Blogs from Taiwan, Asia - page 8

Asia » Taiwan » Tainan June 20th 2018

Velke minus je tu len jeden zachod spojeny so sprchou a umyvadlom. Som si rano trosku pockal kym pridem na radu. Na ranajky idem spolu s hgk babou. Opat kopa srandy, obcas je to zabava ked si ludia nerozumeju. Napraskany nazad do postele, kedze vonku leje. Dnes odchadza francuzska a aj taipejec. S nim poobede este vybehnutie na obed. Nastasti uz neprsalo. Boli sme v ulicke plnej restik, section 3, guohua. Po rozlucke prieskum dalsej casti mesta. Medzi tim sa mi na posteli objavil novy uterak, zubna kefka s pastou a 0.5l voda. Ostavam tu dalsiu noc, bo zajtra nema prsat. Pri check ine mi slubili rovnaku cenu ak si tu budem chcet predlzit pobyt, no dnes to uz neplatilo a noc stoji 300td (agoda, booking to iste). Nevim ci to zalezalo od recepcneho abo co. ... read more

Asia » Taiwan June 19th 2018

Vyspaty zbehnutie do podzemia na ranajky. Tie formou bufetu, tak opat prezratie sa. Inak byvam na 7.poschodi ale v skutocnosti je to o jedno menej. Proste poschodie cislo 4 chyba. Vo vytahu je 1,2,3,5,6,7. Stvorka chybala aj na hosteli v taichungum kde boli 4 postele. Cislovanie 1,2,3,5. 4 sa totiz v cinstine dost podoba na smrt, tak ju niekde proste ignoruju. V jiji som videl aj jeden pohreb, resp usadlost po pohrebe. Vsetci mali na sebe biele kukli jak s kuxuklanu. Cele doobedie som prelezal v posteli, bo vonku prsalo. Batoh nechany na recepcii, zobratie daznika a v slabom dazdi smer mesto. Prva zastavka v Hayashi Department Store (Jhongjheng Rd.). Pred vstupom navliekam na daznik ochranu jak kondom aby som to dnu nepokvackal. Dnu vkusne upravene obchodiky s roznymi blbostami. Presiel som vsetky podlazia za zvuku ... read more

Asia » Taiwan » Tainan June 18th 2018

Na stole ma opat cakali ranajky a vonku dazd. Chcel som ist kuknut blizky chram, ktory poskodilo zemetrasenie ale nakonec od toho kvoli dazdu upustam. Smer vlakova stanica. Debil som sa nepoucil zo vcera a nahodil na seba prspiplast. Na stanicu som dosol riadne spoteny. Tu predavala jedna babka zuvacky. Po pol hodine cakanie prichadza prazdny vlak. Z vlaku vidim za info centrom tank, samozrejme uz nefunkcny. Ah mohla byt dobra fotka. Na stanici som este rychlo dohodol jedno cs stretko v mestecku Xingying. Cesta ubehla, na prestup v mestecku ershui som mal 15.min ale vlak meskal dalsich 15.min Tentoraz nejdem lokalnym ale uz rychlejsim. Cena rovnaka avsak vlak je miestenkovy, takze ak si niekto zakupil miestenku musim ho pustit si sadnut. No ale to v tomto spoji nehrozi, vlak poloprazdny. Sedadla pohodlne a kopa miesta ... read more

Asia » Taiwan » Nantou County June 17th 2018

Povodne som chcel dnes vyrazit uz o pol osmej ale nechcelo sa mi vstavat. Na stole ma cakali ranajky, banan, sojove mlieko a plnena ryzova placka. Po jedle byebye mojim spolunoclaznikom a smer zel.stanica. Byebye sa tu na taiwane pouziva pri kazdej rozlucke co som zatial postrehol. Na zastavku prichadza rovnaky minibus aj s rovnakym soferom ako vcera. V buse sme tri osoby, do finalnej destinacie prichadzam len ja. Cesta opat perfektna, same kopce, hmla, vyhlady. Obcas sme zastali v mini kolone, je nedela a kopa domacich sem ide na vylet. Pocasie nic moc, hmlisto. V pokladni si kupujem listok za 200td , cez tyzden je cena 150td. Prirodne chodniky su tu veru neni. Vsetko kamenne, betonove alebo drevenne cesticky resp jedna hlavna asfaltka. Za vstupom kopa ludi. Vidavam sa hned na prvej odbocke doprava cez ... read more

Asia » Taiwan » Puli June 16th 2018

Vcera ranajky neskoro dnes velmi skoro. Po jedle, odovzdani karticky a docapovany free vody smer vlakova stanica. Chcel som ist skratkou, co sa nakoniec ukazalo ako obrovska obkluka, bo stanicu rekonstruuju, tak prakticky vsetky priechody su zavrete az na jeden. Xinmin ulica kade som sa trepal posiata ovozel stankami. Samozrejme lenivy sikmaci nakupuju na skutroch, ne aby skuter odstavili na parkovisku ale oni sa drbu ku kazdemu stanku na nom. Potom vznika chaos na ulici a pesi ludia nemaju sancu. Ono pesi som bol asi len ja a par domacich. 80percent vsetko nakupujuci na skutri. Slnko opat palilo ako zerave. Na stanici kvanta ludi. Pipam kartu a uz cakam na vlak. Prichadza nacas, narvany ludmi, nastastie vacsina vystupuje o dve zastavky tak si sadam. Stary lude stoja ale deticky pekne sedia. Podla mna by to malo ... read more

Asia » Taiwan » Taichung June 15th 2018

Dnes idem na ranajky extra neskoro az o 9.00. Totalne napchaty sa vraciam na izbu a cele doobedie driemem. Okolo obeda sa mi oziva dalsia cs, som s nou v kontakte uz od pondelka a dnes ma konecne na mna cas. Hostuje jednu babu zo spanielska, nakonec vysvitne, ze je bulharka a v barce len pracovala. Cul je na ceste uz 10.mesiac. Zacala v turecku a sla po hodvabnej ceste. Z exotiky navstivila tajikistan. Chcela dat aj pakistan ale tazko sa vybavovali viza. Teraz je jej priorita ist ucit do ciny. Na taiwane 2.5mesiaca dobrovolnicila. Ako pridem mi to dost divne povedat 10mesiacov cestujem z toho tretinu prakticky pracovala. Toto iste aj polka na borneu. Oh dlho cestujem ale polku casu makam v dobrovolnickych projektoch. Sak to neni prave cestovanie. Ked som si cul spomenul na ... read more

Asia » Taiwan » Taichung June 14th 2018

Rano klasika, prezratie sa na ranajkach. Ostatny ludia si taktiez nakladaju taniere kopcom a otacaju sa 2-3x. Dnes som povodne chcel ist do mestecka lukang ale som si to rozmyslel. Na odporucanie dalsej cs sandri, s ktorou som mal mat stretko v sobotu ale z toho nic nebude, bo zahajim presun do ineho mesta, kvoli drahemu ubytku, idem teda kuknut National Taiwan Museum of Fine Arts. Na turu mi odporucila trial 1-5, to je vraj normalna turistika bez schodov ale na to uz nemam cas. Vonku zas peklo. Fotim si taichung former city hall, fajn kolonialna budova. Pokracujem za spalujuceho slnka prazdnymi ulicami (auta neratam) k rieke, Liuchuan Riverside Walk. Nuz tu to neni tak pekne upravene ako pri hlavnej ceste pri vseobecnej nemocnici. Ono to tu neni neiako upravne, dole k rieke (vacsi potok) sa ... read more

Asia » Taiwan » Taichung June 13th 2018

Po vydatnych bufetovych ranajkach si davam dnes mensiu turu na cinsky sposob. Rozumej ziadny prirodny chodnik ale schody v prirode. Ujo google mi poradil priamu linku k taipower dongshan service cent. Mam rad tieto gratis busy. Este k tomu ked clovek sadne na mhdcku ,ktora vyzera ako u nas dialkovy bus. V 711 kupujem dva kolace a moze sa vyrazit. Co sa tyka vody, tu som zatial kupoval len prvy den v taipei, inak stale ficim na gratis refill v ubytkach. Prechadzam hepingli 924 dizhen park. Velke priestranstvo ale chladku minimum. Vonku opat krasne slnecne pocasie. Ulickou lemovanou stankami s ovozozelom / vsetko dopestovane na zahrade/ sa napajam na dakeng trail no.10. Predomnou nespocetne mnozstvo schodov a na moje pekvapenie v pracovny cas aj dost ludi, vacsinou dochodci. Schody su obcas neskutocne strme, na zabradli je ... read more

Asia » Taiwan » Taichung June 12th 2018

Na izbe som mal teda nakonec troch ludi ale zadny ramus nerobili. Na recepcii odovzdavam voycher na ranajky, klesam do podzemia, tu sok. Ziadny jeden toast a neaky dzem ale klasicky bufet. Tak tento deal sa oplatil teda. Na vyber prazenica, rozne zeleniny, kuracie kusky, banan, rozne doplnky, dve polievky, ryza, dzus, kava, mlieko, chleba... Po dvojitich ranajkach zistujem cenu ubytka ak to kupim napriamo. Opat dvojnasobna cena na vikend /je aj festival/. Kontrolujem agodu, samozrejme lacnejsie. Nuz zatial nic nebookujem nechavam si to ulezat v hlave a hor sa do mesta. Na zastavke 2nd market chytam zrychlenu 300ku a uz sa valim free busom k narodnemu divadlu. Podla cs su tu busy free /prvych 10km/ uz cca 4 roky. Tak to fakt nechapem kto to plati. Busy s cislami 300-310 su zrychlene, bo idu v ... read more

Asia » Taiwan » Taichung June 11th 2018

Spanok nic moc, furt volado buntosil. Z ubytka vyrazam nieco po 11/00, vlak mi ide o 12/42 z hlavnej stanice. Vonku poprcha, kupujem jedlo a to do seba hadzem v pristresku v parku 228 peace. Tu jeden dochodca cvicil tai chi. Dazd zosilnel, cas ma tlaci , nic sa neda robit ide sa na to. Zrychlenim krokom sa dostavam do podchodu a smer stanica. Podzemie je tu fakt obrovske, same obchodiky, priestranna chodba a plno ludi. V 711 kupujem nieco pod zub, cakaju ma 3 hod cesty lokalnym vlakom. Pipam sa pri vstupe, vlak prichadza nacas. Vlak nakonec stal 217td z easy kartou, bez nej 241td, bus stoji 260td. Je dost plny ale asi na 6 zastavke sa vyprazdnuje a do taichungu prakticky prichadza prazdny vozen. Ako sa vzdalujeme od taipei pribudaju kopce a bohuzial aj ... read more

Tot: 0.085s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 66; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb