142.den - tainan


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan
June 19th 2018
Published: June 20th 2018
Edit Blog Post

Vyspaty zbehnutie do podzemia na ranajky.

Tie formou bufetu, tak opat prezratie sa.

Inak byvam na 7.poschodi ale v skutocnosti je to o jedno menej.

Proste poschodie cislo 4 chyba. Vo vytahu je 1,2,3,5,6,7. Stvorka chybala aj na hosteli v taichungum kde boli 4 postele. Cislovanie 1,2,3,5.

4 sa totiz v cinstine dost podoba na smrt, tak ju niekde proste ignoruju.

V jiji som videl aj jeden pohreb, resp usadlost po pohrebe. Vsetci mali na sebe biele kukli jak s kuxuklanu.

Cele doobedie som prelezal v posteli, bo vonku prsalo.

Batoh nechany na recepcii, zobratie daznika a v slabom dazdi smer mesto.

Prva zastavka v Hayashi Department Store (Jhongjheng Rd.).

Pred vstupom navliekam na daznik ochranu jak kondom aby som to dnu nepokvackal.

Dnu vkusne upravene obchodiky s roznymi blbostami.

Presiel som vsetky podlazia za zvuku prijemnej muziky.

Na terasu som vsak nesiel, dazd.

Dalsia zastavka pri confucius temple.

Je tu aj keska ale dazd mi ju neumoznuje odlovit.

Dnu nejdem, plati sa vstup a chramov som uz videl kopu. Cakam kym dazd zoslabne a pokracujem v uprsanej exkurzii.

Zastavka na jedlo.

Tu mam svoj druhy pocit ze ma odrbali.

1x to bolo v jiji na polivke a cul tez. Vybral som si malu porciu, donisli mi velku.

Koxinga shrin je dalsi chram ale uz ma fakt nebavia. Vsetko je to prakticky na jedno kopito.

Pred nim je fajn park ale za dazda nic moc.

Blizko je Lady Linshui's Temple, keby neprsi tak dnu ani nejdem.

Dalej uz len cesta na ubytko.

Podchody obcas zatarasene motorkami, autami. Obcas som mal sto chuti ich rozkopat. Kurvy parkuju na chodniku, ktory cely blokuju.

Obcas debilna smyklava dlazba. Idem fakt pomalicky, nohy ma uz riadne bolia.

Mam zelenu ,prechadzam cestu a jedna pica ma skoro zramovala na prechode, slahala si to nacervenu.

Na ubytku fasujem novy kluc, vyvazam sa vytahom na 7, po schodoch na 8. Tu 8dorm.

Da sa tu aj zdarma oprat ale neni tu susicka a vonku fakt vlhko, ktovie ako dlho by mi to schlo.

Na ubytku ma hned oslovuje 43rocna hongk kong-canka.

Ze ci ideme spolu jest. Dost sympaticka a zabavna, tak preco nie. Inac vyzera na neakych 32rokov.

No sranda je, ze po ang nevi skoro nist len par slovicok.

Ale vzdy sa neako dorozumieme, uci ma par cinskych slovicok (ktore okamzite zabudam), ja ju zas slovenske (ktore ona nezabuda).

Obed si delime, t.j. su objednane 4druhy jedla a kazdemu zvlast ryza.

Plati ona.

Vo vyvarovni mi volaka kurva vymenila daznik, cul mam polorozpadnuty ale nastasti hotel je blizko.

Na izbe sranda pokracuje.

Prichadza francuzska co cestuje bez planu. Prave si kupila letenku na pondelok do kl. Nuz bez planu je dobre cestovat ale nie kupovat letenky par dni pred odletom ked uz su ceny dost vysoke.

Sledujem los ligy majstrov, dostavame mostar a v pripade postupu varsavu. Kurvnik to by boli vyjazdy.

Neskor sa pridava aj chalan z taipei.

Ten nas bere na veceru, plati on.

V familymart kupujem piva, tie zdolavame na izbe.

Chalan tez moc ang nevi. Francuzska asi na mojej urovni.

Svoju a prakticky vsetkych francuzov neznalost ospravedlnuje neskorim zaciatkom studia, na zakladnej skole.

Kdezto v ostatnych statoch sa zacinaju ucit uz v skolke. Zaujimavy argument.

Taiwan sa jej velmi lubi, len furt prsi, to je nevyhoda.

Hong kong canka sa narodila v secuane, ukazovala mi fotky z tibetu, uplna parada.

V cine sa neciti bezpecne narozdiel od hong kongu a taiwanu.

Na taiwane by si chcel kupit malu farmicku a farmarcit.

Taipeican robi v statnej institucii a stazuje sa, ze to je nudna praca.

Neskor este vybieha do obchodu a donasa dve piva (18days). Na jednom vyhravame 10td (neskor ale niekto tuto vyhru vyhodi do smeti).

Spat sa ide nieco okolo 1rano.

Musim povedat, ze ludia su tu velmi priatelsky, jedlo super. Zrejme sa taiwan zaradi do mojej top 5. Uvidime ako to bude pokracovat.

Zrejme tu ostanem este jednu noc (hlavne kvoli zabavnej hong kongcanke)

Naklady:

Beef noodle soup big : 110
4xpiva, chipsi : 165td


Advertisement



Tot: 0.128s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 29; dbt: 0.0816s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb