143.den - tainan


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Tainan
June 20th 2018
Published: June 21st 2018
Edit Blog Post

Velke minus je tu len jeden zachod spojeny so sprchou a umyvadlom.

Som si rano trosku pockal kym pridem na radu.

Na ranajky idem spolu s hgk babou.

Opat kopa srandy, obcas je to zabava ked si ludia nerozumeju.

Napraskany nazad do postele, kedze vonku leje.

Dnes odchadza francuzska a aj taipejec.

S nim poobede este vybehnutie na obed. Nastasti uz neprsalo.

Boli sme v ulicke plnej restik, section 3, guohua.

Po rozlucke prieskum dalsej casti mesta.

Medzi tim sa mi na posteli objavil novy uterak, zubna kefka s pastou a 0.5l voda.

Ostavam tu dalsiu noc, bo zajtra nema prsat. Pri check ine mi slubili rovnaku cenu ak si tu budem chcet predlzit pobyt, no dnes to uz neplatilo a noc stoji 300td (agoda, booking to iste).

Nevim ci to zalezalo od recepcneho abo co. No kedze som bol pripity berem to.

Smer mazu temple. Opat len dalsi chram, od neho pokracujem k chichkan tower. Tu chceli vstup, tak na to prdim. Je to len parcik, vezicka.

Inak turistov plno.

Oddych si robim vo fajn tainan parku.

Dopisujem dennik, sledujem kopu cviciacich dochodcov.

Maju pustene radio a z neho im vychadzaju pokyny co a ako maj cvicit.

Tlieskaju, tocia rukami, poskakuju. Sranda to sledovat.

Jedna zenska tu hra na trubku. Tak velmi prijemny relax.

V parku je aj fajn jazero.

Dalej pokracujem k 321 Art Alley Settlement.

Nic extra to teda neni.

3 ulicky medzi opustenimi domami. Obcas neake to street umenie pred domom (postove schranky, bicykel…)

Je tu aj par rozpadnutych domov ale ako vravim za navstevu to nestoji.

Je to ako keby clovek na hociakej ulici postavil par blbosti, nazval to art village a turisti by sa len hrnuli, sak to je art village to musim vidiet.

Nazad do ubytka roznymi uzkymi ulickami.

Niektore boli vydlazdene a na zemi sipky k najblizsim atrakciam, vsetko chramy.

Pri jednom bolo aj kadernictvo, neaky napis a cislo 50.

Tak reku za 50td ma ostrihaju.

Dojdem dnu,tam tri tlste pice co sa hrali s telefonom, uplne zadny zaujem o zakaznika.

Ukazujem na hlavu a bzzzzz pohybom ruky. Trubka nechape. Vytahuje katalog s ucesmi. Jak keby som mal volake dlhe vlasy (odhadujem to cul max na 1cm). Este raz jej ukazujem gesto, ona furt volaco po cinsky. Tak to balim a pokracujem v ceste.

Inak co som zatial videl tak strihanie od 150td.

Dostavam sa na neaku pohrebnu ulicu, same kvety a rozne pohrebne napisy.

Padam na jedlo, klasika, ukazujem na najblizsi stol.

Na ubytku ma kontaktuje chalan z hostela z taipea. Mi slubil, ze ak bude mat cas povodi ma po tainane.

Vonku leje, cakam ho v lobby.

Okolo ide hgk baba, cela nestastna, ze idem s friend von.

Chalan doraza, nasadzujem prsiplast a uz sa valime dazdom na zmrzku.

Zapadame do pekne vyzerajuceho podniku 台南五妃廟豆腐冰

Cez vikend tu byvaju rady ludi az vonku.

Opat nic neplatim, na stol mi prinasaju zeleny puding, fazulu a drveny lad.

Po jedle presun na jedlo do este lepsieho podniku 東城麵家
tu uz platim ja. Uplne smiesna suma, som cakal daku horibylnu sumu na to ako pekne vyzeral ten podnik.

Stoliky su tu urobene z prepraviek od piva, po stene povesane skateboardy.

Najedeny sa zastavujeme v dalsom chrame. Tu mi je vysvetlene, ze su dva druhy chramov, jedny s neparnym poctom schodov (tie su dobre) a dalsie s parnym (tie su zle). Proste v celom chrame neexistuje aby bol parny pocet schodov.

Este ma bere do neakej uzkej ulicky, ta je pekne nasvietena ale nic extra.

Chvalabohu uz neprsalo.

Zaujimavo je tu riesene odbacanie dolava. Na krizovatke som zatial nevidel ani jeden skuter odbocit v lavo i ked maju zelenu. Vzdy odbocia vpravo,spravia U smer a cakaju na zelenu. Fakt zaujimave.

Po rozlucke kupujem este dve piva a chipsy.

Na ubytku uz nove osadenstvo mimo hgk baby a este jedneho starsieho taiwanca. Ten je v tomto ubytku 3tyzdne. Hlada si/pracuje tu.

Japonec je tu za biznisom, hovori cinsky, potom je tu neaky trtko a este jeden taiwanec co tu pracuje.

Na izbe uz ziadna sranda ako vcera. Vsetci sa bavili medzi sebou cinsky.

No sranda bola. Zacal mi vypisovat taipeic zo vcera resp dneska.

Same srdicka mi posilal, ako mu chybam. No do pici. Toto trvalo celu hodinu, furt mi blikal line resp whatsup.

Ignoroval som ho.

Potom kukam pred spankom na mobil a vsetky vyznanie lasky zmazane.

Kurva aj s buznami a pritom vyzeral normalny.

Naklady :

2xrybaconudlova polievka : 100td
2xpivo 18days : 150td
Nudlova mala polievka s masom : 30td
Tainan First Hotel, 8dorm, ranajky : 8.6€ (300td karta)
2xvajcova polivka, 1xnudle s masom : 80td
2xpivo, pringles : 147td


Advertisement



Tot: 0.232s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.2155s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb