144.den - tainan


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Tainan
June 21st 2018
Published: June 23rd 2018
Edit Blog Post

Rano opat spolu so zabavnou hkg babou na ranajky.

Tam zas prezratie sa. Nevyhoda je, ze sa tu neda docapovat free voda. Dnes po vyse dvoch tyzdnoch budem kupovat flasu v obchode.

Konecne dnes neprsi. Berem free bicykel na hoteli a hor sa do mesta.

Zadna prehadzovacka vac nefunguje ako funguje, sedanka sa mi vzdy naklopi, tak jazda nic moc ale co by chcel clovek zadarmo.

Z rieky miestny zeriav za asistencie potapaca vytahoval dake betonove kvadre. Preco tam boli hodene netusim.

Prva zastavka pri velkej soche v parku Lin Mo-niang.

Okolo sochy par dochodcov co ju malovalo na platno.

Popri lodenici, kde vyrabali nove rybarske, jachtarske lode sa dostavam k vojnovej lodi deyang.

Bicykel parkujem prave v cas, zacina poprchat.

Muzeum na lodi ok ale vela pristrojov chyba, je tu i kaviarnicka spravena.

Lod v pohode, moja prva novodoba bojova lod.

Na lodi sa neplanovane zdrzujem skoro pol hodinku. Spustil sa prudky dazd.

Dazd trochu ustal, nasadzujem prsiplast a ide sa do parku oproti.

V Yizai Parku sa tiez neplanovane zdrzujem, dazd zosilnel.

Pod pristreskom cvicia dvaja dochodci. Ponukaju mi repelent proti komarom.

Stary odchadza ostat strom, neskor ho napodobnujem.

Dazd neprestava ale uz je to len mrholenie.

Obchadzam Eternal Golden Castle, ktory chrani vodna priekopa a pokracujem po cyklistickom chodniku.

Dazd zosilnieva, niekde je na chodniku kopa vody a niekde je chodnik zataraseny autom resp motorkou.

Minam Anping Small Fort, volaky chram, kostolik az sa dostavam k paradnej anping old fort.

Fakt velmi pekna stavba, len skoda pocasia. Fotka veru nebude. Dnu nemam chut ist, nohavice mam premocene, najradsej by som sa videl uz v posteli.

Uzke ulicky trochu pripominajuce holandsko, sem tam chram. Za dobreho pocasia to tu musi byt super.

Zastavka na jedlo. Tentoraz si davam k polievke aj prilohu dalsieho masa.

Bicyklu vdaka drbnutej sedanke ale hlavne kvoli dazdu mam plne zuby, zastavku si robim na kazdej zastavke pri rieke.

Na ubytku odovzdavam stroj, sprcha a prieskum dalsich destinacii.

Povodne som chcel navstivit aj green island aj orchid island. Lenze doprava medzi nimi je extra draha. Pojdem asi len na green, este uvidim co mi povedia dalsie cs.

O 18.30 mam moje posledne stretko v tomto meste na nocnom trhu garden.

Inak na izbe iba dlhodoby noclaznik, toho som poradne hore ani nevidel, furt spi, ci je den alebo noc.

Nuz po 3.5hod nic nerobenia smer uz slnecne mesto. Ah keby vim, ze bude poobede ok pocasie idem na bike poobede.

Relax na nabrezi pri moste jinhua.

Oproti bol park, tak reku prejdem most, prejdem park, prejdem dalsi most a smer stretko.

Vsetko by bolo ok, keby druhy most bol uz otvoreny. Nebol tak zas nazad.

V tomto meste je dost psov a policajtov. Stale sa tu premava neake auto.

Hlavnou a neakymi bocnimi ulickami sa dostavam k miestu stretnutia.

Cs meska 15.min, aj mi pisala ale nebola tu ziadna funkcna wifi.

Pri cakani ma zdravili dve belosky. Zrejme tu pracuju bo mali na sebe menovky jak predavacky resp recepcne.

Trh rovnaky ako ostatne, kopa rozneho jedla, putove atrakcie, oblecenie a ine somariny.

Najskor davame zmrzku (drveny lad, obaleny puding?), potom polievku (beef bez nudli) a placku plnenu malymi chobotnickami.

Jedlo dobre ale kurva drahe.

Cs konci tento rok studium na vs, v auguste ide na daku konfernciu do usa.

Tato cs ma zo vsetkych co som stretol (nepocitam gulicku v taichungu) najvacsie cecky, europsky standart 😊

Naklada ma na skuter a uz sa valime nocnymi nie moc plnyni ulicami k uzkej, kratkej ulicke Shennong Street.

Tu som bol aj vcera s chalaniskom co som stretol v taipei.

No dnes to tu bolo lepsie, bo neprsi.

Ale inak nic moc ulicka, par lampionov, kaviarne, stare domy.

Cs ide hrat automat. Uloha je nasmerovat ruku nad plysaka, ruku spustit a dufat, ze sa plysaka podari vytiahnut. Nepodarilo sa. Skusam ja, moj sa,chytil, vytiahol hore ale bohuzial spadol, tak nic.

Opat skuter a smer 20.minutove vzdialene muzeum chimei.

Najskor trocha bludenia, odparkovanie skutru na hlavnej ceste,nechanie prilieb na sedacke a smer muzeum.

hlavna cesta,noc, jeden skuter a dve prilby len tak polozene. Velmi safety krajina.

Na krizovatke stalo pokazene nakladne auto, okolo isli policajti, zastali a zistovali co a ako. Pri navrate tam tito policajti furt stali a cakali spolu s vodicom na opravara. Pekne blikajuce policajne auto, kontrola dopravym U nas? Bez pokuty nemozne.

Muzeum je obrovske pekne osvetlene. Stavba aj okolie je posiate rimskymi/greckymi sochami bohov. Bohuzial v noci sa neda ist do bezpostrednej blizskosti ale i tak to odporucam, fakt pekne nasvietene.

V okoli je aj obrovsky park, samozrejme v nom nesmeli chybat bezci.

Po fotkach smer mesto.

Obchadzali sme aj nakupne stredisko so smiesny nazvom sugar mall.

Cukor je tu hlavny vyvozny artikel a vacsina jedla je tu sladka. Taiwanci miluju sladke.

Posledna zastavka je v Blueprint Culture & Creative Park.

Je tu par japonskych domcekov, velmi pekne grafity, rozpadnute domy premenene na art umenie. Velmi pekna cast tohto mesta. Hlavne v noci ked to je pekne nasvietene.

Cs ma vyhadzuje v hoteli.

Na ubytku hkg baba, ze ci som hladny. Tak ok, bo vraj aj ona.

Vybehnutie von ale nic nenajdene, tak kupujeme v 711 ovocie. Kurva jedno jablko 35td extra drahe.

Sprcha, bohuzial nie spolocna, a spanok.

Velka skoda pocasia, toto mesto ma toho dost co ponuknut.

Naklady :

Vstup na bojovu lod : 50td
Nudlova polivka s masom, priloha extra maso, fazula : 90td (40+50)
Jedlo : 200td
Hra v automate : 10td
Ladovy caj 0.5l : 29td
Nakup : 93td (voda2.2l 35 + jablko 35banany)
4xCasual Way Hostel, 10dorm, ac, share sprcha (cez agodu) : 33.73€ (1180.3td karta)

Advertisement



Tot: 0.645s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.6151s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb