48.den - presun bremy


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany
September 28th 2020
Published: December 20th 2020
Edit Blog Post

Po troch dnoch ilegalneho pobytu na svk ma dnes caka presun do nemecka cez rakusko.

Z ba idem regiojetom za 1€ na viedenske letisko. Hranicne kontroly ziadne, stewartka mi prinasa horucu cokoladu, co je mimo caju jedina pijatelna vec v tomto buse. Slovak lines dava malu vodu.

Desiata vybavena v lacnom letiskovom spare a hor sa pred odletovu branu.

Masky su uz vsade povinne.

Wizzair ma prekvapil, ked pri vstupe do lietadla neakceptoval moj tunelovy sal. Musel som si kupit regulernu jednorazovu masku za 1€, inak by som nepoletel. Toto sa mi stalo prvy krat, jebli staff, doposial uplne stacilo prekrytie ust,nosa aj inymi prostriedkami.

Masku som vyplatil v centakoch a to doslova. Najvyssia hodnota bola 1x0,2€ ostatok medaky. Som si aspon odlahcil penazenku.

Let prebehol v poriadku.

V bremach ziadna covid hliadka, tak behom par minut som vonku z letiska kde ma caka julia aj s celodennym listkom na mhd.

Vyhoda tohto letiska je jeho lahka a lacna dostupnost z mesta sbahn.

Dnu treba mat masku, no vonku vladne bezmaskove obdobie.

Vyskakujeme pri hist.stvrti schnoor.

Tu uzke ulicky a stredoveke domceky.

Keby nebolo pod mrakom, bolo by to tu uplne genialne.

Z uliciek pokracujeme k radnici.

Namesticko pekne, no schyluje sa tu k dakej demonstracii. Postupne sa schadzaju policajti.

Julia hadze mincu bremskej diery , taky kanal to je. Odpovedou na mincu je straslivy zvuk.

Kostujem jedno z narodnych nemeckych jedal, curry wurst. Nuz co ja viem, dalo sa to ale viackrat to nemusim.

Tulianie sa este ulickami, odfotenie znamych zvieratiek co preslavili bremy a nazad okolo radnici na nabrezie.

Pri radnici uz trosku viac ludi na proteste.

Najskor som myslel, ze kvoli korone ale je to nieco co organizuju duhove vlajky. Fakt nechapem naco stale na seba upozornuju.

Policajti vsetko z dialky sledovali zalezeny v autach.

Masky tu ludia skor nenosia ako nosia.

Byt pekne pocasie, tak prechadzka popri rieke by bolo skvela.

Kopa zahradnych teras (zavretych) s fajn pivom.

Pod mostom kopa bezdakov, normalne obyvacky tam mali vytvorene. Zebrakov bolo dost i v centre. Zvacsa rumunska ciganska banda.

Povodne sme chceli ist ak stadionu werderu bremy ale pocasie sa zacalo zhorsovat,tak smer zel.stanica,

Vnutri par ludi chodilo bez masky, pred nou zasa stan s regionalnymi dopravcami co zajtra chystaju strajk, tak mhd moc fungovat nebude avsak dialkovych vlakov sa to nema dotknut.

Vyskakujeme v mestecku delmenhorst.

Menime vlak za bus.

Tu nas hned z reproduktorov privita oznam o zajtrajsom strajku.

Celodenny listok plati i tu.

Opustame centrum a dostavame sa do okrajovej casti kde su len domceky a ziadne vyskove budovy. Fajn prostredie.

Osadenstvo tu vraj zvacsa tvoria imigranti z vychodu.

Prichadzame do pekneho velkeho domu, zvitanie sa s otcom. Kostovanie nemeckeho pivka, vecera a cakanie kym pride mama z roboty.

Zvitanie sa aj s nou a okamzity spanok.

Zajtra smer berlin a odtial polsko.

Povodne sme mali ist priamo vlakom ale bolo to drahsie a prichod do stetinu az nieco po polnoci. Tak ideme vlak berlin a odtial flixbus stetin, prichod okolo 18/00.

Advertisement



Tot: 0.554s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.3558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb