47.den - presun domov (stop brno)


Advertisement
Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic
September 24th 2020
Published: December 20th 2020
Edit Blog Post

Pobalili sme sa, siel som pre auto, ktore som musel mat odstavene na inej ulici, bo majitelia ubytka si nepriali mat cudzie auto pred domom, pricom tam plac bol. Vsetko zvalili na susedov, ze sa im to nepaci.

Na hlavnej som parkoval pri jednom dome, tam som sa pre istotu opytal majitela, ktory prave prisiel s autom ci to nevadi. Vraj nie ale bolo by dobre keby potiahnem o 2m dopredu. Ako fakt nechapem co mu tie 2m mohli sposobit, ked naokolo ziadny iny dom ani ine domy.

Po dialnici smer brno, kde stale rozkopavka pri obchodaku vankovka, kde nechavam odstavene auto.

Julia ma do odchodu vlaku este neaku 1,5hodku.

Nachadzame kaviarnicku, na dlhu dobu posledne kapucino a sladky kolacik pre mna.

Vonku krasne slnecne, v uliciach kopa ludi.

Na namesti slobody rozlozene vinne stanky a obcerstvenie.

Kupujem za posledne kacky burcak domov. Tu uplne neprijemna predavacka, keby vim tak kupim v inom stanku. Uctuju si tu i za plastovu flasu, sak vychcany cechacci. Nie aby to dali rovno v jednej cene.

Odtialto znamymi ulickami k zelenemu trhu. Tu kopa predajcov ovocia a zeleniny. Nechybali hriby, tak julii hned zaziarili oci. No a burciak tu tiez nechybal. Mal som kupit radsej tu. cena rovnaka ale ludia vyzerali prijemnejsie.

Zel. stanica nic moc teda.

Dnu treba rusky, vdaka roznym obmedzenia niektore vlaky su nahradene busmy, no znacenie ubohe.

Jeden vlak z prahy ma meskanie 360min. To uz ozaj nechapem, preco ho nezrusili.

Groteska s vyhodenim nastupista julionho vlaku smer deutschland. Vlak vyhodili na informacnu tabulu 3min pred prichodom.

Ludia dobre nadavali, hlavne mamicka s kocikom. IQ ceske drahy.

Po rozlucke padim pre auto. Parkovne sa dalo zaplatit aj kartou, keby viem, tak kupim o pol litra burciaku viacej.

Rozkopanym brnom sa napajam na skakajucu dialnicu a smer bratislava.

No cesko slovenske hranice neprechadzam, kedze cesko je pre moju krajinu uz cervene.

Pre istotu to tocim v breclavi smer rakusko.

Na hranicnom prechode postorna/reintall na ceskej strane nikto, na rakuskej schnitzel polizei, ti odstavovali kazde auto co opustalo rakusko.

Pekne upravenou vidieckou krajinou si to valim k prechodu hohenau brucke/moravsky svaty jan.

Mobil som dal opat do letoveho rezimu nech velky svk brat nevie, ze sa vraciam domov z cervenej krajiny, i ked pochybujem, ze to niekto kontroluje.

Pred hranicami mensia vyhliadkova drevenna vezicka s vyhladom na polia a rybnik. Raj pre pozorovatelov vtactva.

Ja tu lepim moju poslednu nalepku a hor sa domov.

Most a uz som na svk. Kontroli nikde ziadne.

Lesom sa dostavam do moravskeho sv.janu, dalej malacky a napojenie sa na dialnicu co ma privadza az domov.

Tentoraz som zapol pocitanie km, nie ako na svk, takze sme spravili po cesku 2550km.

Auto bez problemov az na debilnu navigaciu. O par dni letim do nemecka, pre ktore je svk cervene avsak ja pojdem z rakuska, tak pohodicka, i ked aj tam su niektore regiony cervene.

Julia dala echo, ze na nemeckej strane boli kontroli vsetkych cestujucich, ti co mali na listku vychodziu stanicu praha, boli upozoreneni, nech si idu dat spravit test resp karantena.

Ciganska rodinka sa rozculovala ale policajti fakt len upozornovali, nikoho nevyvadzali ci davali pokuty. Julia mala vychodziu stanicu brno, takze pohoda, to je zelene.

Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.035s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb