, wszechobecnego brudu i braku higieny, czasami przytłaczającego gwaru, jest magnetyczna i inna niż Europa. Piękna i brzydka zarazem, przyciągająca i odpychająca, złożenie przeciwieństw powoduje, że nie można się doczekać tchnienia ciepłego powietrza po wyjściu z samolotu. Mądrzejsi o zeszłoroczne doświadczenia, świadomi trudów podróżowania na własną rękę z plecakiem na ramionach, już za 5 dni wsiadamy do samolotu. Żądni wrażeń będą mile widziani na, jak zwykle aktualizowanym, w miarę możliwości codziennie, naszym zacnym blogu.

Plecaki czekają spakowane od 2 tygodni. Co znające nas osoby pewnie specjalnie nie dziwi. Nie możemy się już doczekać wyjazdu na lotnisko, choć pewnie jeszcze nie raz przyjdzie nam ciężko westchnąć nad losem backpackera w ciągu tych 2 tygodni.

Stay in touch!

ps. Basia niestety nie zabiera szkieł kontaktowych...
Trip Length: 2 weeks
Blog Entries: 14
Photos: 153
Words: 9420

Blog Entries

Date Blog Title Location
November 6th 2013 Dzień 1. W Singapurze jak w domu. Asia » Singapore » Chinatown
November 7th 2013 Dzień 2. W Bangkoku. Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 8th 2013 Dzień 3. Bangkok da się lubić, ale nie daj się naciągnąć... Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 9th 2013 Dzień 4. Ayutthaya czyli piękny zabytek po azjatycku. Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya
November 10th 2013 Dzień 5. W Kanchanburi czyli kupa śmiechu przy Michale i Wojciechu. Asia » Thailand » Central Thailand » Chanthaburi
November 11th 2013 Dzień 6. Phuket, czyli jak nie daliśmy się tym razem nabrać. Asia » Thailand » South-West Thailand » Phuket
November 12th 2013 Dzień 7. Ko Phi Phi czyli jesteśmy na wczasach w tych tajskich lasach (i na wyspach). Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Phi Phi Don
November 15th 2013 Dzień 8 i 9. Ko Phi Phi, czyli wiedziemy żywot wyspiarzy. Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Phi Phi Don
November 15th 2013 Dzień 10. Krabi czyli spotykamy taksówkarza-jasnowidza. Asia » Thailand » South-West Thailand » Krabi
November 16th 2013 Dzień 11. Krabi na kajakach. Asia » Thailand » South-West Thailand » Krabi
November 17th 2013 Dzień 12. Phuket, czyli nierówne zapasy. Asia » Thailand » South-West Thailand » Phuket
November 18th 2013 Dzień 13. Phuket oswojony i wyciśnięty, jesteśmy niewstrząśnięci i niezmieszani. Asia » Thailand » South-West Thailand » Phuket
November 19th 2013 Dzień 14. Singapur na koniec. Asia » Singapore » Chinatown
November 20th 2013 Dzień 15. Singapur dla ludzi. Asia » Singapore » Changi
Tot: 0.141s; Tpl: 0.003s; cc: 16; qc: 58; dbt: 0.0856s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb