141.den - tainan

Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Tainan
June 18th 2018
Published: June 20th 2018

Na stole ma opat cakali ranajky a vonku dazd.

Chcel som ist kuknut blizky chram, ktory poskodilo zemetrasenie ale nakonec od toho kvoli dazdu upustam.

Smer vlakova stanica. Debil som sa nepoucil zo vcera a nahodil na seba prspiplast.

Na stanicu som dosol riadne spoteny.

Tu predavala jedna babka zuvacky.

Po pol hodine cakanie prichadza prazdny vlak.

Z vlaku vidim za info centrom tank, samozrejme uz nefunkcny. Ah mohla byt dobra fotka.

Na stanici som este rychlo dohodol jedno cs stretko v mestecku Xingying.

Cesta ubehla, na prestup v mestecku ershui som mal 15.min ale vlak meskal dalsich 15.min

Tentoraz nejdem lokalnym ale uz rychlejsim. Cena rovnaka avsak vlak je miestenkovy, takze ak si niekto zakupil miestenku musim ho pustit si sadnut. No ale to v tomto spoji nehrozi, vlak poloprazdny.

Sedadla pohodlne a kopa miesta na nohy.

Sedeli tu aj dalsi ludia bez miesteniek, ti sa vzdy na kazdej stanici zdvihli zo sedaciek a cakali ci si tam niekto sadne.

Okolie z vlaku pekne, policka, vzadu hory.

Na jednom policku prekvapila cinska vlajka. To by som tu necakal.

Vyskakujem na malej stanici a hladam moj kontakt.

Nikde nikto, wifi sa mi nedari nazhavit. Po 10.min ma niekto taha za batoh.

Uplne pekna sikmacka, v gumakoch. Tak tuto si berem so sebou na cesty 😊

Vonku dazd, nasadame do auta, ja dozadu a smer jedlo.

Vo vyvarovni po mne setci kukaju, tu su neni zvyknuty na turistov. Dostavam gratis polievku. Cs mi objednala fajn nudle a specialitu. Creva, ble.

Jedno male detsko na mna kuka s otvorenu hubu.

Po jedle smer dezert. Puding, drveny lad, fazula.

Este prehliadka mini mesta, kde fakt nic zaujimave neni. No mozno by aj bolo keby nezacalo zas prsat.

Cs pracuje v tainane, na vikendy chodi domov. Strasne ju fascinuju stare budovy, lubi sa jej japonsko. V europe by rada navstvila nemecko.

Fakt nevim co maji setci s tymto statom.

Po fajn stravenych 3hodinach ma vyhadzuje na stanici.

Toto bola moja najkrajsia cs co som zatial mal, i ked na fotke to tak moc nevyzera. Bohuzial po stretku uz dalej nekomunikuje.

Opat idem zrychlenym vlakom, tentoraz na stojaka, ludi fakt kopa. Stoji sa v ulicke.

Najviac nasere, ze sa tadeto prediera predajca jedla s vozikom.

V tianan ma skauti naviguju k vychodu.

Vonku trochu poprcha ale nastastie su tu vyklenky.

Prichadzam na ubytko, platim kartou a cakam na kluc a instrukcie. Trva to dost dlho.

Medzi tym dohadujem dalsie cs stretko. Baba tu bude za 20.min.

Recepcna mi oznamuje, ze urobili chybu a moj dorm je na dnes plny.

Ako nahradu mi dava singel izbu na jednu noc. Dvojpostel, jednopostel, sprcha, tv.

Nieco splietala o tom, ze tam pride dalsi clovek ale nik neprisiel. Tak dobry deal.

Cs prichadza. Taka vesela kopa.

Bere ma na miestnu specialitu, uhoriu nudlovu polievku.

Cakacka v restike. A Jiang Stir-Fried Eel Yi Noodles dlha ale chut paradna.

Prisadli si k nam aj zavodnici z dragoon boat festivalu. Posledny zavod konci o 20.30 tak je dost velka sanca, ze to uvidim.

Na ulici zvuky bubnov, ide daky sprievod ludi v kostimoch.

Po polievke presun o dva bloky dalej na fazulovo, orechovu zmrzku s pudingom.

Davame si porciu napolovicku.

Cs objednava aj ovocie, rajciny so specialnou omackou len v tainane.

Sranda u nas su rajciny zelenina, tu ovocie.

Prisadaju si k nam japonci. Najskor som myslel, ze matka so synom. Ale syn, bola baba a matka len kolegina 😊

Po dezerte nazad na hotel. Naskocenie na cs maly skuter a smer rieka kde boli dracie zavody. Ano boli, dosli sme tam 20.25 a vsetko uz koncilo.

Povozenie sa po meste. Kuknutie neakeho chramu, kde tancovali( bojovali) dve dochodkyne. Ich pohyb udaval zvuk bubna.

Konecne platim aj ja volaco, dzus.

Tu otazka kolko chcem ladu a kolko cukru. Tak obe minimum. Dal som si citronovy, tak dost kysele.

Taiwanci maju radi vsetko sladke.

Cs jazdila velmi pomaly a opatrne.

Mala prednedavnom nehodu, jej sa nestalo nic ale naprotivok musel ist do nemocnice, vina bola na jej strane podla ocitych svedkov.

Rozlucka a smer moja privat izba.

Pocasie mi nepraje, dazd ma byt az do konca tyzdna.

Vlak jiji -Xingying : 122td (kredit)
Jedlo : 90td
Jedlo : 60td
Vlak Xingying - tainan : 50td (kredit)
3xTainan First Hotel, 8dorm, ranajky : 22.31€ (780td karta)
2xdzus : 90td

Tot: 0.355s; Tpl: 0.016s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.0214s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb