136.den - taichung


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taichung
June 13th 2018
Published: June 14th 2018
Edit Blog Post

Po vydatnych bufetovych ranajkach si davam dnes mensiu turu na cinsky sposob. Rozumej ziadny prirodny chodnik ale schody v prirode.

Ujo google mi poradil priamu linku k taipower dongshan service cent.

Mam rad tieto gratis busy. Este k tomu ked clovek sadne na mhdcku ,ktora vyzera ako u nas dialkovy bus.

V 711 kupujem dva kolace a moze sa vyrazit.

Co sa tyka vody, tu som zatial kupoval len prvy den v taipei, inak stale ficim na gratis refill v ubytkach.

Prechadzam hepingli 924 dizhen park. Velke priestranstvo ale chladku minimum. Vonku opat krasne slnecne pocasie.

Ulickou lemovanou stankami s ovozozelom / vsetko dopestovane na zahrade/ sa napajam na dakeng trail no.10.

Predomnou nespocetne mnozstvo schodov a na moje pekvapenie v pracovny cas aj dost ludi, vacsinou dochodci.

Schody su obcas neskutocne strme, na zabradli je pre istotu aj lanove istenie.

Teplota a vlhkost dost vysoka. Obcas mi popod nohy prebehla jasterica, resp to vyzeralo ako maly drak.

Motyle samozrejme nesmu chybat.

Vyhlady na okolie asi len 3. Mesto v dialke ponorene do smogu /?/, okolite kopce fajnove.

Na vrchole sa nakonec rozhodujem,ze stacilo tejto schodovej turistiky a spustam sa dole trasou c.9

Opat neskutocne vela schodov.

Tura trvala 1.5hod a merala 3.2km. Fajn spestrenie alezeby som to odporucal ako hlavny sight to asi nie.

Stankary sa pomalicky uz balili.

Na hlavnej ceste cakam na bus, meska uz 15.min tak na nho prdim a idem kuknut blizky xindushengtai park. V nom pekne jazierko plne ryb avsak opat ziadny tien. Ako keby to architekty planovali naschval, vsetky lavicky na slnku, pod stromami len jedna jedina aj ta obsadena.

V tejto casti sa kona vystavba novych budov.

Dostavam sa na hlavnu cestu a nasadam do prveho busu co prisiel.

Konecne ochladenie rozhoruceneho tela.

Sledujem cestu a zrazu bum, bus sa staca nazad. Tak hned vyskakujem na prvej zastavke.

Prechadzam takmer vyschnutu rieku po fajn modrom moste.

Reku pri stanici taiyuan chytim dalsi bus. No nechytil som.

Nist neislo, tak som sa dostal pesibusom az k stadionu. Nebol to futbalovy ale univerzitny, dost velky a dost osarpany.

Oproti dva chramy martyrs shrine a cofucius temple. Zvonka vyzerali fajn ale dnu nic moc.

Navstivil som aj miestny carrefour, chcel som kupit pastu a penu na holenie. Ale vsetko velke balenie, pasta 120 a pena 200, to mi do letadla nezeberu.

Takze sa furt holim bez peny a pasta co som nacal v malajzii mi uz extra rychlo dochadza, fakt nechapem ako je to mozne.

Odchytavam dalsi bus, je mi to uplne jedno ked to je zadarmo a vyskakujem pri blizkom taichung parku.

Zapadam do prvej restiky kde som vydel cloveka, ukazujem na nho a uz sa mi nesie nudlova polievka s vyprazanym file.

Po jedle sprcha na ubytku a poobedny spanok.

Na recepcii zistene,ze nemusim menit izbu. ostavam tu az do soboty.

O 20/00 smer shin kong mitsukoshi nakupne stredisko.

Tu mam svoje druhe stretko v tomto meste.

CS ma ma zobrat dakde na skutri.

Mam este polhodinku cas tak idem kuknut nakupny mrakodrap.

Dostavam sa po 10 poschodie po eskalatoroch. Kazde poschodie je sustredene na iny tovar, drogeria, hracky, oblecenie , jedlo ....

CS ma tu uz cakala od 20/30, videla ma ako vchadzam do nakupneho centra, no nezakricala.

Fasujem teda prilbu a uz sa valime prepychovou castou taichungu.

Mrakodrapy pekne vysvietene, premavka minimalna.

Parkujeme v caffaina coffe gallery. CS mi objednava jedlo, zakusok a pijatiku. Este,ze sa da platit kartou, bo mam uz len poslednych 300td. Zatal som tu minul za 1.5tyzdna tolko co v indonezii za pol mesiaca.

Kaviaren vkusne zariadena, take,ze hipster style abo ako sa to po novom vola.

CS ide studovat do talianska, parma. Ma tam boyfrienda, cul si vybavuje viza.

Varuje ma pred koreou, extra pikantne jedlo a vsetci tam chlastaju,vraj vac nez rusi.

Pokec o taliansku a jeho africkej casti, odporuca mi navstevu sri lanky, kopec sradny, furt jej isla huba.

Neskor prichadza jej kamoska, ta modrynove ruky, dostala vyprask. Trenuje bojove umenie, ta sa prakticky nedostava ani k reci, no ani ja moc nie, bo cs furt mele a mele a mele.

Nieco po 23/00 ma naklada na skuter a vyhadzuje na hlavnom tahu kde chytam moju oblubenu 300-vku.

Este taka zaujimava vec, jej kamoska nechala kluce od skutra v zapalovani a na pocudovanie skuter tam ostal, nikto ho neslohol.

Na taiwane je vraj kriminalita velmi nizka a je tu dost bezpecne, v pohode si clovek moze nechat batoh len tak na lavicke a ten nezmizne. Skusat to vsak nebudem.

Na dorme mam uz plno.

Naklady:

2xkiwi hotel, 4dorm, ac, share sprcha, ranajky : 18.03€ (633.98td karta)
2xkolac v 711 : 50td
cola 0.33l : 14td
nudlova polievka s file : 75td
platba v kaviarni : 9.17E / 322td karta/

Advertisement



Tot: 0.521s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.2982s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb