134.den - presun taichung


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taichung
June 11th 2018
Published: June 12th 2018
Edit Blog Post

Spanok nic moc, furt volado buntosil.

Z ubytka vyrazam nieco po 11/00, vlak mi ide o 12/42 z hlavnej stanice.

Vonku poprcha, kupujem jedlo a to do seba hadzem v pristresku v parku 228 peace. Tu jeden dochodca cvicil tai chi.

Dazd zosilnel, cas ma tlaci , nic sa neda robit ide sa na to.

Zrychlenim krokom sa dostavam do podchodu a smer stanica.

Podzemie je tu fakt obrovske, same obchodiky, priestranna chodba a plno ludi.

V 711 kupujem nieco pod zub, cakaju ma 3 hod cesty lokalnym vlakom.

Pipam sa pri vstupe, vlak prichadza nacas.

Vlak nakonec stal 217td z easy kartou, bez nej 241td, bus stoji 260td.

Je dost plny ale asi na 6 zastavke sa vyprazdnuje a do taichungu prakticky prichadza prazdny vozen.

Ako sa vzdalujeme od taipei pribudaju kopce a bohuzial aj oblacnost.

cca 3 stanice pred cielom zacina sprievodca kontrolovat listky resp karty, bo listok tu nema nikto. Pipne kartu o pristroj a ide dalej.

Po vystupeni ma vita slnecne pocasie a stanica v rekonstrukcii.

Ako to uz byva vyberam si zly vychod, mensia nadchadzka.

Prvy dojem z mesta zatial velmi dobry. Po dokonceny stanice to tu bude jedna basen.

Po hlavnej sa postupne dostavam k mojmu ubytku kiwi hotel.

Napajam sa na bocnu ulicku chenggong. Mensie prekvapko, kopa vietnamskych restik a obchodikov.

Check in mam mat az po 17/30 ale v pohode ma ubytovavaju o hodinu a pol skorej.

Fasujem kupon na ranajky, pipaciu kartu a hor sa do dormu.

Ten je chvalabohu len 4 dorm a nik tu, zatial.

Ubytko som bookol cez agodu, platbu si strhli hned po rezervacii.

Kontaktujem cs, stretko za cca hodinku pred sogo obchodakom.

Na recepcii mi potvrdzuju, mhd je tu gratis do 10km, len si treba vzdy pipnut a odpipnut kartu.

Ujo googel mi radi cislo spoju, 300-310 resp prakticky vsetko z hlavnej cesty.

Prichadza moderny bus, klima je v pohode.

Pred obchodakom napojenie na free wifi a cakanie.

Prichadza cs, taka gulicka.

Zapadame do restiky, vyber nechavam na cs.

Ta prave prisla z europy /londyn a pariz/.

Furt mi opisuje ceny, kolko co tam stalo ake to tam bolo drahe. Trochu mi to uz zacina vadit.

Jedlo sharejume. Objednala aj neaky kolac z tofu a vajcom, ble uplny humus. Dva druhy polievky, ryza, maso, zelenina.

Posilneny sa zastavujeme na caj, ten plati ona. Bo v parizi mala tiez jedneho cs a ten jej zaplatil neake veci tak sa chce cul na mne revansovat.

Baba v pohode, len furt toci o tom istom, pariz, londyn, ceny.

V blizkosti je dost velky park. Kopa ludi, posedavaju, popijaju, live muzika, pekne svetla a vyskove budovy v okoli. Zatal sa mi tu lubi.

Oproti sogo obchodaku zapadame do baru. Cisto robeny pre bielych.

Objednavame piva, ja davam maleho flaskoveho plzna, ona toceny san miguel. Platim ja, reku druhe kolo zebere ona, no nezebere bo po pive sa rozchadzame.

V bare len biele tvare, vratane obsluhy. Neskor prichadzaju dve sikmacky v sprievode ale bielych.

Je tu aj biliard, dve telky. No bolo by to fajn len keby pivo bolo lacne a nebola dnu taka zima.

Rozlucka, ja nasadam na bus ona na skuter,

Na ubytku sprcha a konecne spanok. Na izbe mam uz dvoch hosti.

Toto mesto sa mi teda zatial lubi, jedlo ok, free mhd, ulice priestranne, ludia v pohode, hotel tez.

Ozyvaju sa mi dalsie cs, uvidim kolko z nich nakonec v realy pride na stretko.

Jedna mi dava komplet plan na zajtra : narodne divadlo, fengchia chia night market, gaomei wetland, tunghai university, a jeden trial na hiking.

Rozmyslam, ze tu ostanem asi az do nedele. Musim kuknut ceny.

Este co ma na ulici zaujalo, vyhravacie auticko ako dakedy u nas family frost, len s tym,ze to boli smetiari. Fakt hudba dost prenikava, ludia vonku cakali so saklami odpadkov a hadzali ich na auto.

Naklady :

3xkiwi hotel, 4dorm, ac, share sprcha, ranajky : 25.88€ (900.52td karta)
3xdumpkins : 45td
2xkolac (711) : 50td
Vlak : 217td (kredit)
Jedlo : 140td
2xpivo v bare : 6.83€ (240td karta)


Advertisement



Tot: 0.108s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0813s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb