Page 13 of baca12 Travel Blog Posts

Europe » Germany September 29th 2020

Je cas pobrat sa z rodneho hniezdecka dalej na cesty. Juliin tato nas odvaza na stanicu. Tu chytame vlak smer hannover. Vlak po bremy riadne narvany, neskor uz pohodicka. V hannoveri mame neaky ten cas na prestup ale to nam staci len na obhliadku vonkajsej peknej stanice. Pred stanicou neake tie stanky a obcas podivny nenemecky ludia. Nazad do vlaku smer berlin, masky nasadit a uz sa ide. V berline vyskakujeme na stanici spandau, tu mensi chaos aky listok kupit na sbahn. Nakonec sme volaco kupili a uz si sedim v sbahn smer heerstrasse. Tu mi je to neake povedome, jasne tu som sa stretol pred rokmi s jednym chalanom z cs co mi zohnal listky na herthu berlin. Povodne sme chceli ist busom priamo k bus stanici zob odkial chodi flixbus ale bus bol riadne ... read more

Europe » Germany September 28th 2020

Po troch dnoch ilegalneho pobytu na svk ma dnes caka presun do nemecka cez rakusko. Z ba idem regiojetom za 1€ na viedenske letisko. Hranicne kontroly ziadne, stewartka mi prinasa horucu cokoladu, co je mimo caju jedina pijatelna vec v tomto buse. Slovak lines dava malu vodu. Desiata vybavena v lacnom letiskovom spare a hor sa pred odletovu branu. Masky su uz vsade povinne. Wizzair ma prekvapil, ked pri vstupe do lietadla neakceptoval moj tunelovy sal. Musel som si kupit regulernu jednorazovu masku za 1€, inak by som nepoletel. Toto sa mi stalo prvy krat, jebli staff, doposial uplne stacilo prekrytie ust,nosa aj inymi prostriedkami. Masku som vyplatil v centakoch a to doslova. Najvyssia hodnota bola 1x0,2€ ostatok medaky. Som si aspon odlahcil penazenku. Let prebehol v poriadku. V bremach ziadna covid hliadka, tak behom par ... read more

Europe » Czech Republic September 24th 2020

Vdaka julie som si splnil dochodcovsky plan, cestovat po ceskua to hned 19dni. Cul musim zacat vymyslat nieco nove na dochodok. Cesko fajn krajina co ponuka peknu prirodu, velmi pekne upravene mestecka. Co sa tyka jedla, tak po par dnoch ide cloveku ceska kuchyna krkom, kedze vsetko je de facto to iste. Nastastie to zachranuju azijske restiky, ktore vsak niekde dost luxusne. Doprava autom, nuz cesty boli v ok stavu, nepocitam debilnu skakajucu dialnicu. No ale co ma nasralo, tak rozkopavka, prakticky uplne vsade, ani jeden den sa nezaobisiel bez obchadzky (niekedy desiatky km) ci rozkopania cesty. Ubytka rozne, niekde velmi kvalitne, inde slabucke. Skoro vsade sme mali svoji sprchu na izbe, v apartmanoch aj kuchynku. Ludia tak to sa lisilo od kazdeho regionu, velmi sklamalo brno a okolie. Sever bol do pohody, zapad tiez nic ... read more

Pobalili sme sa, siel som pre auto, ktore som musel mat odstavene na inej ulici, bo majitelia ubytka si nepriali mat cudzie auto pred domom, pricom tam plac bol. Vsetko zvalili na susedov, ze sa im to nepaci. Na hlavnej som parkoval pri jednom dome, tam som sa pre istotu opytal majitela, ktory prave prisiel s autom ci to nevadi. Vraj nie ale bolo by dobre keby potiahnem o 2m dopredu. Ako fakt nechapem co mu tie 2m mohli sposobit, ked naokolo ziadny iny dom ani ine domy. Po dialnici smer brno, kde stale rozkopavka pri obchodaku vankovka, kde nechavam odstavene auto. Julia ma do odchodu vlaku este neaku 1,5hodku. Nachadzame kaviarnicku, na dlhu dobu posledne kapucino a sladky kolacik pre mna. Vonku krasne slnecne, v uliciach kopa ludi. Na namesti slobody rozlozene vinne stanky a ... read more

Europe » Czech Republic September 23rd 2020

Dnes ma byt pekne az do poobedia, takze ostavame v olomouci a dame si grafity tour. Tych ich tu ma byt dost a dost velke. Peisbusom cez rozkopanu krizovatku sa dostavame na horni namesti. Ludi dost. Na ranajky zapadame do fancy kaviarnicky cafe la fee. Ta ma skrytu zahradu. Kapucinko a sladke potesenie nesmie chybat. Po ranajkach smerujeme do lomenej galerie. To je taky podchod a v nom par grafitov, no ako to v podchode byva, nechybaju smeti ci pach mocu. Hned oproti je obrovske grafity krala a kralovnej s mobilom. Ono toto sme uz videli v prvy den navstevy tohto mesta ale opakovanie matka mudrosti. Zastavka v modelarskom obchode kde pre kakavo kupujem narodeninovy darcek, stavebnicu lietadla ale bez lepidla. Predavac velmi ochotny. Kaka... read more

Europe » Czech Republic September 22nd 2020

Dnes ma byt cely den pekne slnecne pocasie, tak ideme pobehat okolite mesta. Prva zastavka nas zavedie do mesta kromeriz. No ale opat to neni bez problemov, bo vydrbane rozkopavky a obchadzky na ceste. Ozaj toto nepochopim ako moze byt cela republika v kuse rozkopana. Obchadzky nas povodili po roznych dedinach, uz to vyzeralo, ze nas to bude viest az cez brno. V prerove, davam parkovaci listok za predne sklo a sup ho najst nieco sladke pod zub. Parkujeme v neakej cukrarni. Tu sme hned napomenuty nech si dame rusky, samozrejme nemam, tak davam tricko na nos a objednavam. Sadame za stol a uz rusku netreba. Stol od objednavacieho pultu asi meter. Drbnute pravidla, z ktorych ani predavacka neni moc nadsena, ona musi mat este aj rukavice na sebe. Po jedle smer podzamecka zahrada. Ta je ... read more

Europe » Czech Republic September 21st 2020

Rano velky problem s vyplatenim ubytka a vinka. Nikde nikto, telefon nik nezdvihla, ono totiz oba mobily ostali v restike. Nuz a tu som si bol nuteny zapat telefon a tym padom big slovak brother vie, ze som v cesku. Mobil som si vypol, ked mi na sumave naskocil nemecky signal. Cul si ho tesne pred opusteni ceska vypnem a zapnem opat az v nemecku. T.j na svk budem ilegalne. Ale ktovie ci to sledovanie mobilov aj v reali funguje. Prichadza auto, no v nom je len telekomunikacny technik, ma cislo na majitela, ten sem ma vsak prist az za pol hodinu. Nuz cakanie hodinu, kym prisiel majitel. Vsetko vyplacame, dostavame gratis flasu vinka za dlhu cakacku a uz sa valime smer valtice. Jedlo sme chceli vyriesit v supermarkete ale opat drble obchadzky, tak sereme na ... read more

Europe » Czech Republic September 20th 2020

Dnesne ranajky som spravil ja, klasicky hemendex. Zbalenie sa a smer druhy koniec republiky. V ceskych budejoviciach opat obmedzenie premavky na ceste ale uz som si zvykol, ze ziadna cesta v cesku neni dobra. kedze nasa cesta do mikolava je riadne dlha, naplanovali sme dve zastavky. Povodne sme chceli prespat v znojme resp v okoli ale ubytka tragedia, vysoke ceny a kvalita nic moc. Co si pamatam aj v minulosti ked som tu bol s familiou dost problem a ubytko stalo za hovno. Nuz prva zastavka v mestecku Hlboka nad Vltavou kde je rovnomerny zamok. K nemu nas navadzali uz rozne info tabule po ceste. Tusim kazda dedina tu ma svoju vlastnu info tabulu. Staci, ze je tam neaky domcek unesco alebo nieco vyznamne uzaj je na hlavnych tahoch hneda info tabula. Samozrejme mestecko je rozkopane, ... read more

Europe » Czech Republic September 19th 2020

Budicek uz o 5/45. Rano chceme stihnut vychod slnka na plazi a odtial rychlo chytit skory vlak na konecnu nove udoli. Vonku pusto, mierne klesanie a sme pri plazi. Lipno je zahalane v opare. Vyzera to magicky. Z hmly vystupuju postupne lodky. Opar sa pomalicky dviha, nadherne prirodne divadlo. Oplatilo sa pristat si. Na vlakovej stanici velka tabula aby ludia pouzivali dezinfekciu, ta tam aj je, teda len torzo stroju odkial sa capovala. Listok som chcel najskor kupit cez net ale nevedeli sme, ktory spoj stihneme a kde vlastne vystupime. Rozhodli sme sa pred nastupom do vlaku. Nuz listky kupene vo vlaku v automate. Vo vlaku spolocnosti gwtrain regio par turistov, niektory vystupuju na zastavke nova pec, iny idu s nami az na konecnu. Cesta tam je velmi pekna, ide sa lesmi, okolo stale opar. Paradicka ... read more

Europe » Czech Republic September 18th 2020

Dnes super slnecny den. Robime check out ale auto nechavame este na parkovisku. Smer historicke centrum a neake tie sladke ranajky. Zapadame do kolektiv cafe . Dnu dost ludi ale stolik sa nam uchadza. Idem sa postavit do radu, reku nieco objednam. Po 5min som pri pokladni a baba mi hovori, ze si mam ist nazad sadnut, pri pokladni sa len plati. Tak cakame a cakame a cakame. Okolo chodi jedna baba, ta len zbiera a roznasa. No objednat si u nej nemozme. Nasrani po 10min sedenia odchadzame. Fakt uroven. Nakonec parkujeme o kusok vyssie, zapa caffe . Pochutina dobra, obsluha tiez, no kedze centrum tak ceny vyssie. Posledne fotky a hor sa na juh. Popri vltave smerujeme k mestecku rozmberk nad vltavou. Ideme len sem kvoli tomu, ze mame kopu casu. Pa... read more

Tot: 0.704s; Tpl: 0.006s; cc: 4; qc: 84; dbt: 0.2845s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb